Ali mi lahko kdo na hitro pove razliko in značilnosti teh dveh motorjev, predvsem me zanima iz pogleda prijaznosti do voznikove denarnice, tnx
.
Nazadnje urejeno:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
In ja 1.6HDI ima velike probleme zaradi premajhnih kanalov za olje kar privede do vse sorte napak. Max interval je 15.000km, se bolje na 10.000, olje izkljucno sintetika. Za piko na i, se rada odlomi se plasticna sipka za olje in pade v karter, amaterji
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
1.6 versus FAP 93km (konji se oznacujejo s KM!)
Ne razumem kateri dve masini te zanimata. 2.0hdi vs. 1.6hdi?
In ja 1.6HDI ima velike probleme zaradi premajhnih kanalov za olje kar privede do vse sorte napak. Max interval je 15.000km, se bolje na 10.000, olje izkljucno sintetika. Za piko na i, se rada odlomi se plasticna sipka za olje in pade v karter, amaterji
Vzami 2.0HDI, ce je to vprasanje, poleg italjanskega jtdja (ne multijeta) ena najbolj vzdrzljivih masin, se enomasni vztrajnik ima. Le poraba je malce visja kot pri konkurenci ampak to nima veze na dolgi rok.
Citat:
Uporabnik WeWatchingYou pravi:
-pa kaj se ta šibka ne da zamenjati- če je v temu problem?
-in kaj pravijo na servisih?
Citat:
Uporabnik AndrejD pravi:
Citat:
Uporabnik WeWatchingYou pravi:
-pa kaj se ta šibka ne da zamenjati- če je v temu problem?
-in kaj pravijo na servisih?
Na servisih veselo menjavajo turbine. Namesto bi rešli pravi problem. Oziroma se kupcem ne da plačevati, čiščenja oljnih kanalov.
Vem ker je kolega kupoval dizla 1.6 ali 2.0. Pa smo se pozanimali pri več servisih. In so vsi rekli da precej menjavajo turbine na 1.6HDI. No potem pa sem še več-kje našel napisan vzrok za to pogosto menjavanje. Ki ga je že en uporabnik pred mano napisal tu. povedal ti je tudi rešitev.
Citat:
Uporabnik motoristic pravi:
Pozdrav. Sam vozim Forda z omenjenim (109KM) motorjem. Trenutno ima motor cca 170k km in še ne kaže nobenih problemov, ki jih tu omenjate.
Poraba (zadnjih 100000km) cca 5,5l.
lp