kvalitetna izobraževanja na področju prodaje

tafrishnzelen

Pripravnik
4. sep 2007
260
0
16
danes je na trgu malo morje enih šalabajzerjev, ki ti prodajajo svoje bučke, kako boš po končanem izobraževanju povečal prodajo za vsaj 30% in bla, bla, bla...

V podjetju smo dosedaj sodelovali v veliki meri samo z enim ponudnikom izobraževanj na področju povečevanja prodaje, strategije, pristopa,... Gre predvsem za izobraževanja na področju B2B prodaje.

Glede na to, da so edino izkušnje relevantna informacija bi vas prosil, če mi navedete podjetja, pri katerih ste izobraževali svoj sales force in ste bili z rezultati zadovoljni.

hvala.
 

cappy

Guru
8. apr 2010
8.158
4.488
113
Super tema. Bi se jaz tudi priporočal če ima kdo kakšna individualna in/ali skupinska izobraževanja ter kakšne pametne knjige? Tudi filmi zaželjeni. Igre pa tudi :p

LP
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Jaz imam zelo dobre izkušnje z Mercuri International. Nato sem na njihove tečaje poslal tudi svoje podrejene. Kolikor sem danes pogledal njihovo spletno stran, so še vedno dejavni in še vedno sploh ne poceni. Ampak jaz bi vsakega novega/neizkušenega prodajalca po 2-3 mesecih (itak bolj neuspešnega) dela poslal na njihov seminar Prodajna tehnika 1 in 2. Cena na prvi pogled sploh ni nizka, po drugi strani pa ne presega mesečnega bruto-bruto prodajalca-začetnika.

Pa ni treba, da je ravno Mercuri, so tudi drugi. Pomembno je, da se prodajalcu razloži potek prodajnega procesa in ta se mu v glavo vbije, da ne prodaja tehničnih lastnosti posameznega izdelka/storitve, ampak koristi(!), ki jih izdelek/storitev prinese kupcu. Prodajalec se mora zavedati tudi, da ni njegova naloga izdelati ponudbo, ampak da mora dobiti naročilo - in tu začetniki pri kupcu zaradi mencanja velikokrat zmrznejo.

IMHO še ena pomembna stvar - seminarjev NE organizirajte v podjetju, ampak pošljite prodajalce na splošni seminar. Tam bodo prodajalci iz različnih področij, težave s katerimi se soočajo pa zelo podobne. Če se seminar organizira v okviru podjetja (po možnosti s prisotnostjo šefa), je zadeva bistveno manj učinkovita, saj se namesto o prodaji začne pogovarjati o specifičnih situacijah, konkurenci itd. Če pa je seminar organiziran še v prostorih podjetja, med delavnim časom, je pa to stran vržen denar - govorim iz lastnih izkušenj.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Ni fora kako prodajaš, ampak KAJ prodajaš, tako da seminar ne bo rešil zgrešenega prodajnega programa.

Eni pa res nimajo kaj dosti pojma o ekonomiji
smile-1.gif
 

Tommy17

Fizikalc
8. jan 2009
820
47
28
Jaz toplo priporočam tole: http://www.vernar.com/ Smo imeli že ogromno šolanj, največkrat je bil vržen denar proč. Največja težava raznih Lisac & Lisac agencij je v tem, da so preštudirali vso možno ameriško literaturo, potem pa to pamet prodajajo tukaj. Če bi hotel to vedeti, bi te knjige prebral sam, ker v ZDA je tega res ogromno.

Druga, še večja težava pa je v tem, da so kupne navade v ZDA popolnoma drugačne, kot v EU (že zakonske zadeve glede marketinga se razlikujejo kot dan in noč). Skratka, tukaj solijo pament, efeta pa ni...

Kar se pa tiče http://www.vernar.com/ so pa res vrhunski storkovnjaki. Največ delajo za avtomobilizem in bančništvo. Če ti povem, da avtomobilska industrija največ denarja nameni za marketing, so tudi globalno gledano izbrali njih, potem je jasno, da so dobri.

