motorja PSA-cit/peu-1.6 HDI vs HDI-FAP(93km)?

22. jul 2007
13.587
1.770
113
124
Ali mi lahko kdo na hitro pove razliko in značilnosti teh dveh motorjev, predvsem me zanima iz pogleda prijaznosti do voznikove denarnice, tnx
sprasujem se.gif
.
 
Nazadnje urejeno:

koliko

Guru
21. avg 2007
4.416
2.482
113
SV SLO
HDI-FAP 68 KW je posodobljen 1.6 HDI. Na voljo je prekratki čas da bi lahko govoril o prijaznosti do denarnice. Načeloma so to zelo dobri motorji, ki se vgrajujejo poleg PSA skupine še v Ford, Volvo, Mazdo, ...
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
1.6 versus FAP 93km (konji se oznacujejo s KM!)

Ne razumem kateri dve masini te zanimata. 2.0hdi vs. 1.6hdi?

In ja 1.6HDI ima velike probleme zaradi premajhnih kanalov za olje kar privede do vse sorte napak. Max interval je 15.000km, se bolje na 10.000, olje izkljucno sintetika. Za piko na i, se rada odlomi se plasticna sipka za olje in pade v karter, amaterji
evil.gif


Vzami 2.0HDI, ce je to vprasanje, poleg italjanskega jtdja (ne multijeta) ena najbolj vzdrzljivih masin, se enomasni vztrajnik ima. Le poraba je malce visja kot pri konkurenci ampak to nima veze na dolgi rok.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.237
1.396
113
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
In ja 1.6HDI ima velike probleme zaradi premajhnih kanalov za olje kar privede do vse sorte napak. Max interval je 15.000km, se bolje na 10.000, olje izkljucno sintetika. Za piko na i, se rada odlomi se plasticna sipka za olje in pade v karter, amaterji
evil.gif


Te probleme ja. Turbina je ponavadi prva, ki naj***.
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
i tend to disagree friends. 1.6 hdi (stari, s samo 90 km) v berlingecu poje da je veselje. pa se ne špara. hladni vžigi vsaki dan, 1 km do vrtca, vgasni, pa spet domov, vleče adrio 4x na leto na daljše ture, se vozi po mestu, po avtocesti, po makadamu in vozi. brez problemov že 80.000 km. je pa res, da smo pozorni na sledeče: frišno olje vsakih 20.000, mrzlega ne teramo, počakamo da se turbina ohladi, če smo kdaj hitro na poti. to je to.
 
22. jul 2007
13.587
1.770
113
124
ok mene zanima starejši motor, ker sem "slišal" da motor z novejšim -fapom- zahteva določene finančne vložke(menjava filtra) na vsakih 20.000 in to mi preveč ne diši, ker pa se kupuje novo vozilo in na dolgi rok s čim manj stroškov
sprasujem se.gif
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
no, jaz mam tega starejšega, ki ima tudi 3 KM manj. nobenega FAPa. in je samo tankaj in vozi. tak da jaz nimam žal besede za ta motor. tudi ni čudno, saj se vgrajuje že povsod (109 konjski je samo nadgradnja). je pa res, da so s šipko problemi, ja. ampak če je vse skupaj dokaj ogreto, se ne zlomi. to je pa edini problem, za katerega sem slišal. pa itak ti nivo olja že na displeju kaže.
 
22. jul 2007
13.587
1.770
113
124
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
1.6 versus FAP 93km (konji se oznacujejo s KM!)

Ne razumem kateri dve masini te zanimata. 2.0hdi vs. 1.6hdi?

