Kopija podatkov - usb ključ ali sd kartica?

Chimay

Fizikalc
22. jul 2007
1.519
14
38
37
Dolenjska
Pozdrav,

namen imam arhivirati neke starejše podatke in me zanima, katera varianta je bolj varna s stališča izgube podatkov - usb ključ ali sd (oz. katera druga kartica)?
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.263
339
83
Nobena od teh. DVD-R dve ali tri kopije, fizično shranjene v primerni embalaži (škalicah) na različnih lokacijah (ne vi isti hiši, zaradi požara, popolave ipd.)
 

jgfd

Pripravnik
7. sep 2007
348
0
16
vsi tako povdarjate shranjevanje na dveh različnih lokacijah in me nekaj zanima:
Kakšne vrste potatkov tako shranjujete? službene zadeve, zasebne slike, kakšni programi, ki ste jih razviji, načrti ali pa kar vse?
recimo če ti zgori stanovanje (ali pa tudi firma) si itak zgubil vse, še najmanj bi pograšal neke stvari na računalniku, glavno da smo zivi in zdravi
skoraj vsi res pomembni dokumenti so na papirju (pogodbe, odločbe, itd) ali te dokumente tudi shranjujete na dveh lokacijah?

a ni to malo pretirana ideja
 
Nazadnje urejeno:

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
Ena na USB, ena na CD, ena pa recimo dropbox (www.dropbox.com).
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.189
9.817
113
Dovolj je da izgubiš slike od enkratnih dogodkov v življenju recimo. Sam imam vse te zadeve na enih treh medijih. Je pa res, da so ti trije mediji včasih na isti lokaciji.
frown-1.gif
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

Pomembne papirje imam skenirane in jih poleg fizične hranim še v elektronski obliki.
 

vellno

Pripravnik
10. jan 2009
383
0
16
Poleg fizičnih oblik bi priporočal še obliko na različnih shranjevalnih mestih (od 1-50GB) pri ponudnikih kot je Microsoft ali pa Google in se kdo.
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.263
339
83
jgfd: če ti je tako brez zvez duplikat narest potem je škoda truda z backup-om. Ne zgori vedno cela hiša - dovolj je da ti crkne disk, da ti tatovi odnesejo notebooka in prenosni disk, na katerem imaš kopijo ipd.
Shranjevanje na več lokacijah je tako simpl in danes skoraj zastonj da je brez zveze razmišljat o tem kaj imaš shranjeno. Če ti že bajta zgori ti vsaj kak spomin iz otroštva lahko ostane, a ne? Tako kot Jernej imam tudi jaz vse dokumente skenirane, od položnic dalje. Praktično vse kar pride v hišo (in tega je relativno malo, mislim da se mi je v par letih ene 300MB nabralo) in skener potegne gre na elektroniko. Da ne govorim o firmi - tam je praktično nujna oddaljena kopija - lahko praktično naredim disaster recovery v enem dnevu.
 

Ericssony

Pripravnik
2. sep 2007
210
0
16
Google ponuja 80GB za 20$/leto in shraniš lahko vse od slik do raznih dokumentov (za tiste, ki še ne vedo: v Google Docs lahko po novem shraniš kakršno koli datoteko v velikosti 1GB).
 

Chimay

Fizikalc
22. jul 2007
1.519
14
38
37
Dolenjska
KSZ

Dropbox imam, vendar je za vse (firma + osebno) premajhen.
Na usb ali kartico bi dal kakšne starejše podatke, ki jih uporabljam zelo zelo redko, slike bom verjeto pa res na dvdje zapekel.
 

jgfd

Pripravnik
7. sep 2007
348
0
16
hvala za odgovore

IMHO je kaj takega (backup na dveh lokacijah ipd...) nesmotrno....... več dela kot koristi .... potem je še najboljša varjanta mozy, dropbox...
papirnati dokumenti zdržijo 100 let, nevem zakaj bi jih skeniral na dvd, ki zdrži 5 let
word excel ipd... je problem prebrat že 10 let stare dokumente kaj bo čez 30 let nevem
če zgori hiša res nebi pogrešal slik.... res pomembne spomine itak nosimo v glavi
........

Backup je seveda potreben, ker disk hitro odpove ai računalnik izgine, pa tudi da ne čakaš do konca da disk crkne (ker enkrat bo zagotovo) ampka že prej, vsake toliko zamenjaš disk, starega uporabljaš za manj pomembne stvari


nebi rad provociral, mogoče samo nadaljeval debato. no tako je moje mnenje