Še nekaj. Ne delam v tem podjetju, niso moji prijatelji, in nisem lastnik tega podjetja. Da ne bo kdo komentiral, zakaj jih hvalim. Enostavno zato, ker smo ogromno denarja porabili za razna taka svetovalna podjetja (me je kar sram) in smo bili z njimi resnično zadovoljni.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.901
1.279
113
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Ni fora kako prodajaš, ampak KAJ prodajaš, tako da seminar ne bo rešil zgrešenega prodajnega programa.

Eni pa res nimajo kaj dosti pojma o ekonomiji
smile-1.gif

Vse se proda, če le ima dobro zgodbo. Ne prodaja se izdelek, prodaja se zgodba!
Marketing, marketing, marketing... pa dobra "zgodba" v ozadju.

Kaj je Apple? Obična naprava, ki ima nenormalno dobro izpiljen GUI. E, pa se zgodba začne...
nahrung002.gif
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Jaz kupujem izdelke in ne zgodb. Ko je v ozadju zgodba vem, da je čisti nateg.

Appla pa nimam, zgodba mi ni znana, znana mi je le astronomsko pretirana cena, kar je še en faktor za nakup.
 

tafrishnzelen

Pripravnik
4. sep 2007
260
0
16
Mene pa Mercuri ni prepričal. Jaz pri izbiri izobraževanj gledam tudi na to, kako to podjetje deluje, kako je urejeno... Če znotraj hiše niso zadeve urejene, me ne bo nihče prepričal, da lahko druge učijo kaj je "top shit" na področju prodaje. Pri Mercuriju se nam je zgodilo, da je predavatelj v svoji prezentaciji pozabil zamenjati logo prejšnjega podjetja z našim. Ni ne vem kaj, te pa vseeno zmoti...

pa da grem mogoče malce bolj v detajle: postopke prodaje, način pristopa, poslušanje stranke, pridobivanje potreb, bolečin,... to več ali manj vsi že znamo
wink-1.gif
Sem pa mnenja, da se nam najbolj "zatakne", ko je potrebno dobiti na koncu potrditev oz. sprejem ponudbe. Kdo vam je "prodal" najboljše načine zaključevanja prodaje?
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.901
1.279
113
Ne razmišlja veliko ljudi tako kot ti, torej, da gleda na funkcionalnost in izdelek kot tak. Večina ljudi kupuje embalažo - predvsem nežnejši spol.
Tebi je načeloma vseeno, če dobiš izdelek, ki si ga želiš zaradi določenih specifikacij ovit v sekret papir, spet drugi bodo raje kupili tehnično slabši izdelek, če bo dobro zapakiran in/ali reklamiran. Ker bodo zadevo imeli nekje v ozadju spomina.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Hočem povedati, da če proizvajaš npr. obešalnike, nobena velika zgodba ne bo pomagala, razen da si namisliš da ti obešalniki sami "polikajo" oblačila ko jih uporabljaš.

Menim, da je v prvi vrsti važen izdelek, ki ga prodajaš-proizvajaš, ostalo pa je potem pospeševanje prodaje ipd.

Recimo v neki tehnični trgovini z npr. ležaji nima nekega smisla prodajalca ekstremno "uvajat" za živo prodajo.

Kaj bi pomagali npr. jumbpo plakati in blondinke za prodajnim pultom, ko pa gre za specifičen izdelek, ki ni namenjen široki potrošnji.
 

tafrishnzelen

Pripravnik
4. sep 2007
260
0
16
Ker vidim da je tema "odplavala" v napačne vode, še nekaj dodatnih info: zanima me predvsem za prodajo storitev, kjer morajo biti prodajalci/komercialisti proaktivni. Torej, ne zanima me prodaja v trgovinah, telemarketing tudi odpade. Gre za prodajo storitev podjetjem.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik tafrishnzelen pravi:
Mene pa Mercuri ni prepričal. Jaz pri izbiri izobraževanj gledam tudi na to, kako to podjetje deluje, kako je urejeno... Če znotraj hiše niso zadeve urejene, me ne bo nihče prepričal, da lahko druge učijo kaj je "top shit" na področju prodaje. Pri Mercuriju se nam je zgodilo, da je predavatelj v svoji prezentaciji pozabil zamenjati logo prejšnjega podjetja z našim. Ni ne vem kaj, te pa vseeno zmoti...

pa da grem mogoče malce bolj v detajle: postopke prodaje, način pristopa, poslušanje stranke, pridobivanje potreb, bolečin,... to več ali manj vsi že znamo
wink-1.gif
Sem pa mnenja, da se nam najbolj "zatakne", ko je potrebno dobiti na koncu potrditev oz. sprejem ponudbe. Kdo vam je "prodal" najboljše načine zaključevanja prodaje?

