Mondeo 2.0 TDCi, 2005, izguba moči, poraba enaka

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Konec lanskga leta se mi je dogajalo, da je avto pri visoki brzini "cuknil", ampak samo v 5 in 6 brzini je bilo dovolj opazno in pri nižjih obratih, tam cca 2000. Ker se mi je zdelo da je kriv EGR sem problem rešil tako, da sem enostavno zadelal EGR cev in od takrat tega problema ni več.

Zadnje čase pa opažam, da avto več nima takih pospeškov, tudi končna hitrost ni več enaka in tam nad 120kmh se relativno dolgo vleče, da pride do 160, kaj več pa po ravnem skoraj težko, oz rabi zelo dolgo časa. Skoraj prepričan sem, da je v začtku bil bolj poskočen.

Kadi ne, tudi poraba je enaka, pospeševanje je dokaj zvezno, brez nekega cukanja, edino ni več tako explozivno, kot je bilo na začetku.

Bi imel kdo kakšno idejo, kaj bi lahko bilo, predvem takega, da bi pogledal sam, preden me v delavnici ožamejo?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Menjano lani...cca 4 mesece pred "problemom", letos še nisem menjal, bom pa kmalu.
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.832
5.933
113
Možno je tudi da si se navadil pospeškov, tako da se ti sedaj samo zdi da so slabši.
Edino če si prej in sedaj delal meritve pospeškov v 5/6 prestavi.
Primerjaj zmogljivosti s tovarniškimi podatki.

Na servisu ga bodo prvo priklopili na tester.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Kje pa bi lahko našel tovarniške podatke?

Pospeški so mogoče res placebo, ampak top speed pa ne?
 

onlyme

Fizikalc
5. apr 2010
873
63
28
Pa ti nobena lučka ne sveti na armnaturi. Te mašine zajo bit občutljive na vsako malenkost in avto rado vrže v rezervni program(utripa spirala in turbina neha delat)? Možno tudi, da je se je kaj turbina okvarla. Na računalnik, bi ga bilo treba priklopit in videt, kaj se dogaja.
Top speed mora imeti pa res višji kot 160km/h, najmanjši avti dosežejo to hitrost pa bi mogla mašina s 140 konji brez problema.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Ja saj, ko sem avto nabavil, rabljenega, sem komot prišel na 180, potem je edino vleklo ko polž naprej, zdaj pa je čisto obratno dogajanje.

Prevoženih ima 180k, nobena lučka ne sveti.

Kaj bi potem predlagali, da počakam na menjavo olja + filtrov in šele potem na diagnostiko, ali čimprej na diagnostiko, da ne bi bilo kaj hujšega?

Če bi bila turbina boga, potem pomoje ne bi prišel do 160kmh, pa kadilo bi verjetno iber, razen če je takšna majhna napak, da ravno toliko vpliva? kar se mi sicer zdi relativno neverjetno.

Kaj pa injektorji, je možno, da so zafilani ?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Aja...ker sem kupil avto rabljen, so realni kilometri vprašljivi, tako da to jemati z rezervo. Sam ga imam cca 40k km.
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.088
448
83
45
dolenska
cev is coolerja. To je oklol 90 eurov. Lahko so pa šobe/pumpa. To je dražje. Če ga dolgo tiščiš, se ne prižge spirala? če se, je kriv senzor odmične gredi.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Ne, nič se ne prižge, ravno včeraj sem bil na AC, naredil cca 200km in ni bilo nobenih problemov, le performance ni nekako isti.

