Luč v kabini ne dela

DMX

Fizikalc
20. avg 2007
2.333
15
38
Kaj crkne, ce se ti pri odpiranju npr. sprednjih vrat ne prizne kabinska luc, ce pa odpres zadnja, pa se? Pa tudi tiste rdeca in bela luc na vratih ne dela (da vidis kam stopis oz. rdeca za opozorilo za druge voznike ipd., da so pac odprta vrata). Drugace pa dela kabinska luc normalno, ko odklenes avto in ko potegnes kljuc iz kljucavnice.
rolleyes-1.gif


VW Bora, l. 98

Thnx
 

Scorp84

Pripravnik
5. jan 2009
466
3
18
Stikalo odpovedalo, najdes na vratih, oblozen z gumo. Mozno je tudi, da se je zica na pregibu vrat, od odpiranja/zapiranja, precvikala.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
480
83
samo WDja ne!
namreč ravno zaradi WD40 ki je agresiven na gumo ti pod "hakeljnom" stopi gumico okrog mikrostikala
crknilo ti je mikrostikalo
http://www.agthompsonfamily.com/vw/DoorLocks7.jpg
na sliki s puscico
http://fotem.pl/data/mini/male_42a5c39464e482f54eeabb0acfeed4.jpg

ali pa je šla plata na modulu, glej sliko, kjer dobesedno voda poje plato ali kontakte spodaj
https://www.google.si/search?q...iZMC-TAoX3DM%3A

to je največja beda kar sem jo kdaj popravljal na vozilih od leta 1998 pa do danes
ja, pa če dodam še brisalce, se pravi vsi golf 4 platforma a3 do 2004.
fail bigtime
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
480
83
daj prosim odpri slike
to sam ne boš uredil oz. izredno težko
v vratih je cel modul s ključavnico oz mehanizmom vred, maš zgoraj slike
pod mehanskim zatičem za vrata je tudi mikrostikalo, na slikah označeno z rdečo puščico
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
480
83
bora je čisto isti šmorn kot golf4, pomeni je točno tako, kot sem napisal
če po podanem ne razume, kje je stikalo, mu brezveze razlagam tudi, kako se sname pleh na notranjem delu vrat (steklo dol 10 centi, odvit dva vijaka, steklo nazaj gor, vodila pa spustit, kako čepke na nosilcu plastične od lock modula odstranit....)

v življenju sem popravil vsaj 30 takihle modulov, menjal mikrostikala v notranjosti, popravljal notranje PCB, menjal stikalo na zaklepu, ki ga ima on najverjetneje v okvari
če je hobi mehanik, naj poizkusi, ampak naj si preskrbi drug avto za ta čas, ker tole sanirati je živa groza, tudi ob starejših avtih in prepereli gumici tesnenja na plehu znotraj na vratih sploh nazaj zatesnit, da ti ne teče ob deževju voda v avto
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.626
722
113
Standard pri VAG grupi. V ključavnici so tri mikro stikala (odprtost vrat, stanje ključavnice)

Samo stikalo se da zamenjat, vendar je kar nekaj dela.


Dokler ne zamenjaš, pazi da si ti avto ne zaklene s ključi vred.
Ker če ne zazna, da si po odklepu odprl vrata, se avto čez nekaj časa samodejno zaklene.
In če si vmes odložil ključe v avto in zaprl vrata...
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
480
83
4 na vezju: dva sta levo desno obrnjen ključ, dva sta motorček v zgornji in spodnji legi
+ eno pod zaklepom (to zadnje je za stanje odprta/zaprta vrata)
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.781
221
63
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
4 na vezju: dva sta levo desno obrnjen ključ, dva sta motorček v zgornji in spodnji legi
+ eno pod zaklepom (to zadnje je za stanje odprta/zaprta vrata)

koliko je cena tega mikrostikala?
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.781
221
63
Citat:
Uporabnik DMX pravi:
Jeba je, ko te po mojem delo stane 3x vec kot pa sam del :/

ma to sam razkopljes na lep soncen dan ... mas na youtube cel postopek, vijak po vijak, ... samo nekaj orodja rabis, dobro voljo in pa seveda PIVO
cheer.gif