Kakšno je stanje pri Mercuriju sedaj, ne vem - sam sem imel zadnji stik pred več kot 10 leti. Opisana šlamparija je samo dodaten podatek, kako se ne prodaja. Obstajajo tudi drugi ponudniki izobraževanj.

Glej, če TI postopek prodaje že "več ali manj" poznaš, to še ne pomeni, da ga poznajo vsi tvoji sodelavci. Poleg tega je veliko več učinkovito, če postopku prodaje slišijo (ali znanje obnovijo) od tretje osebe, ne od šefa ali sodelavca. Tudi v skupini prodajalcev iz različnih področij je bolj zanimivo in učinkovito, kot med sodelavci.

Zaključevanje prodaje? Če je prodajalec dobro opravil analizo, potem ve kaj stranka želi in temu ustrezno prilagodi produkt oz. poudari lastnosti, ki so za stranko pomembne. Potem se je treba prebiti čez ugovore in zaključiti. Pri ponudnikih se malo pozanimaj kaj ponujajo ri ugovorih. Nekateri to pomembno temo izpeljejo zelo površno! Za zaključevanje so potrebna predvsem jajca. Marikateri prodajalec od stranke ne upa neposredno zahtevati naročila, ker se boji zavrnitve. Ampak če ne bo zahteval naročila, bo stranka iskala še drugod...
 
Nazadnje urejeno:

Fadil

pimpL
20. jan 2010
9.125
7.692
113
Prodajalec si, ali pa nisi! To ni šlosarija, zidarija, ali kakno drugo šljakanje! Za stranke moraš imeti občutek ! Ti seminarji v SLO so bolj beda... Od vseh teh šolanj imajo koristi samo podjetja ki to nudijo! Če si glup za prodajo ti ne pomaga noben seminar. Bil sem pred leti na enem od teh brezplačnih seminarjev od Lisca. Nekaj nas je poslala firma in ljudi se je kar trlo, ker je bilo kao zastonj. Sam seminar je bil res zastonj, vendar ker je folk glup je na štantih kupoval tiste Liscčeve knjige, ki pa niso poceni, so pa brez veze. On s prodajo knjig glupim ljudem zasluži dovolj, da si lahko privošči brezplačne seminarje, sponzor Toyota ( njegov prijatelj ), pa mu nekaj € nakarta! Skratka kot je že nekdo pred mano napisal, prodaja prevedena ameriška jajca, ki v SLO ne palijo sploh. Se pa glupim dobro sliši. Danes razni kadroviki zaposlijo vsakega v prodaji, seveda z mizernimi delovnimi pogoji, zato se v SLO s prodajo ukvarja vsak 3 brezposeln človek. Še enkrat: Za prodajo si, ali pa nisi... ! Meglo in slab vtis pa lahko prodaja vsak!
 

B81

22. jul 2007
37.692
10.968
113
Citat:
Uporabnik erikson pravi:

Pa mogoče še najboljša nasveta od vseh

Ponudba bo v 20-ih minutah pri vas.
Kaj bova naredila potem?

Ja kaj pa jaz vem, najprej moram prebrat ponudbo in bova potem videla, če bova kaj naredila.
To bi bil moj odgovor
grin1.gif
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.701
6.472
113
Torej se slišiva čez 30 minut, da se dogovoriva okoli dostave?
grin1.gif


(Sicer ne vem, zakaj rabi 20 minut - jaz ponavadi sporočilo pošljem že med pogovorom in vprašam, če so dobili.)