Nalite Gume

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.004
6.174
113
Motorjeznalci eno vprašanje. Ali je možno da v trgovini kupiš premium znamko gum, ki so bile nalite.

Namreč kliče me foter, ki je seveda znan po zarotah, kajti ves svet se zoperstavlja proti njemu. In ker je danes premontiral letne v zimske, si je vzel več časa, da letne pnevmatike, ki jih je kupil spomladi, tudi detaljno pregleda. Opazil je namreč da se na gumi pozna 5 stikov na tekalni površini. Verjetno je s tem mislil tiste stike, ko tanek kos gume štrli v zrak. In sedaj trdi da so to nalite gume.
Jaz ga seveda mirim, da je to verjetno normalen proizvodni proces in da je tudi original kalup sestavljen iz petih delov. Seveda si stari doma zdaj grize nohte, ker ga je spet nekdo napeezdil...
Torej kako je z temi zadevami. A se pri nalivanju pusti originalni eblem znamke ali se tudi ta zbriše? Kako ugotoviti če imaš nalite ali original? Gre pa za GoodYearke.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
19.003
9.528
113
Reč staremu, da so ziher nalite, nej reklamira, pa si s tem ne beli več glave.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Premium znamka ne bo nalita. Originalni emblem se ne pusti ampak obratno - uporabi se profil neke premium znamke (poglej recimo naše Rotal). Ima pa lahko guma del materiala iz starih gum, ampak samo kot vmešan del materiala.

Kar je videl je, kot praviš, del stikov kalupa. Gumo pa sicer nabrizgajo iz številnih šob v v površini kalupa.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.151
4.132
113
Kolikor vem se gume, ki se jih predhodno naredi iz več slojev materiala enostavno da v posebni kalup kjer se pod pritiskom in pa toploto odtisne profil na finalno plast gume.

Evo, star filmček, na času kjer je video linkan se vidi tudi kako zgleda kalup in zakaj ima potem guma na videz prekinjen del plasti.
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Premium znamka ne bo nalita. Originalni emblem se ne pusti ampak obratno - uporabi se profil neke premium znamke (poglej recimo naše Rotal). Ima pa lahko guma del materiala iz starih gum, ampak samo kot vmešan del materiala.

Kar je videl je, kot praviš, del stikov kalupa. Gumo pa sicer nabrizgajo iz številnih šob v v površini kalupa.
Nič jo ne brizgajo v kalup
grin1.gif
pnevmatika je "navita" iz različnih plasti , zadnja plast je debelejši trak gume, ki v kalupu pod pritiskom in vročino dobi končno obliko. Pa v trgovini ne boš kar tako dobil obnovljene, so posebej označene. Ta obnovljena (nalita) ima samo nov tekalni pas -profil , ki je na novo nanešen in zvulkaniziran.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Sem prepričan, da se je kar nekaj prizvajalcev hvalilo, da končno plast vbrizgajo od zunaj, da lahko dosežejo in zapolnijo vse miniaturne lamele.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.151
4.132
113
Možno, ampak miniaturne lamele = zimska guma.

Ker avto teme govori o letnih gumah je verjetno posledica tistih pasov točno to kar smo omenili. Naj avtor teme pošlje video fotru in bo problem rešen!
evil.gif
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Sem prepričan, da se je kar nekaj prizvajalcev hvalilo, da končno plast vbrizgajo od zunaj, da lahko dosežejo in zapolnijo vse miniaturne lamele.
Prav, samo v info, da sem 20 let delal v firmi, ki med drugim izdeluje pnevmatike.
wink-1.gif
Brez skrbi, da notranji tlak med vulkanizacijo porine gumo še v tako majhno lamelo v kalupu, tiste špičke so pa višek materiala.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.184
9.816
113
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Reč staremu, da so ziher nalite, nej reklamira, pa si s tem ne beli več glave.
aplauz.gif

Ali mu pa pir odpri, pa mu reči, da lahko svoj čas tudi kako drugač zabije.
grin1.gif
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.004
6.174
113
Saj veste kak so starci... preveč časa imajo in na badarije študirajo. Sem mu link poslal, pa ne vem če si bo vseeno dal rečt. Kaj češ... upam da jaz nebom tak.