Nakup (prve) avto prikolice

hawkeye

Pripravnik
8. jul 2008
194
0
16
Kupiti nameravam avto tovorno prikolico, vozil bi jo s Škodo Octavio TDI (občasno tudi s traktorjem po domačiji).
Prikolica bi naj merila cca. 230 cm v dolžino in imela skupno težo cca. 1000 kg. Homologiral bi jo za skupno težo 750 kg, tako, da bi jo lahko vozil s 3. tablico in se izognil strošku tehničnih pregledov. Če pa bi šel kam s traktorjem pa bi prikolico lahko bolj naložil.
Imeti mora tudi naletno zavoro, ker veliko vozim po bregovih.

Zaenkrat sem malo gledal naslednje:
- Pogratz (Mawek),
- TPV Brežice
- Humbaur

To bo moja prva prikolica. Katere so po vaših izkušnjah kvalitetnejše?

Pongratz ima plastične blatnike, ostale kovinske. Kaj je bolje?
TPV je iz pocinkane pločevine, Pongratz iz aluminija. Kaj je boljše?
TPV ima pod iz vodoodporne vezane plošče , ostale mislim, da imajo kovinski pod. Kaj je boljše?

Prosim, da mi malo svetujete. Hvala v naprej.
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Mam Pongratz, zato znam biti pristranski
smile-1.gif


Z blatnikom hitro kam zadaneš, plastični se upogne, kovinski se pa odrza ali skrivi..

Aluminij hitro rata opraskan...no, odvisno kako boš delal s prikolico.

Moja Pongratz ima vezano plato za podn, tudi ta hitro dobi kako razo.


Sem pa zadovoljen. Še enkrat bi vzel to firmo. Ne boš pa falil z nobeno boljšo, le une iz Baubauhausa rajš ne vzet.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.151
6.964
113
pri taščici
Če ti je škoda podna, ga še vedno lahko "zaščitiš" z neko tanko šperplato ali čim podobnim....

Sicer pa nimam izkušenj z avtoprikolicami za katerimi ti sprašuješ
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Saj prikolica ne ostane dolgo nova, itak je to delovno orodje
564363-Furam_saro.jpg
 

Priponke

  • 564363-Furam_saro.jpg
    564363-Furam_saro.jpg
    61,2 KB · Ogledi: 581

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Sam glede izkušenj z doma narejeno prikolico menim da se izogni aluminijasti. Glede poda pa tako - če je pločevina dovolj močna, je kul, je pa zato teža večja. Vodoodporna vezana plošča se meni osebno zdi najboljša, pa še zamenjaš jo lahko enostavno čez par let.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
fotr ma iz forstingerja (tak avstrijski trgo-avto) in že par let služi svojemu namenu, je bila dokaj ugodna, in je že davno povrnila
svojo ceno
wink-1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Uradno ne smes nalozit vec kot je homologirano!

Blatniki je vseeno kateri so kajti plasticni se polomijo, kovinski pa zvijejo.
Pod je apsolutno najboljsi iz vezane plosce ker na njem ne drsi, v skrajnem primeru je mozno kaj pribit, kovinski je nevaren.
Ali vzames aluminijasto ali plocevinasto je odvisno kaj bos z njo vozil. Aluminijasta je dobra ker ne rjavi in je lahka vendar ce nalagas tezke kose hitro pride da kje poci potem je drago in tezko popravit. Jeklena plocevina je mocnejsa in lazje se popravi ce kje zadanes.
Stranice so najboljse ce so votle ker na tistih z enojno plocevino so poskodbe na notranji strani vidne tudi zunaj.
po mojem mnenju ima Humbaur najbolj robustne.
 

veselilisjak

Sloven´c
22. jul 2007
25.329
356
83
39
Vse prikolice nad 750 kg imajo naletno zavoro oz. jo morajo imeti po zakonu.

Pongratz ima rudo ravno, TPV pa v obliki V, kar je vsaj po moje, boljše.

Imam TPV 180cm, z naletno zavoro, podpornim kolesom in nadgradnjo s cerado. Podporno kolo pride prav če jo odpenjaš polno materiala, sploh če si sam.

Z njo komod pelješ tono peska ali pa dve teleti.
aplauz.gif


Če te je strah da boš povil stranice prinetaj nanje pohodno aluminijasto pločevino.