Stvar je taka. 11.7.2008 sem iz MEGUIARS SLOVENIA online trgovine naročil 3 artikle v vrednosti ~50eur. Za način predplačila sem izbral predračun in nato še isti dan nakazal na njihov račun, imam tudi potrdilo.
Čakal sem 2 tedna, a po pošti ni prišlo ničesar. Nato sem začel klicati na njihovo telefonsko, navedeno v rubriki kontakt (031 660 710), a številka je vedno nedosegljiva. Poslal sem jim mail, nato pa še v telefonskem imeniku poiskal to podjetje ter klical na 2 "domači" številki, a oglasil se ni nihče. Ne morem jih kontaktirat nikakor, probavam že par dni. Edino še faksa jim nisem poslal
Kaj naj storim? Je že kdo imel izkušnje s temi kurci? Kar direkt na urad za varstvo potrošnikov?
Čakal sem 2 tedna, a po pošti ni prišlo ničesar. Nato sem začel klicati na njihovo telefonsko, navedeno v rubriki kontakt (031 660 710), a številka je vedno nedosegljiva. Poslal sem jim mail, nato pa še v telefonskem imeniku poiskal to podjetje ter klical na 2 "domači" številki, a oglasil se ni nihče. Ne morem jih kontaktirat nikakor, probavam že par dni. Edino še faksa jim nisem poslal
Kaj naj storim? Je že kdo imel izkušnje s temi kurci? Kar direkt na urad za varstvo potrošnikov?