Mazda in Anti-downsizing

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.333
9.572
113
EU
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
lahko se je hvalit z varčnostjo, če je motor anemičen
To ti misliš, da razvoj sloni na turbakih, ostali pa spijo. To mazdo sem peljal petdeset na uro (omejitev v mestu) v peti prestavi čez železniški nadvoz in je pri dodajanju plina na polovici nadvoza gladko pospeševala. Zanimal me je mit o anemičnosti pri nizkih obratih. Pač testno vozilo
evil.gif
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.216
1.712
113
40
Pojasnilo za neuke bralce - na Alter.si anemičnost pomeni vse kaj ima nad 5s do 100 km/h.

Če nimate 3.0 V6 prosim da takoj zapustite ta forum, mogoče se vam oprosti če si lastite passata 2.0 tdi, 240 "kojev! z veliko dodatne opreme, katerega končna cena j nad 45.000 eur
smirk-1.gif
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.428
2.383
113
Pomurje
Zajebano. V Vrhniškega komaj gor priležeš. EURO 6 šleper s 600KM te v bistvu gor poriva.
 
Nazadnje urejeno:

Reaper85

Pripravnik
7. nov 2014
237
0
16
Citat:
Uporabnik uncle_sam pravi:
Pojasnilo za neuke bralce - na Alter.si anemičnost pomeni vse kaj ima nad 5s do 100 km/h.
Če nimate 3.0 V6 prosim da takoj zapustite ta forum
Ne boš verjel, ampak tudi 3.0 V6 je anemičen. Tudi najbolj poskočen 3.0 V6, Clio 2.
Kaj to sploh pomeni anemičen, zame to pomeni da gre slabo v višjih prestavah, tako da moraš imeti vedno v čim nižji. Pač najlažje to vidiš če pogledaš podatek 80-120 v 4., 5. in 6. prestavi. Sploh ne rabiš 5s do 100, ker dobro prožnost dobiš tudi pri avtih z 8s do 100.

Niti ne rabiš vozit avta, če pogledaš tukaj boš dobro videl, da je od 3.0 V6 255 boljši že 1.4T 155, pa nasploh so ti Fiatovi motorji eni najbolj prožnih, ta Mito ima prožnost enakovredno s precej močnejšo Corso 1.6T 207. Pa še 184KM dizla sem dal za primerjavo, da ne bo kdo mislil, da so bolj prožni kot 1.4T.
Za konec pa še Mazdo 2.0 165KM, ker je že ravno govora o Mazdah. Ampak ker smo že ugotovili da so 3.0 atmosferci anemični, so 2.0 še toliko bolje.
http://www.zeperfs.com/en/fiche1100-renault-clio-ii-v6.htm
http://www.zeperfs.com/en/fiche2445-alfa-romeo-mito-1-4-t-jet.htm
http://www.zeperfs.com/en/fiche5622-opel-corsa-opc.htm
http://www.zeperfs.com/en/fiche4626-vw-golf-vii-gtd.htm
http://www.zeperfs.com/en/fiche4845-mazda-3-2-0.htm

Če pa anemičnost pomeni zaspanost pri obratih pod 2000rpm, kot je nekdo omenil nizke obrate, je pa 2.0 NA veliko boljši od 1.4T. Ker recimo v 2. prestavi ne bo nikoli zaspal, pa se lahko pelješ 5km/h po ulici. Tudi 1.6 16V 105 nisem opazil da bi bil pri tem kaj slabši kot 2.0. 1.4T je pa čim si padel pod 2000, za par sekund postal prava nepremičnina.
 
Nazadnje urejeno:

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.523
1.231
113
hahaha kake cifre.... moja Corsa ma od 80 do 120 v 5. prestavi 36 sekund!!!!

pa še vedno živim! evo to za alter standard hahahaha
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
Ksz

Iz izkušenj 1.4 turbo 120km in 2.0 NA 138km,slednji porabi liter manj ob istem režimu vožnje, morda ne skoči isto hitro ampak ko ga zavrtis se spomniš takoj da je 2.0 in ne mlinček
 

multistrada

Zelenc'
27. mar 2012
7
0
1
Pred nakupom Mazde Cx 3 (bencin 120 KM) sem bil tudi sam zelo skeptičen okoli živahnosti motorja in pa predvsem porabe. Pa sva šla kljub temu v nakup in maram priznati, da mi ni žal. Dejansko se pelje kot bi imel v nosu diesla - čisto brez odpora se pelje v 6. prestavi 55 km/h. In ko dodaš plin, se ne upira ampak počasi začne nabirati hitrost. Poraba pa na vsakodnevni relaciji Dž. - Lj. in nazaj (brez AC) po BC 6,3, izračun pa pravi da se 700 km prevozi s 44 litri.
In potem so situacije ko na vprašanje o motorju poveš, da je 2000 ccm in še bencinar vsak zavije z očmi, ko pa povem še porabo, pa itaq nihče ne verjame ....