Vozi naj ga do 200k km in potem veliki servis (razen, če naredi samo 5k na leto). Moj je break, isti letnik in enaka mašina, s 100k km več od njenega in še vedno dela. Edino servisne intervale lahko malo modificiraš: jaz sem jih ohranil na 20k (nekateri menjajo olje prej) ampak tankam sintetiko (po navodilih je polsintetika). Poraba 7,5, precej po avtocesti.
Opažanja: kvaliteta materialov je na nekaterih mestih opazno nazadoval od R19 (sedeži, plastika). Ampak je.bi.ga, za turški avto je tudi to ok
Servisi so cca 150€, full servis. Če sosed zamenja olje in filtre, seveda občutno manj. Ta velik zna biti drag (po predpisih na 120k), ker je ogromno dela z menjavo jermenov. Mislim, da so bile cene 300€+, odvisno od servisa.
O elektroniki ne bi vedel veliko povedat - glas gre, da to ni ravno jača strana renaultov. Sem imel že 3, ampak glede elektronik so bili bolj bosi
Meni je crknilo nekaj žarnic v stikalih in stikalo za jakost osvetlitve armature. Precej drag je tudi mehanizem za odpiranje prednjih stekel. V mojem avtu je bil fuč na voznikovi strani in prejšnji lastnik je pljunil ~70k SIT za novega. Popravit se ga bojda ne da.
Motor: precej poskočen, prej sem bil navajen 8v pa mi je tiščanje nad 4k rpm precej odveč. Ampak to je moj problem, ne Renaultov
Znalci pravijo, da je izredno vzdržljiv, bojda pa znajo crknit vžigalne tuljave (obvezno zamenjat z japonsko in ne francosko robo), pri nekaterih se pojavlja nemiren tek motorja v leru. Še nekaj, kar velja za vse Renaulte: priporočam Elf, sploh če boš menjal/dotakal v olje menjalnik!
B.