Merjenje CO2 v hladilni tekočini

tony

Guru
23. jul 2007
9.996
1.677
113
Najbolj enostavno se res zdi s tem testnim kitom...

Sicer pa američani menda vzamejo tudi sondo za pline na tehničnem pregledu in jo postavijo pred luknjo za čep ekspanzijske posode... Če boš probal kaj takega, obvezno sporoči, tole me že dolgo matra firbec :)

(Če je poškodba glave/tesnila že res huda se naj bi lahko kdaj videlo tudi mehurčke v tekočini... A je to sploh mogoče? Bo avto tako sploh še delal?)
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.996
1.677
113
V hl. tek. ne sme biti izpušnih plinov, če so, to 100% pove, da je fuč tesnilo glave ali glava...

Včasih avto "pije" vodo, pa je težko določiti zakaj. Poleg naštetih je lahko razlogov še veliko: puščajo cevi za vodo, pušča pečka, pušča sam blok motorja zunaj glave, pušča hladilnik, odpira se čep ekspanzijske posode. BMWji čisto regularno spijejo nekaj deci vode na leto, pa zato ni nič narobe z glavo motorja...

In dokler se ni vedelo za te testerje, je bilo včasih zelo težko določiti, zakaj izgineva voda.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.931
6.209
113
Ko še ni blo teh testerjev je bila voda samo v mašini in ne 35 drugih priteklinah :) tak da si dal sistem pod pritisk in si vido kje teče :)
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.996
1.677
113
Včasih se tudi pod tlakom na hitro nič ne vidi, dobro je počakati recimo 8 ur, če potem kje vidiš kapljanje.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.931
6.209
113
če v 8 urah vidiš samo kapljanje bo na tistem mestu rdeče, ker med delovanjem motorja spušča in sproti izhlapi.