Konj pod vlak

QBR

Pripravnik
26. okt 2012
886
0
16
Sinoči je nagibni vlak ICS pri Poljčanah povozil konja, ki se je pasel na progi.

Srečanje se je zgodilo pri 120 km/h in od 500 kilske mrhe ni ostalo niti za en šnicelj.

Nekaj slik je na tej strani: http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?f=2&t=189&start=210

POZOR - NI ZA SLABE ŽELODCE!!! . press
crazy1.gif
 

binebane

Fizikalc
30. avg 2012
1.229
0
36
120km/h?
a si prerpičan?
se mi zdi, da več kot 100 po sloveniji ne smejo voziti - kupijo vlak ki gre 250 pa tarati slabih tirov samo pol tega lahko vozi...

sedaj bo pa itak vlak stal ene pol leta ker nimajo denarja za popravilo
 

jest5

Guru
18. avg 2007
26.148
-8.781
113
Lahko gredo več kot 100km/h, ampak le na nekaj odsekih.

btw, naš najhitrejši vlak je tovorni
grims-1.gif
 

DJ_Beat

Dacar
23. jul 2007
4.206
4
38
Kranj
rener.info
Off:

Ravno prejsnji vikend sem sina peljal na prvo voznjo z vlakom. Zakaj hudica so vsi porisani? Od zunaj vsi zgledajo, kot da se bodo ravnokar podrli, znotraj so pa cisto ok moderni vlaki (2 razred).
 

QBR

Pripravnik
26. okt 2012
886
0
16
Kakšnih 50 let si za časom. Ne boš verjel, ta isti vlak vozi med Mariborom in Pragerskem svojih 160km/h.
grims-1.gif
 

binebane

Fizikalc
30. avg 2012
1.229
0
36
kolikor vem je 160km/h votil samo kakšno leto pa še to na enem zelo omejenem odseku. potem so hitrost hitro zmanjšali.

no vsekakor je bil nakup vlaka ki zmore 250km/h hudo zgrešena naložba
 

jest5

Guru
18. avg 2007
26.148
-8.781
113
Kaj boš potem šele rekel za SŽ541, ki gre gladko 250+km/h
tongue-1.gif


Končna hitrost je ena zadnjih stvari, ki te zanimajo na železnici
smirk-1.gif
 

binebane

Fizikalc
30. avg 2012
1.229
0
36
ja ampak eno je tovorni eno pa potniški
pri tovornem je končna hitrost odvisna tudi od moči motorja. pač močan motor več vleče če je parazen je hitejši. pri potniškem pa z maksimalno hitrostjo močno narašča cena.
torej bi "hitre" vlake še vedno vlekli s tovornimi, pač običajno vagoni. nebi pa kupili hitrega potniškega vlaka, ker je to čisti nesmisel in prišparali bi precej denarja.
 

jest5

Guru
18. avg 2007
26.148
-8.781
113
Zakaj imamo avtomobile, ki gredo 200+km/h, če je max dovoljena hitrost pri nas 130km/h
confused-1.gif
 

binebane

Fizikalc
30. avg 2012
1.229
0
36
lahko kupiš tudi avto ki bo šel počasnje...
recimo v nemčiji je maksimalna hitrost drugačna, na nekaterih avtocestah je sploh ni...

in ja nakup superšportnika zato, da boš hitreje iz kopra v maribor prišel in se hkrati držal vseh omejitev je neracionalna. ampak to je tvoja osebna neracionalna odločitev in posledice boš nosil sam. ko pa se država odloča neracionalno posledice nosimo vsi.
 

jest5

Guru
18. avg 2007
26.148
-8.781
113
Ker pri vlaku je itak važna samo hitrost
wink-1.gif

Udobje itd se pa res nič ne gleda. Zato raje še naprej uporablajmo 50 let stare vagone s 60 let starimi vlečnimi lokomotivami
wink-1.gif
 

binebane

Fizikalc
30. avg 2012
1.229
0
36
vsekakor nakup novih lokomotiv ni sporen, ker tovorni promet edini še nosi dobiček.
lokomotiva + novi vagoni = cenejše kot nov hiter vlak + lokmotivo lahko porabiš v tovornem ali potniškem promeru
torej če je ta tovorna res tako hitra potem iz tega sestaviš hiter vlak pa tudi udoben je še vedno, saj maš nove vagone. čeprav ne vem koliko ljudi se v sloveniji vozi z vlakom zaradi udobja oziroma koliko ljudi bi opustilo avtomobil, če bi bil vlak bolj udoben...
no vsekakor so veliko bolj racionalne možnosti kot tista, ki so jo uporabili.

