ksz
Če dostavljaš preko Pošte Slovenije in imaš dovolj prometa, se lahko izpogajaš, da ti ne zaračunajo poštnine za neprevzete pošiljke. To se dogovoriš z direktorjem prevzemne pošte. Na manjših poštah so bolj fleksibilni.
Kot je že nekdo omenil, na takšen način rada nagaja konkurenca.
Pri registraciji daj obvezno polje mobilno telefonsko številko. Na eni strani zato, da lahko stranko pokličeš, na drugi strani zato, da delaš blacklisto kupcev (s telefonsko kot enoličnim identifikatorjem), ki ne prevzamejo robe.
Kot nadgradnjo lahko uvedeš še pošiljanje kode na sms, s katero kupec v zadnjem koraku potrdi nakup (s tem se rešiš vpisovanja lažnih številk).
Kupcu, ki pristane na blacklisti, ker ni prevzel robe, prodajaš samo še pod pogojem, če plača vnaprej (nakazilo, kartica, paypal ...).
Lahko ponudiš tudi kakšno ugodnost za plačilo vnaprej, s čimer spodbudiš ljudi, da plačujejo z nakazilom in kartico. Konkreten primer za eno trgovino: Kupcem, ki plačajo vnaprej, poštnino namesto 4,90€ zaračunajo 1,90€. Do uvedbe tega skoraj ni bilo plačil vnaprej. Odkar je ta opcija, je plačil vnaprej že blizu 25%.
Odvisno sicer kaj prodajaš .... večina spletnih trgovin ima stroške pošiljanja preračunane tako, da se pri majhnih artiklih s poštnino dela kar lep plus, s katerim se potem poravna minus na velikih (težkih) izdelkih, ugodnosti za kupce, ki plačajo vnaprej, in stroški, ki nastanejo z vračili.