Katera cez iz coolerja točno?
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.088
448
83
45
dolenska
mislim, da sesalna. Nisem ziher. Drgač je lahko tudi kaka druga cevka za vakum. Dej kmal zrihtat, ker mam isti problem na 2005 l., 130 HP. Ah, meni pa fino pokadi, tako, da bo še kak dražji kos za zamenjat. Mam pa prevoženih kao 250000.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Aja, lani nekje junija...ali julija...sem imel tudi en problem, ko je bila kriva ena cev, na spodnji strani, pod motorjem...za turbo tlak. Ampak se je popravilo to, ker tisto pa res ni bilo ničemer podobno, je avto šel samo cca 40kmh, pa kadil ko satan.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.548
434
83
najprej preveri najvišji common rail tlak - jasno, s testerjem
pri mondeu TDCI tega letnika se šteje vklope injektorjev (ecu šteje, kar se vidi na DELPHI DIAMOND testerju) -ko doseže injektor 2.5mio vklopov (ne me tu držat za besedo), gre avto v zas program in je najvišji tlak 1200bar, namesto 1600; smatra se, da je šoba izrabljena pri tem št. vklopov, ponavadi tudi je, če ne že prej
potem moraš obnoviti šobe, vpisati nove kode šob in ima spet 1600bar
lahko tudi samo na novo vpišeš kode šob, vendar ker je šoba obrabljena, tlak pa se dvigne nazaj na 1600, potem ni vbrizg goriva pravi in začne avto kadit

lahko pa je čisto nekaj tretjega:)
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
najprej preveri najvišji common rail tlak - jasno, s testerjem
pri mondeu TDCI tega letnika se šteje vklope injektorjev (ecu šteje, kar se vidi na DELPHI DIAMOND testerju) -ko doseže injektor 2.5mio vklopov (ne me tu držat za besedo), gre avto v zas program in je najvišji tlak 1200bar, namesto 1600; smatra se, da je šoba izrabljena pri tem št. vklopov, ponavadi tudi je, če ne že prej
potem moraš obnoviti šobe, vpisati nove kode šob in ima spet 1600bar
lahko tudi samo na novo vpišeš kode šob, vendar ker je šoba obrabljena, tlak pa se dvigne nazaj na 1600, potem ni vbrizg goriva pravi in začne avto kadit

lahko pa je čisto nekaj tretjega:)

Napisano drži, vendar se v tem primeru prižge tudi kontrolna lučka motorja (vsaj po mojih izkušnjah) ... česar pa avtor ne omenja, tako da je lahko vzrok (kot si že rekel) nekje drugje.
smile-1.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Ja saj, ko sem avto nabavil, rabljenega, sem komot prišel na 180, potem je edino vleklo ko polž naprej, zdaj pa je čisto obratno dogajanje.

Prevoženih ima 180k, nobena lučka ne sveti.

Kaj bi potem predlagali, da počakam na menjavo olja + filtrov in šele potem na diagnostiko, ali čimprej na diagnostiko, da ne bi bilo kaj hujšega?

Če bi bila turbina boga, potem pomoje ne bi prišel do 160kmh, pa kadilo bi verjetno iber, razen če je takšna majhna napak, da ravno toliko vpliva? kar se mi sicer zdi relativno neverjetno.

Kaj pa injektorji, je možno, da so zafilani ?

Na pamet bo zelo težko kaj dognati, treba bo na tester. Sumim pa kakšen MAF senzor ali kaj podobnega ... seveda se lahko popolnoma motim.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
EGR blokado sem odstranil in avto dela zelo slabo. Tam okoli 2000rpm v katerikoli brzini "pokašljuje" in "trza". Ko da nazaj blokado EGR, pa tega ni več, le top speed mi nekako fali.

Nekaj je očitno s EGR sistemom, iščem na netu točen opis, kako sistem delu in katere vse komponente vsebuje, da bi jih preveril, pa nimam sreče. Je še kak drug sistem povezan s EGR, da bi se lahko na njega prenesla težave?

Ali pa ima tako slabo moč, da ko e EGR vklaplja (kar bi naj bilo okoli 2000rpm), ga zaduši in zato cukne? Ampak če bi bilo tako, pomoje niti do 160kmh ne bi prišel, saj verjetno EGR tudi ne odvzame toliko moči ?

Lučka ne sveti nobena, tudi DTS error code ni prisoten.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Grem verjetno drug teden do znanca, ki ima dvigalo, da se pregleda. Bi pa rad do takrat vedel, na kaj vse naj bom pozoren.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.548
434
83
jao :S

tester gor, tlak commonrail, tlak turbine (željeni in dejanski), pretok zraka preko LMM vrednost
pa še cev s sesalnega dol, čep not, pa koj za zračnim filtrom napihnit

pa še z vakuum pumpico sprobaš tlačno dozo turbine, pa je vse jasno precej hitro