glede hitrosti sem ti že prej povedal kako je s tem - hitrejši vlak je dražji vlak. in če potem koristiš samo polovico te hitrosti je to zares drag vlak.

pa še na tovorni mašini kojn nebi povzročil take škode. redno se zaletavajo v medvede in jelene pa normalno naprej peljejo.
 
Nazadnje urejeno:

B81

22. jul 2007
37.915
11.115
113
Citat:
Uporabnik QBR pravi:
Kakšnih 50 let si za časom. Ne boš verjel, ta isti vlak vozi med Mariborom in Pragerskem svojih 160km/h.
grims-1.gif

Jap, zdaj pa so delali od PRagersekga pa do Ormoža ali še dlje...
takrat pa so naredili malo pred tem ko je papeš prišel na obisk...
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
kzs...


haha... tema o KONJU POD VLAKOM, tukaj je pa že 10+ postov zakaj ne smejo it 250km/h

Ja kaj nej rečem na temo... bogi konjček, čudno da se ni umaknil, konec ga je pa verjetno v vsakem primeru čakal... samo tako lastniku ni prinesel €, ampak mu jih bo odnesel... mogoče je pa to neke vrste maščevanje?
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.142
319
83
Citat:
Uporabnik binebane pravi:
lahko kupiš tudi avto ki bo šel počasnje...
recimo v nemčiji je maksimalna hitrost drugačna, na nekaterih avtocestah je sploh ni...

in ja nakup superšportnika zato, da boš hitreje iz kopra v maribor prišel in se hkrati držal vseh omejitev je neracionalna. ampak to je tvoja osebna neracionalna odločitev in posledice boš nosil sam. ko pa se država odloča neracionalno posledice nosimo vsi.

Za tistega, ki je odločal o nakupu je bila ta odločitev verjetno zelo racionalna za njegov žep.
10.gif
 

JakeOnBreak

Majstr
18. jun 2012
733
297
63
@binebane, Ni fora v tem, da so kupil vlak, ki zmore 250km/h, čeprav jih na naših tirih ne more dosečt. Fora je predvsem v času, v katrem vlak doseže svojo potovalno hitrost. Močnejša je mašina, hitrejši so pospeški in hitreje vlak doseže svojo potovalno hitrost. Hkrati pa se dvigne tudi povprečna hitrost. Enako velja tudi, ko se dvigne omejitev na določenem odseku in npr 80 km/h na 160km/h. Z vlakom, ki bi zmogel samo 160km/h bi pospeševal v nedogled in predno bi dosegel željeno hitrost, bi moral že zavirati bodisi zaradi postaje ali pa zaradi znižanja omejitve hitrosti.
Tko da, podobno kot pri avtomobilih je tudi pri vlakih. Ni vse v končni hitrosti.
 

binebane

Fizikalc
30. avg 2012
1.229
0
36
to drži, če imaš vmes veliko postaj je še večji poudarek na temu, vseeno pa menim, da bi lahko ubrali racionalnejšo pot. predvsem me še vedno moti, da je bil to prvi nov vlak po zelo zelo dolgem času, čeprav bi po vsej logiki morale pri na vrsto veliko pomebnejše reči.
 

QBR

Pripravnik
26. okt 2012
886
0
16
V resnici nimaš pojma o železnici.

Naša verzija nagibnega ICS, rečejo mu kar Pendolino, ima maksimalno hitrost 200 km/h.
Nove Siemensove električne lokomotive imajo ravno tolikšno končno hitrost, se pravi 200 km/h.
Pa vendar je razlika. Tam, kjer klasični vlak, zaradi konfiguracije proge, vozi npr. s 100 km/h, ICS pelje 20 - 30% hitreje.
In v tem je tudi point. Ne moreš pljuvat kar povprek.