napetost altenatorja

boskosi

Fizikalc
4. sep 2007
1.423
1
38
a kdo ve kolko je najvišja napetost polnjenja merjena na akumulatorju ko altenator polni
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.781
221
63
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Več kot 14,5V ne sme biti.

jaz sem nameril od 14,4 do 14,7V ...

zakaj ne sme biti vec kot 14,5V? marsikateri avtopolnilec gre cez to vrednost ...
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
Če je napetost na akumulatorju med 13 in 14v ti zadeva polni, vendar je verjetno akumulatorju kapaciteta že malo padla.. Idealno je tam okoli 14.5, kar je več ni ok. obvezno meri z izključenimi porabniki (luči, radio, gretje). V prešnjem življenju (niti v sedanjem) nisem bil avtomehanik, vendar nekaj stvari pa vem. upam, da ti kaj pripomore.

lp
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.764
3
38
Citat:
Uporabnik RoMeX pravi:
Če je napetost na akumulatorju med 13 in 14v ti zadeva polni, vendar je verjetno akumulatorju kapaciteta že malo padla.. Idealno je tam okoli 14.5, kar je več ni ok. obvezno meri z izključenimi porabniki (luči, radio, gretje). V prešnjem življenju (niti v sedanjem) nisem bil avtomehanik, vendar nekaj stvari pa vem. upam, da ti kaj pripomore.

lp

bolj slabo ves in ne dajat take nasvete!

Ti meris alternator na odklopljene kleme od akumulatorja in vidis ce polni, lahko vidis ce polni tudi ko so kleme na akuju stem da si prej zmeril volte akuja ko je bil avto ugasnjen in nato pri prizganem in vidis ali so volti vecji. Da pa ves ce polni ali ne ce je aku nad 13v ali 14v je pa bedarija, ker je dostikrat od 11.8V dalje pa vseeno to se tko ne dela.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:
Citat:
Uporabnik RoMeX pravi:
Če je napetost na akumulatorju med 13 in 14v ti zadeva polni, vendar je verjetno akumulatorju kapaciteta že malo padla.. Idealno je tam okoli 14.5, kar je več ni ok. obvezno meri z izključenimi porabniki (luči, radio, gretje). V prešnjem življenju (niti v sedanjem) nisem bil avtomehanik, vendar nekaj stvari pa vem. upam, da ti kaj pripomore.

lp

bolj slabo ves in ne dajat take nasvete!

Ti meris alternator na odklopljene kleme od akumulatorja in vidis ce polni, lahko vidis ce polni tudi ko so kleme na akuju stem da si prej zmeril volte akuja ko je bil avto ugasnjen in nato pri prizganem in vidis ali so volti vecji. Da pa ves ce polni ali ne ce je aku nad 13v ali 14v je pa bedarija, ker je dostikrat od 11.8V dalje pa vseeno to se tko ne dela.

če nimaš nad 13v pri delujočem motrju si lahko 100% prepičan da je alternator hin
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.078
6.923
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Nikoli in nikdar se med delovanjem motorja ne sme odklapljati baterije. Napetost bo zrasla v "nebo" (load dump) in skurila marsikatero komponento.
Tale ralliart je res vcasih biser.
bonk.gif
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.764
3
38
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Nikoli in nikdar se med delovanjem motorja ne sme odklapljati baterije. Napetost bo zrasla v "nebo" (load dump) in skurila marsikatero komponento.
Tale ralliart je res vcasih biser.
bonk.gif

Ma dej hanzi pozab name ze, ker sam bebecek izpades. Kaj je pa narobe napisan? Si kot picka, enkrat te v enem postu odjebem pa kr ne pozabs 1 let. Sramoto si delas

ostala dva
Krneki ste se zdej zapicl v bedarije, kje sem napisal da odklopis aku pri delujocem vozilu? Kr neki. Bistvo KOT SEM NAPISAL je da meris pri vgasnjenem avtu ali pa pri vzganem in bos videl razliko in le ta pomeni ali se fila ali ne IN TO JE NAPISAN ZA AMATERJE ki sprasuejejo tukaj v tej temi.
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.078
6.923
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:


bolj slabo ves in ne dajat take nasvete!

Ti meris alternator na odklopljene kleme od akumulatorja in vidis ce polni,
Hm, naj se kdo pove kako tole zgornje razume.

In ja tudi jaz imam cel kup "titul" tule gor. Nekatere opravičeno, nekatere ne, so what bi rekel
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
Kaj pa vem..kot štromar ga razumem, da je hotel po domače povedati, da odklopljenemu altenatorju meriš napetost in če oddaja napetost, ki je pravilna, po njegovo "polni". Torej, brez akumulatorja in ostalih porabnikov, v "luftu".
Kar ni nič narobe, samo, kot je rečeno, mora biti popolnoma ločen od avtom. tokokroga, če je tudi aku odklopljen- zaradi povišane napetosti, ki se pojavi na generatorju brez bremena akumulatorja.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Brez priklopljenega akumulatorja alternator sploh ne polni, ker se rotorsko navitje nima vzbujanja v tem primeru. Remanenčno magnetno polje ja pa skoraj vedno prešvoh. Skratka, alternator se nikoli ne preizkuša pri odprtih sponkah.