Če imaš resen namen kupit firmo, se lahko dogovoriš, da se revidira poslovanje (če že ni) in pregleda tekoče poslovanje - od osnovnih sredstev, morebitnih naložb, promet, stroški, krediti... Včasih se recimo splača nakup podjetja zaradi osnovnih sredstev - amortizirana imajo po navadi manjšo vrednost, kot če bi jih prodajal sama zase. Potem je tu še vzpostavljena baza strank - lahko jim ponudiš še ostale svoje izdelke in si tako v svoji osnovni firmi povečaš prodajo oz. promet. Včasih imajo firme v lasti tudi kakšno blagovno znamko, lahko jo recimo malo "prečistiš", sploh če ni bila uporabljana - recimo osvežiš grafično podobo ipd in jo potem tržiš naprej. Če nimaš kolikor toliko enostavnega imena firme, se kar splača imet blagovno znamko, po kateri te kupci prepoznajo 100x prej kot po imenu firme, ker je večina ljudi grafično orientiranih - bolje si zapomniš obliko logotipa kot pa samo vsebino, vendar ko ga spet vidiš, točno veš za kaj se gre.