Zivjo,
Imam problem s 5 prestavnim menjalnikom na '96 volvotu 440. Simptomi so sledeci in pojavili so se v trenutku po enem mocnejsem pospesevanju v 2. prestavi. In sicer:
Ko je menjalnik v prestavi in se avto premika, tudi ce drzim sklopko - ko ga das v prestavo se slisi piskanje, whine... malo podobno diferencialu na dirkalnem avtu, vendar mnogo nezneje, slabo slisno. Torej, ce se avto pelje 50km/h, stisnem sklopko in imam v N, se ne slisi nic, cim premaknem v prestavo, menjalnik sinhronizira bp, vendar se slisi kako priska ko se vrti. V 2. se hitreje vrti in je visji zvok, v 5. recimo se vrti pocasneje in je nizji zvok - sklopko mam celi cas stisnjeno. Ce jo spustim ni nic drugace, ravno tako piska, hocem sam povedat da ni povezano s sklopko. Cim dam v N, neha. Torej je to del/os menjalnika ki ni vezan na sklopko in tisto prvo os ki jo goni diferencial ampak.. jetra menjalnika, ki se zacnejo vrtet ko sinhroni primejo. Do doma sem imel se 5km in se je tudi zmerom tezje saltalo. Slisi se da je sinhroniziralo takoj, vendar je zmerom tezje slo v prestavo, tik pred domom ze prakticno nemogoce dobit v prestavo.
Zdaj stoji dokler ne pogruntam kaj bi najprej pogledal, oz. bi mel vsaj specificne ideje kaj naj mehanik pogleda (kronicno nezaupanje servisom). Je kdo kdaj srecal to?
Razmisljal sem da bi ostal brez olja, nisem se mel casa pogledat, vendar mi je cudno zakaj bi do tega prislo dobesedno v trenutku po enem pospesevanju. Drugo bi znal bit nosilec motorja, starost in km so pravi, da so ziher svoh, vendar ali je to lahko razlog za tako obnasanje menjalnika? Motor visi na menjalniku, etc in obremenjuje os in obenem je tezje saltat...?
No, al pa je menjalnik sel k hudicu.. kasn lager v notranjosti, vilica, kaj pa vem kaj, etc...?
Any ideas?
lp,
Sasa
Imam problem s 5 prestavnim menjalnikom na '96 volvotu 440. Simptomi so sledeci in pojavili so se v trenutku po enem mocnejsem pospesevanju v 2. prestavi. In sicer:
Ko je menjalnik v prestavi in se avto premika, tudi ce drzim sklopko - ko ga das v prestavo se slisi piskanje, whine... malo podobno diferencialu na dirkalnem avtu, vendar mnogo nezneje, slabo slisno. Torej, ce se avto pelje 50km/h, stisnem sklopko in imam v N, se ne slisi nic, cim premaknem v prestavo, menjalnik sinhronizira bp, vendar se slisi kako priska ko se vrti. V 2. se hitreje vrti in je visji zvok, v 5. recimo se vrti pocasneje in je nizji zvok - sklopko mam celi cas stisnjeno. Ce jo spustim ni nic drugace, ravno tako piska, hocem sam povedat da ni povezano s sklopko. Cim dam v N, neha. Torej je to del/os menjalnika ki ni vezan na sklopko in tisto prvo os ki jo goni diferencial ampak.. jetra menjalnika, ki se zacnejo vrtet ko sinhroni primejo. Do doma sem imel se 5km in se je tudi zmerom tezje saltalo. Slisi se da je sinhroniziralo takoj, vendar je zmerom tezje slo v prestavo, tik pred domom ze prakticno nemogoce dobit v prestavo.
Zdaj stoji dokler ne pogruntam kaj bi najprej pogledal, oz. bi mel vsaj specificne ideje kaj naj mehanik pogleda (kronicno nezaupanje servisom). Je kdo kdaj srecal to?
Razmisljal sem da bi ostal brez olja, nisem se mel casa pogledat, vendar mi je cudno zakaj bi do tega prislo dobesedno v trenutku po enem pospesevanju. Drugo bi znal bit nosilec motorja, starost in km so pravi, da so ziher svoh, vendar ali je to lahko razlog za tako obnasanje menjalnika? Motor visi na menjalniku, etc in obremenjuje os in obenem je tezje saltat...?
No, al pa je menjalnik sel k hudicu.. kasn lager v notranjosti, vilica, kaj pa vem kaj, etc...?
Any ideas?
lp,
Sasa