Imam nov aparat LG F60, kupljen pri Simobilu. Star je 3 tedne in občasno zmrzne.
Ko me kdo kliče, se oobčasno nikakor ne morem javiti, ker ne zazna potega za sprejem veze. Tako je potrebno telefon razdreti in mu odstraniti baterijo, da se resetira in potem spet deluje vredu kakšne 2-3 dni.
Kako takšno napako reklamirati pod garancijo? Včeraj sem tudi naložil zadnjo posodobitev programske opreme, ki bi naj odpravila neke pomanjkljivosti na LCD in sem upal, da je to to. Ampak danes je spet enkrat zaštekal.
Ko me kdo kliče, se oobčasno nikakor ne morem javiti, ker ne zazna potega za sprejem veze. Tako je potrebno telefon razdreti in mu odstraniti baterijo, da se resetira in potem spet deluje vredu kakšne 2-3 dni.
Kako takšno napako reklamirati pod garancijo? Včeraj sem tudi naložil zadnjo posodobitev programske opreme, ki bi naj odpravila neke pomanjkljivosti na LCD in sem upal, da je to to. Ampak danes je spet enkrat zaštekal.