Živjo,
danes že ni trgovine, ki nima neke svoje fore za privabljanje kupcev.
Recimo pike, točke, akcijski dnevi, kuponi kaj vem kaj še vse.
Zanima me koliko kaj to spremljate, uporabljate.
Recimo nabirate točke in potem naredite nakup.
Ali dobite nek kupon in potem počakate na datum in nato opravite nakup, karkoli?
Jaz imam ene par kartic, na katerih so te točke, ampak se redko spomnim, da bi jih pokazal ma blagajni.
To, da mi dajo kupon za popust za nek artikel, ki velja samo na določen datum ali naslednji nakup al karkoli mi je pa totalna tema.
Prav ne da se mi razmišljat o tem, zbirat, čakat.
Ko rabim, grem in kupim. Imam to srečo, da mi ni treba zbirat pik.
Kaj pa vi?
danes že ni trgovine, ki nima neke svoje fore za privabljanje kupcev.
Recimo pike, točke, akcijski dnevi, kuponi kaj vem kaj še vse.
Zanima me koliko kaj to spremljate, uporabljate.
Recimo nabirate točke in potem naredite nakup.
Ali dobite nek kupon in potem počakate na datum in nato opravite nakup, karkoli?
Jaz imam ene par kartic, na katerih so te točke, ampak se redko spomnim, da bi jih pokazal ma blagajni.
To, da mi dajo kupon za popust za nek artikel, ki velja samo na določen datum ali naslednji nakup al karkoli mi je pa totalna tema.
Prav ne da se mi razmišljat o tem, zbirat, čakat.
Ko rabim, grem in kupim. Imam to srečo, da mi ni treba zbirat pik.
Kaj pa vi?