Kontrolka: rdeč klicaj!

Janch

GPS guru
Osebje foruma
7. jul 2009
7.490
847
113
v leru
navi-guru.blogspot.com
glede na to, da je knjižica z navodili preperela prej kot moj avtomobil, me zanima, kaj bi lahko pomenil rdeč klicaj, ki se mi včasih za trenutek prižge na kakšnem ležečem policaju, ko avto lepo premeče...sem malo pogledal že sam in ugotavljam, da je nivo olja OK, edino hladilna tekočina je kakšen cm pod minimumom..bi to lahko bil vzrok?
tongue-1.gif

Aja, avto je VW passat karavan 98

ps: še tole vprašanje usput - ta avto zadnje čase služi predvsem kot "tovorno" vozilo in opažam, da tudi že če naložim denimo 5 paketov keramičnih ploščic, mi avto počepne skoraj do blatnikov...Zadnji amortizerji so bili pred kratkim že zamenjani a ni razlike. Verjetno so že precej boge vzmeti?
confused-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.151
4.132
113
Rdeč klicaj v zavornih bobnih?
evil.gif


Napaka na zavornem sistemu! Lahko je premalo zavorne tekočine ali pa je slab kontakt na konektorju ki to meri. Druga opcija (precej pogosta) je pa napaka na ABS sistemu (serijska napaka so mrzli loti na ABS kontrolerju).
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.252
7.048
113
Meni je pa podobno lučko ven metalo, sicer ne na passatu, ker je bil kontakt ročne malo zjeban, pa je mislil avto, da sem ročno zahtegnil in zato vklopil klicaj
wink-1.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.747
1.531
113
Višino avta držijo vzmeti, in material iz katerih so, z leti postane utrujen. Ker jih verjetno ne boš menjal (oz. to na starem avtu, če niso odlomljene, običajno niti ni smiselno), je to to.

Po moje je problem v nivoju zavornega olja, kar je lahko tudi nevarno, zato ga čimprej preveri (glej oznake na posodici v motornem prostoru - avto mora biti na ravni površini). Glede dolivanja zavorne tekočine pa svetujem mehanika (okolica posode mora biti pri odpiranju čista, da bi z nje lahko jedel, zavorno tekočino moraš dopolniti s pravim tipom le-te, poleg tega pa je kantica zavorne tekočine uporabna samo enkrat - ko je enkrat odprta moraš neporabljeno vreči stran).

Večina proizvajalcev sicer priporoča menjavo zavorne tekočine na dve leti
zmaga.gif
 

Janch

GPS guru
Osebje foruma
7. jul 2009
7.490
847
113
v leru
navi-guru.blogspot.com
Hvala za odgovor, res je bila kriva zavorna tekočina
smile-1.gif

Žal sem tvoj post prebral šele pozno potem, ko sem dolil, saj sem kršil vsa tvoja navedena navodila. Sem se pa spomnil, da sem kakšni 2 leti nazaj že dolival zavorno tekočino, pa razen tega, da je pač do danes padel nivo pod minimum, ni bilo nobenih drugih težav..
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.747
1.531
113
Hja... Če ti kje zavorna pušča, se bo v nekaj tednih že spet poznalo, takrat bi bilo dobro luknjo poiskati.

Če si nalil noter staro tekočino, to ni najbolje, ker je ta po svoji naravi higroskopična (nase veže vlago). Voda v bremzolju pa zavre veliko hitreje od olja (to ima vrelišče nekaj sto stopinj C visoko) in takrat boš ostal brez zavor.

Če je bila kantica olja nova, si do naslednjega lučkastega opozorila verjetno na varni strani.

Če si pa dolil iz iste kantice kot pred leti, pa se drug teden odpelji do mehanika in naj ti raje zamenja bremzolje. Strošek je minimalen - alter bralcev pa tudi ni toliko, da bi lahko na vsak parni dan ostali brez enega
smile-1.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.747
1.531
113
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
Mogoče pa so ploščice zginile in je nivo olja padel.

Drži, čeprav je moral biti nivo že v štartu nizek, da se je to videlo (ali pa na mojih avtih pakne ne pridejo tako daleč v minus?
tongue-1.gif
).
 

Janch

GPS guru
Osebje foruma
7. jul 2009
7.490
847
113
v leru
navi-guru.blogspot.com
ja saj moram preveriti še ploščice, ker ko zabremzam pri večji hitrosti, se avto fino trese..čeprav..to so najbrž krivi diski. Vse bom menjal pa bo, itak gre za potrošni material.