Konec lanskga leta se mi je dogajalo, da je avto pri visoki brzini "cuknil", ampak samo v 5 in 6 brzini je bilo dovolj opazno in pri nižjih obratih, tam cca 2000. Ker se mi je zdelo da je kriv EGR sem problem rešil tako, da sem enostavno zadelal EGR cev in od takrat tega problema ni več.
Zadnje čase pa opažam, da avto več nima takih pospeškov, tudi končna hitrost ni več enaka in tam nad 120kmh se relativno dolgo vleče, da pride do 160, kaj več pa po ravnem skoraj težko, oz rabi zelo dolgo časa. Skoraj prepričan sem, da je v začtku bil bolj poskočen.
Kadi ne, tudi poraba je enaka, pospeševanje je dokaj zvezno, brez nekega cukanja, edino ni več tako explozivno, kot je bilo na začetku.
Bi imel kdo kakšno idejo, kaj bi lahko bilo, predvem takega, da bi pogledal sam, preden me v delavnici ožamejo?
Zadnje čase pa opažam, da avto več nima takih pospeškov, tudi končna hitrost ni več enaka in tam nad 120kmh se relativno dolgo vleče, da pride do 160, kaj več pa po ravnem skoraj težko, oz rabi zelo dolgo časa. Skoraj prepričan sem, da je v začtku bil bolj poskočen.
Kadi ne, tudi poraba je enaka, pospeševanje je dokaj zvezno, brez nekega cukanja, edino ni več tako explozivno, kot je bilo na začetku.
Bi imel kdo kakšno idejo, kaj bi lahko bilo, predvem takega, da bi pogledal sam, preden me v delavnici ožamejo?