Nakup hard enduro

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.371
165
63
38
Živjo!

Na faksu me čaka še en izpit za napredovanje in sem si zadal cilj, da si kupim hard endurco v enaki vrednosti, kot bi bla šolnina izrednega letnika.
grin1.gif


Gledam malo starejše mopede, če se le da ne dražje od 2k €. Kaj bi mi priporočali. Vožnja bo bolj po makedamu, kot pa po čistih brezpotjih.

Zaenkrat imam zagledane te Husqvarne
PRVA <-- verjetno zgonjena do amena
DRUGA <--- Lepa, ampak žal brez dokumentov
TRETJA <--- Verjetno tudi kar zgarana

TE450 sem že vozil in res trga. Kok je to sploh vzdržljivo? Ker nebi rad vsak mesec menjal bata. Zato bi po eni strani še raje kupil močnejšo. A so malo manj navite te 600 kubične?

Še najbolj mi je pa všeč TALE KTM.
Se take motorje da registrirat?
Koliko so to težke zadeve? Veliko sem se prevozil z XT600, ampak to se mi je zdelo pretežko in preveč štorasto za po terenu.
Kaj priporočate, Husqvarna ali KTM?
Kok močno kupit? 400, 500, 600? 600 je verjetno malo manj brutalna, a se motim?

Vem, da kupujem za male pare in da bo vse zgonjeno, zato pa rabim čimveč nasvetov glede nakupa takega motorja.
Hvala!
lp
 

pinKING

Pripravnik
1. sep 2007
522
8
18
ORANGEland
www.trenutkiveselja.si
na kratko malenkost mojih izkušenj...

Kolikor je meni znano je z Husq... vec dela in stroskov kot s primerljivimi KTM. Dejansko gledas letnike, ki so precej tezki in je to treba jemati v zakup na terenu. Pač švicasš malo bolj
aplauz.gif

Oziroma to kar gledas je za makedamske poti ok.
Vzdrževanje sledi po delovnih urah... tako da si moras zracunat koliko se mislis vozit tolliko bos sraufal in €€€ zapravljal.
Pri KTM velja tako, da so EXC za registrirat, ce se niso papirji kjer izgubili
13.gif

ZA novejše letnike s katerimi imam nekaj izkušenj vem, da mi zadostujejo 250&400, vse ostali mi je preveč. Razen če boš šel v EISENERZ
evil.gif


Jaz prisegam na oranžne.
zmaga.gif
 

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.371
165
63
38
Hvala za odgovor!
Se pravi, da tega LC4 nebi mogel registrirat, a kako? Sicer se pa tud sam bolj nagibam k ta oranžnimi.
smile-1.gif
Že zato, ker je dosti večja izbira.

A praviš, da so teli kar težki? Teh močnejših še nisem vozil.Tista 400 Husqvarna se mi je res zdela, kot da bi vozil kolo.
grin1.gif

Pa ni s temi 400taki več stroškov, kot pa s 600taki? Vsaj tako mi je pravil kolega enduraš (ki je lani prodal LC4 kot iz škatljice, z vsemi računi, pa nisem zagrabil!
rolleyes-1.gif
).

Bi pa bil bolj weekend driver + kdaj kakšna urica popoldne. Kakšni pa so servisi? Olje + filtri na koliko časa, pa kakšen strošek je to približno? Koliko ur pa naj bi približno zdržal bat pri 600taku?
 

pinKING

Pripravnik
1. sep 2007
522
8
18
ORANGEland
www.trenutkiveselja.si
Citat:
Uporabnik FuriousG pravi:
Hvala za odgovor!
Se pravi, da tega LC4 nebi mogel registrirat, a kako? Sicer se pa tud sam bolj nagibam k ta oranžnimi.
smile-1.gif
Že zato, ker je dosti večja izbira.

A praviš, da so teli kar težki? Teh močnejših še nisem vozil.Tista 400 Husqvarna se mi je res zdela, kot da bi vozil kolo.
grin1.gif

Pa ni s temi 400taki več stroškov, kot pa s 600taki? Vsaj tako mi je pravil kolega enduraš (ki je lani prodal LC4 kot iz škatljice, z vsemi računi, pa nisem zagrabil!
rolleyes-1.gif
).

Bi pa bil bolj weekend driver + kdaj kakšna urica popoldne. Kakšni pa so servisi? Olje + filtri na koliko časa, pa kakšen strošek je to približno? Koliko ur pa naj bi približno zdržal bat pri 600taku?

Pardon jaz sem malo cudno napisal, seveda je LC4 mozno registrirat. SX zadev ni mozno registrirat, ker so tisto cistokrvni MX motorji.
Načeloma med taksno voznjo, kot jo omenjas ni razlike med stroški in samim vzdrževanjem, ker ga ne vrtiš do konca. Itak je pa predpogoj da je motor dobro vzdrzevan.
Servisi so poglavje zase. Ko sem prvič videl kaj pomeni servisiranje po planu vzdrzevanja me je skoraj kap. Kot sem ze napisal odvisno je koliko se vozis: 10ur/mesec ali recimo teden je razlika.
Moras pa racunat da se nabere nekaj zadev: olja ,filtri,svecke,semeringi,ketne, gume, kaksna plastika,

Opremo imas? Brez tega niti ne razmisljaj o enduru.
evil.gif
 

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.371
165
63
38
Najrajš bi videl, da leti kot 400, vzdrževanja pa rabi toliko kot XT600. Se pravi skoraj nič.
grin1.gif


Opreme pa še nimam taprave. Bi blo super, če bi kdo kaj zraven motorja dal.
wink-1.gif
Čelado in rokavice imam, škornje tud, ampak so touring. :s Tako, da bom rabil škornje, želvo, kaj je še takega?
 

