THP se pri Citroenu ne kupuje. Pika. Enako ne 1.6 VTI
Se skoraj strinjam. Ker BMW pač ne zna delat malih turbo bencinarjev
No zdaj pa resno. Ne zagovarjam ga, ker THP očitno ni biser od motorja. Ampak še malo pa bo moj DS3 THP155 prevozil 190kkm. V tem trenutku bi sicer želel pozabiti, da so mi pri 50kkm v garanciji zamenjali komplet motor, ampak vsaj ni bil moj strošek... pa pustmo stat.
- avta ne šparam: ne vozim po DKV-jevsko s 1200 rpm, ta motor se rad vrti in vsake toliko časa tudi vidi 4k+.
- olja potroši od 0 do 1l na 15kkm. BMK za predpis proizvajalca, servis delam na 15.
- ob zadnjem servisu smo izmerili kompresijo : vse tako kot mora biti.
- zaenkrat ni videti, da bi imel probleme z verigo. Upam da tako ostane.
- zamenjat sem moral par gumijastih cevi, zaradi katerih je avto trokiral, če si pri 2000-2500rpm pritisnil plin do konca. Strošek ranga 50€.
- ko bo motor crknil, gre avto na odpad. Že v delujočem stanju ni vreden veliko, kaj šele brez motorja
Doma imamo dve karjoli : 2.0D in 1.6B, oba T. Prvi za dolge vožnje, drugi za užitke. Odločiti pa se mora vsak sam.
P.S.
Sicer bi bil veliko večji užitek, če bi namesto 1.6T bil 5.7 V8 N/A, ampak jebiga, vse ima svojo mejo (in seveda ceno)