lučke po menjavi akumulatorja

tommas

Pripravnik
11. avg 2007
242
0
16
razviti zahod
Po menjavi akumulatorja pri passatu (l06) svetijo lučke za esp in verjetno servo volan (nek volanček sveti). A je to kakšna fora da s kakšno kombinacijo tipk to izklopiš, kot npr za servisni interval ali je to treba kako drugače rešit?
Zamenjal smo pa tako da smo vmes preklopili na drug akumulator tako da naj ne bi izgubil štroma, tudi radio se ni resetiral....
hvala
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.150
4.131
113
In kako je to zgledalo, star akumulator je bil v ležišæu, vmes ste potegnil kable na novega, povezali starega in novega ...potem odklopili kable s starega in dali novega v ležišče?
grin1.gif


Varovalke si preveril? Ker če svetijo lučke ki prej niso očitno postopek menjave ni bil pravilno izveden in se je kaj skurilo. Recimo če bi delali po ustaljeni metodi, da daš accu ven (najprej odklopiš +, potem -) in novega notri (najprej prikjučiš - in nato +) bi verjetno vse delalo kot mora, mogoče bi bilo potrebno kakšno uro nastavit.

Pa avto dela normalno? Vžge in se vozi? Če še nisi probal najprej tole preveri in naredi en krog, se znajo lučke same resetirat.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
To je popolnoma normalno. Tvoj Passat je opremljen z ESP sistemom in pri menjavi akumulatorja se zaradi prekinitve napajanja izgubijo podatki o kalibraciji senzorja kota volana. Vse kar moraš narediti je to, da se zapelješ par 100m s hitrostjo 30-50 km/h in pri tem držiš volan naravnost. Lučka bo ugasnila.

Načeloma se ta postopek opravi "nevede" pri običajni vožnji. Razlog za skrb je odveč.
zmaga.gif
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.599
483
83
pri nekaterih avtih se shrani v varnostne sisteme koda npake - prenizka napetost: sploh, če je akku bil toliko slab, da je bila napetost prenizka
pod varnostni sistemi se šteje zavore (ABS z ESP) in airbage


tako, da je potrebno pobrisati napako o napajanju v ABS enoti in airbag ECUju - kar se kota tiče, se pa strinjam
 

tommas

Pripravnik
11. avg 2007
242
0
16
razviti zahod
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
To je popolnoma normalno. Tvoj Passat je opremljen z ESP sistemom in pri menjavi akumulatorja se zaradi prekinitve napajanja izgubijo podatki o kalibraciji senzorja kota volana. Vse kar moraš narediti je to, da se zapelješ par 100m s hitrostjo 30-50 km/h in pri tem držiš volan naravnost. Lučka bo ugasnila.

Načeloma se ta postopek opravi "nevede" pri običajni vožnji. Razlog za skrb je odveč.
zmaga.gif

to je to, sem že prej našel na nekem tujem forumu...
hvala vseeno
 

onlyme

Fizikalc
5. apr 2010
877
63
28
Obratno je pravilno. Saj ob odvijanju s ključem, če odklopiš najprej plus, tvegaš, da boš naredil kratek stik s ključem na karoseriji.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.150
4.131
113
Citat:
Uporabnik Rambo013 pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
(najprej odklopiš +, potem -) in novega notri (najprej prikjučiš - in nato +)
Kateri način je pravilen, saj jaz počnem ravno obratno.

Res je, ravno obratno!
zmaga.gif


Sem šel še enkrat brat pa mi ni jasno kako sem zamenjal, verjetno me je zmedlo to da so menjali akumulator tako da ni bilo izgube toka (z dvema accuja, kjer najprej izenačiš zemljo (-) in jo najkasneje odklopiš).
 

getrag

Pripravnik
5. nov 2010
262
0
16
50
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik Rambo013 pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
(najprej odklopiš +, potem -) in novega notri (najprej prikjučiš - in nato +)
Kateri način je pravilen, saj jaz počnem ravno obratno.

Res je, ravno obratno!
zmaga.gif


Sem šel še enkrat brat pa mi ni jasno kako sem zamenjal, verjetno me je zmedlo to da so menjali akumulator tako da ni bilo izgube toka (z dvema accuja, kjer najprej izenačiš zemljo (-) in jo najkasneje odklopiš).

ne ne enostavno premalo šraufaš in si prevelik teoretik
evil.gif
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.509
780
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Pri nekaterih (tako je recimo pri Mazdi) pa je tako, da na mestu ob zalaufanem motorju obrnes volan do ene skrajne tocke in nato se do druge skrajne tocke... pa potem te lucke ugasnejo ...
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.180
9.814
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
To je popolnoma normalno. Tvoj Passat je opremljen z ESP sistemom in pri menjavi akumulatorja se zaradi prekinitve napajanja izgubijo podatki o kalibraciji senzorja kota volana. Vse kar moraš narediti je to, da se zapelješ par 100m s hitrostjo 30-50 km/h in pri tem držiš volan naravnost. Lučka bo ugasnila.

Načeloma se ta postopek opravi "nevede" pri običajni vožnji. Razlog za skrb je odveč.
zmaga.gif
Tudi pri meni preverjeno v praksi. S tem, da sem tistih par sekund orenk švical, WTF je zdej crknilo in sem razmišljal koliko cekinov bo treba naštimat. No, po 50 metrih je bila zadeva rešena, meni se je pa pot počasi posušil s čela
grin1.gif
.
 

getrag

Pripravnik
5. nov 2010
262
0
16
50
sem malo pogledal totega.ko sn prišo do steel seal sem takoj zaprl. to je tipičen mehanik s kakega opel servisa.zna svečke zamenjat mašine od noter pa v življenju ni vido
 

getrag

Pripravnik
5. nov 2010
262
0
16
50
daj prosim te ko boš v mb mi sporoči ti pokažem garažo pa delavnico pa bova pol komentirala
 

badguy777

PDA maher
22. jul 2007
4.478
0
36
MB Okoliš
Ko bom mel kaki problem z avtom, se pri tebi oglasim
wink-1.gif


Da pa komentiraš, da Scotty mašine še not ni vido, je pa tut 3much pretiravanje...