In ja 1.6HDI ima velike probleme zaradi premajhnih kanalov za olje kar privede do vse sorte napak. Max interval je 15.000km, se bolje na 10.000, olje izkljucno sintetika. Za piko na i, se rada odlomi se plasticna sipka za olje in pade v karter, amaterji
evil.gif


Vzami 2.0HDI, ce je to vprasanje, poleg italjanskega jtdja (ne multijeta) ena najbolj vzdrzljivih masin, se enomasni vztrajnik ima. Le poraba je malce visja kot pri konkurenci ampak to nima veze na dolgi rok.

ja no zanima me predvsem 1.6 HDI z 90KM in kakor razumem 1.6HDI(FAP) 93KM
confused-1.gif
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.237
1.396
113
Citat:
Uporabnik WeWatchingYou pravi:
-pa kaj se ta šibka ne da zamenjati- če je v temu problem?
-in kaj pravijo na servisih?

Na servisih veselo menjavajo turbine. Namesto bi rešli pravi problem. Oziroma se kupcem ne da plačevati, čiščenja oljnih kanalov.
Vem ker je kolega kupoval dizla 1.6 ali 2.0. Pa smo se pozanimali pri več servisih. In so vsi rekli da precej menjavajo turbine na 1.6HDI. No potem pa sem še več-kje našel napisan vzrok za to pogosto menjavanje. Ki ga je že en uporabnik pred mano napisal tu. povedal ti je tudi rešitev.
 

motoristic

Fizikalc
18. avg 2007
1.319
21
38
Ljubljana
Pozdrav. Sam vozim Forda z omenjenim (109KM) motorjem. Trenutno ima motor cca 170k km in še ne kaže nobenih problemov, ki jih tu omenjate.
Poraba (zadnjih 100000km) cca 5,5l.

lp
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.416
2.482
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik AndrejD pravi:
Citat:
Uporabnik WeWatchingYou pravi:
-pa kaj se ta šibka ne da zamenjati- če je v temu problem?
-in kaj pravijo na servisih?

Na servisih veselo menjavajo turbine. Namesto bi rešli pravi problem. Oziroma se kupcem ne da plačevati, čiščenja oljnih kanalov.
Vem ker je kolega kupoval dizla 1.6 ali 2.0. Pa smo se pozanimali pri več servisih. In so vsi rekli da precej menjavajo turbine na 1.6HDI. No potem pa sem še več-kje našel napisan vzrok za to pogosto menjavanje. Ki ga je že en uporabnik pred mano napisal tu. povedal ti je tudi rešitev.

Zanimivo res. Ker imam stike s Citroen servisom pa ne vem za nobeden primer, da bi menjavali turbino na 1.6 HDi motorju. Pa so tudi 1.6 Hdi iz uvoza z bog ve koliko kilometri pa do zdaj niso menjali nobene turbine. Res pa je da je nekaj težav s šobami pa nekateri motorji iz uvoza so kar fajn mastni. Pri 80 KW 1.6 HDi je "težava" ker treba doliti tekočino za DPF filter ali pa le tega zamenjati.

Da nisi pomešal z 1.5 DCi.
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik motoristic pravi:
Pozdrav. Sam vozim Forda z omenjenim (109KM) motorjem. Trenutno ima motor cca 170k km in še ne kaže nobenih problemov, ki jih tu omenjate.
Poraba (zadnjih 100000km) cca 5,5l.

lp

Če boš delal service lepo na 20.000km tudi 360.000 km in več ne bo niti najmanjši problem ... lastne izkušnje. Hdi 2.0 110KM je izredno hvaležen motor.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
1.6hdi in 2.0hdi sta dva razlicna svetova. V prid slednjemu, ki je kot veckrat poudarjeno ena najbolj bulletproof masin v vseh (!) razredih.

uniJetTurboDiesel (1.9), ki ga je zacel FIAT leta 1997, s know-how nadaljeval TDI (1.9) in tradicijo koncala PSA skupina z 2.0 HDI motorjem. Po tem so sle stvari samo se na slabse. Vrhunec in konec turbo dizel motorjev. Zaenkrat. Danes je vse prevec poudarjena eko stran/in ali zmogljivost na racun slabse vzdrzljivosti.