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.371
165
63
38
Hehe, camelback! A nič pavz ne delaš med vožnjo? :D Tok hardcore jaz ne mislim biti.
wink-1.gif


Sem pa iz Gorenjske. Direkt pod Jelovico.
smile-1.gif


Kok močno zadevo ti voziš? Cross ali hard enduro?

Aja pa še nekaj. Če bi res kupoval samo malo za zajebancijo. Kaj je s temi Pitbajki?
smile-1.gif
Za afnat bi blo zanimivo, sam so verjetno premajhni (182 sem velik).

Pa še to. Kolk imajo ti KTMi velik tank? Približno koliko km se da narest s tankom, če ga ne goniš ravno do daske?
 

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.371
165
63
38
Zanimiv, sam se mi zdi bolj okoren kot kak KTM. A ta je malo bolj hardcore kot XT? Ima pa tale že zlo cestne gume. Za makadam bi blo, za kaj več pa že ne.
 

Anzee

Pripravnik
24. sep 2007
679
0
16
41
Ljubljana - Siska
www.facebook.com
Jaz mam LC4ko, ki je bila vcas enduro, sedaj pa je ze nekaj let supermoto. Naceloma nisem imel z njo nobenih problemov, porihtat je blo treba semeringe vilic in puse, pa servisi. Delam jih na 5000km, menjam oba oljna filtra in dva litra olja ter spucam&naoljim zracnega. Edino letos sem menjal se vodno pumpo (40€), ketno in zobnike (ketna 85€, zobniki oba skupaj 55€) Je pa letnik 97, tako da je motor nekako iste generacije kot tisti ki jih gledas. Bata kot vem ni potrebno menjati (saj je 4taktni motor, ne 2), meni dela ze 15kkm (na neznano st. km podlage).

Goriva gre okoli 12L, ponavadi tankam ko preklopim na rezervo, takrat nafilam nekje 9-10L. S temi 9,5L naredim nekako 130km (cesta), maksimalno pa sem naredil mislim da 165km z enim tankom. Imas pa pri nekaterih tudi opcijo vecjega tanka za gorivo, mislim da ima 20L.

Ce te se kaj zanima vprasaj, kar se tice okretnosti in teze pa ti ne znam dobro povedati kar se makadama tice. Men se zdi okreten
smile-1.gif


lp Anze
 

pinKING

Pripravnik
1. sep 2007
522
8
18
ORANGEland
www.trenutkiveselja.si
Citat:
Uporabnik FuriousG pravi:
Hehe, camelback! A nič pavz ne delaš med vožnjo? :D Tok hardcore jaz ne mislim biti.
wink-1.gif


Sem pa iz Gorenjske. Direkt pod Jelovico.
smile-1.gif


Kok močno zadevo ti voziš? Cross ali hard enduro?

Aja pa še nekaj. Če bi res kupoval samo malo za zajebancijo. Kaj je s temi Pitbajki?
smile-1.gif
Za afnat bi blo zanimivo, sam so verjetno premajhni (182 sem velik).

Pa še to. Kolk imajo ti KTMi velik tank? Približno koliko km se da narest s tankom, če ga ne goniš ravno do daske?

A vses da se dela pavze, samo fajn je skoz malo pit
smirk-1.gif


Trenutno nimam nic, ločitev in vse kar sodi zraven, trenutno tega ne omogoča
uf-1.gif


Ko, če bom kupil spet motor bom verjetno prešaltal na kros, ker imam pun organ, prepotentnežev, ki delajo skodo v naravnem okolju in mečejo slabo luč na vse. Ker se da enduro furat tudi brez tega da delas nenormalno skodo vsepovsod. A to je druga debata.

Tank zdrzi sigurno cca. 3 ure voznje na terenu.

PitBike je pitbike, za hec je fajn, samo se ga verjetno navelicas po dolocenem cajtu. Predvidevam, da je enako kot pri minimotu, ce nimas druzbe s katero bi ga srali je BZV.

Ta naliM-ov predlog je super zadeva. Glede ma to kako opisujes tvoje potrebe. Krampe gor pa gas. Eni odvozijo cuda z TT-R, pac malo pocasneje.

Lp
 

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.371
165
63
38
Anzee, hvala tud tebi za odgovor!

Si me kar malo pomiril s servisi.
smile-1.gif


Zdaj pa za knjige, da bom sploh šel v nakup.
wink-1.gif
 

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.371
165
63
38
Ja to kar je napisano je res super. Hmm, bo treba pogledat it. Mogoče se da še mal ceno znižat.
wink-1.gif


Izpit je bil pa narejen z osmico.
grin1.gif
 

pinKING

Pripravnik
1. sep 2007
522
8
18
ORANGEland
www.trenutkiveselja.si
CE je res tako dober kot pise ne bos nizal cene ampak bos vesel, da si ga dobil. Ker obicajno gredo taksne zadeve med "brati"

Blokada je tovarniska a mislim da je ta ze dolgo nima vec noter. Vecina jih takoj ven vrze blokade...

Cestitam... uzivaj se zame malo.
 

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.371
165
63
38
Sem poklical majstra včeraj. Je bolj en mlad tip. Ta motor ima šele eno leto. To me je malo odbilo. Nisem pa prašal zakaj že prodaja.
Če si bom izboril kaj časa ga bom šel pogledat, čene bo pa čez zimo tud še kak pameten naprodaj.