Nakup malega Pola - 2010

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
S katerim motorjem naj ga vzamem? GTI model odpade, ker je predolgo za cakat pa se na voljo bo zgolj z dsg7 menjalnikom. Ostane bencinar 1.2 TSI (turbina 105KM) in dizel 1.6 tdi (105KM).

Oba sta nova in nepreverjena motorja tako, da je tezko kaj reci o zanesljivosti. Bencinar je ze sedaj bolj navit, dizel ima pa vec komponent, ki so drage, ce se pokvarijo. Poraba in cena me ne zanimata. Avto se bo po cca 10k km "chipal" (tukaj ima dizel spet problematicno variabilno turbino in dvomasni vztrajnik, piezo injektorje, naviti mali bencinar pa najbrz na dolgi rok problematicen alu blok motorja...) Avto mora biti cimbolj zmogljiv in zdrzati vsaj 10 let (300-400k km) s cimnizjimi stroski.
tongue-1.gif


Zaenkrat se malenkost bolj nagibam k dizlu.
smile-1.gif


Polo%201.2%20TSI%20-%20Graf.jpg


Polo_77_kW_Diesel.jpg
 

maurice

Pripravnik
30. apr 2008
867
2
18
Ne bencinar in ne dizel ti ne bosta zdržala brez večjih stroškov deset let oziroma 300 do 400 tisoč kilometrov.
Če želiš, da se to zgodi, moraš vzeti motor bencinski motor klasične zasnove. Pa če boš gledal katero koli znamko, in ne samo VW.
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Citat:
Uporabnik maurice pravi:
Ne bencinar in ne dizel ti ne bosta zdržala brez večjih stroškov deset let oziroma 300 do 400 tisoč kilometrov.
Če želiš, da se to zgodi, moraš vzeti motor bencinski motor klasične zasnove. Pa če boš gledal katero koli znamko, in ne samo VW.

A ti veš zato, ker si ju sam zasnoval? Ali si po naravi tak talent, da pač to veš iz glave?
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Bencinar je ze sedaj bolj navit, dizel ima pa vec komponent, ki so drage, ce se pokvarijo.

Tole lahko mirne vesti odmisliš, ker gre v obeh primerih za praktično isto zasnovo. Edina bistvena razlika je ta, da ima dizel ogrevalne svečke, bencinec pa vžigalne ter vžigalno tuljavo. Oba sta pa common-rail.
 

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
Za res veliko neproblematičnih kilometrov, bi bil sigurno najboljši atmosferc 1.4 85KM.
Če pa že zbiraš med tema dvema, je pa najbolj pomembno katerega bi raje, dizel ali benz. Oba bi morala s čipom imeti okoli 130KM in ob normalni uporabi tudi dosti zdržati, bo pa realna poraba vedno za 1-2litra večja pri bencinarju.
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Med motorjema, ki ju navajas, bi izbral dizla. Sam bi pa raje izbral 1.6TDI blue motion z 90km. Navora bos imel tudi pri tem dosti vec kot pri navadnem bencincu, med 80-120 bos imel relativno v redu pospesek, porabo pa majhno...

+ cez 10 let, ko ga bos prodajal, bos morda iz njega iztisnil jurja vec ze samo zato, ker bo na njem pisalo bluemotion. Pa racunaj tudi, koliko nafte-bencina bos privarceval z opcijo bluemotion...

Ne vem no. Sporoci, kaj se bos odlocil. Srecno pri nakupu
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
pri dizlu se pozanimaj kako je s čipanjem ker bo imel PDF filter...kako leto nazaj vem da so bili okoli tega problemi, kako je pa zdaj pa nisem na tekočem.

(a ti misliš delat 30 do 40 tisoč km v tako malem avtu
sprasujem se.gif
)
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Navaden 1.4l bencinar odpade. Pravtako bluemotion (predolga prestavna razmerja (ze navaden 1.6 tdi ima pri 120kmh v V. prestavi 2000rpm), stop&go, lajsani vztrajniki, plasticne gume brez oprijema...)
smile-1.gif


Mislim, da z optimiranjem tega dizla ne bi bilo tezav. Vsaj BlueGTI tako pravi.

Zakaj pa ne 30, 40k km letno s tem kinder jajckom. Poltoliko sem jih vcasih s kolesom delal
smile-1.gif


Skoda, ker niso dali notri 1.4 tsi.

Ima kdo morda informacije kdaj pride GTI model ven? In ali res ne bo voljo tudi z navadnim rocnim menjalnikom?
tongue-1.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.174
9.810
113
Pri 40000 km letno nimaš kaj razmišljat. Dizel.
Računaj zgolj to, da je pri nizkih vrtljajih rahlo zaspan, vendar bi to v Polu znalo biti manj izrazito.
Kaj pa je narobe z dolgimi prestavnimi razmerji? A je bolje, da ti pri 130kmh nabija pri 4000 vrtljajih?
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Torej se raje vzame dizel turbo jajca, kot pa bencin turbo jajca. Bo vsaj nižja poraba in se prišpara kak cekin, ki pride prav ob remontu mašine.
smile-1.gif

To se bo sam odločil glede na potrebe, jaz sem podal samo objektivno informacijo. Če te pa že zanima - moja preferenca je TSI.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Pravzaprav mi turbo dizel precej bolj odgovarja tudi zaradi nacina voznje. Seveda bi najraje videl 2.0 tsi motor z 260KM, sredinsko postavljen s pogonom na zadnji par koles z mehansko 40% zaporo zadnjega diff... ampak ok treba sklepati kompromise.
evil.gif
1.2l se slisi tako... ubogo.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
ima, ampak je drugacen nacin voznje dizla. ne vem, se zmeraj preferiram dizla. nic novega nisem nasel o 1.2 tsi masini. lahko recem, da prodajalci dosti pojma nimajo. vsak pezde lahko pri nas prodaja avtomobile.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.174
9.810
113
To glede prodajalcev ti dam prav.
Sicer sem pa včeraj vozil 1.6 TDI 105KM v Golfu.
Zadeva je kar lepo tiha, v nižjih res ni nekega kick-a, ampak zadeva se prav solidno premika. Če ga poženeš pa tudi skoči.
Poraba je pa huda.
zmaga.gif
Edino kar me je motilo je bilo, da se je menjalnik malenkost zatikal, ampak možno da zato, ker je bil nov avto.
V Polu bi ta motor moral biti odličen.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Hvala, tale ima dovolj svojih problemov s kromom in chipanjem 1.2 masine na 200KM
smile-1.gif