Nakup rabljenega gorskega kolesa

matej_m

Zelenc'
3. mar 2008
28
0
1
Kje pa se boš vozil? Kdo se bo vozil (odrasla oseba, otrok - prvi oglas, se mi zdi bolj otroška zadeva, pa tudi tretjega izgleda, da je vozil otrok (višina sedeža))? Koliko kg pa imaš, da sprašuješ po nosilnosti?
Pa še en splošen nasvet - takoj, ko je govora o amortizerjih, je potrebno le-te tudi vzdrževati, oziroma se pojavi ena možnost več, da kaj ne deluje tako kot bi moralo. Če imaš precej kg, potem zna biti amortizer problem, sploh pri rabljenem. Če se boš vozil samo po asfaltu, potem ti razne amortizerje takoj odsvetujem, sploh glede na cenovni rang, za katerega gledaš.

lp, matej
 

noker

Pacijent leta 2016
19. sep 2007
4.499
0
36
Še najmanj od vsega bi te moralo skrbet za nosilnost.
Sicer pa sem si ogledal vsa "tvoja" kolesa .... hmmmm (ja, to je vse, kar lahko rečem).
Ogleduješ si vse mogoče stvari še največja pa je razlika med prvim in zadnjim kolesom. Prvo je "kao" gorsko, zadnje pa povsem treking.
Prvega kolesa na sliki, spet "kao", full suspension
hysterical-1.gif
ne bi kupoval v nobenem primeru, pa čeprav ima "vso opremo". Moraš vedet, da pri tako nizkocenovnih kolesih je bolje, če je vse "navadno", od vzmetenja do zavor. Omenjeno kolo ima zadnje vzmetenje, katera vzmet se definitivno NE DA zaklenit (velike težave pri vožnji, kolo močno niha), poleg tega pa ima tudi mehanske diske, kar pa hje slabše, kot V-brake (dobre) zavore.
Dalje, eno izmed koles ima prestavne ročice (da ti razložim domače), katere prestavljaš z obratom. Če ti je to všeč .... ?Zadnje kolo pa je popolnoma treking izvedbe, celo vilic nima vzmetenih. Oprema je verjetno randa Deore ? Ampak cena?
Še najboljše je po mojem mnenju kolo z drugega linka. Ima pa pridržano ceno ... vprašaj ga, za koliko ga da.

Noker