Komperator- tesnila na glavah

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.102
6.940
113
pri taščici
Na traktorju baje rabimo komperator ali nekaj tako napisanega s katemi bi izmerili potrebno debelino tesnil na glavi motorja(vsak cilinder svojo glavo).
Kje se to kupi (tudi za v prihodnje če ne bo drago), kako to zgleda...
Če pa je kdo čez vikend pripravljen priti izmerit ali posoditi ta komperator pa naj napiše. lokacija je med zasavjem in ljubljano.
zmešal olje in antifriz in sedaj iščemo vzrok. Glave so OK, spodaj so baje neke gumice na pušah.
Če bo treba menjat puše, potem rabimo komperator. To še ne vemo ker spodaj še ni odprt.
9_M5214_00_0_0.png
vedeti moramo katere dihtungo rabimo (24,25,26)
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.455
9.746
113
EU
Misliš na tesnilo pozicija 4?
To lahko zmeriš s premičnim merilom (šubler)
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
kaj je to IMT ?
Če ima mokre puše potem so na njih O ringi in le ti so morda lahko spustili po toliko letih.
Je pa to kar poseg ker je treba ven pobrat ojnice in bate, šele potem izbiješ puše ven s spodnje strani.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.102
6.940
113
pri taščici
ne lambo 4 cilindrre
gonzo: ne pozicija dihtinge na glavi (24,25,26?) in ne pokrova ventilov.
dsf: jep delo, pri 5 let starem traktorju in 2600 urah je počila ena puša v območju Oringov. O ringi so sicer še OK videti. Puš ni na zalogi, en teden bo traktor podrt, zunaj pa njive čakajo...Če bi puše v nemčiji na parni vlak vrgli bi morale prej kot v sredo-četrtek biti v lj.
Sem pa zvedel da je "komperator"baje ena obična merilna urca al kako že strojniki temu rečejo. In to "imamo".
aja traktor servisiran na pooblaščenem razen en servis pri cca 1700 urah ko smo sami menjali olje in filtre (original), da se ne bo kdo spodtaknil.
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Ja se naredi.... ni kaj
Kriza pa je da ni rezervnega dela na zalogi v centralnem skladišču. Kateri motor je to ? 70 80 90
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
tesnila imaš označena z luknjicami če malo bolj pogledaš na sliki.
Puše se pa zgoraj izvlečejo iz bloka z posebnim abcigarjem ne pa od spodaj izbijajo.
Lahko da so spodaj različno debeli ringi pri nekaterih pa je vedno enake debeline odvisno od izvedbe motorja
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.102
6.940
113
pri taščici
Za luknje vem-povedal trgovec. Izbijanje pus -tudi on. Vsaj mi nimamo namenskega abcigarja. So pa puse ze zunaj. Ena pocla v obmocju O ringa. Narocen pri trgovcu, cakamo da premog nalozijo v kotel vlaka v nemciji in da pripeljejo v slo.(srreda cwetrtek)
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.102
6.940
113
pri taščici
kaj pa batni obročki?
Kaj pa ostale tri puše? pustimo stare, ali menjamo vse štiri?
puše sicer niso videti obrabljene (2600 DU traktor, od tega veliko pod majhno obremenitvijo)
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
saj vidiš obročke, verjetno niso poškodovani če jo počilo spodaj pri obročkih,
brezveze je vse menjavat, menjaj pušo in kaj je poškodovano pa šibaš dalje še posebej če nimaš veliko delovnih ur.
Pri nas v nikoli ne menjavamo vseh puš če ni potrebno.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.102
6.940
113
pri taščici
Kako je s to obvezno menjavo antifriza na dve leti, pa se to samo origanal. Naj bi neka snov v antifrizu preprecevala staticno elektriko in tako ohranjala gumice na pusah? Je kaj na tem ali?
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
ne vem, za mercedes se tudi dobi neki originalni antifriz ki bi se naj dajal pod garancijo, mi imamo navadnega pa še nikoli ni bilo problemov z gumicami
 

joejoe

Pripravnik
30. dec 2007
812
1
16
Citat:
Naj bi neka snov v antifrizu preprecevala staticno elektriko in tako ohranjala gumice na pusah? Je kaj na tem ali?

Čisti bullshit!!! Gumice na pušah so v stiku z dvema kosoma kovine. Možnost, da bi se tam nabral kak statični naboj, obstaja zgolj v sami gumi, kjer se pa itak takoj izniči. Nateg sto na uro, predvsem pa nima nobene povezave s fiziko.

Too much... z največjim veseljem bi zvedel, kdo je to rekel in kolko ljudi je na to foro že nategnil, da so kupovali antifriz pri njem.

Menjava antifriza na dve leti... mogoče, čeprav tudi tu ne vidim haska delat to na tako malo časa. Ne rečem pet let, pa še tisto bolj zaradi dobrega občutka, razen če je z meritvijo jasno, da antifriz ne zagotavlja zadostne zaščite proti nizkim temperaturam.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.102
6.940
113
pri taščici
Sedaj bi nam baje se radi prodali vijake 12.9. Ki bi zamenjali obstojece originale 10.9. Na blajerci. Cena baje cca 80 evrov?! Kaj je s tem? A res italijani/nemci tako hudicevo na materialih sparajo, da mora po 5 letih uporabe pol traktorja menjat. Na 30 let starih traktorjih s katerim se dela kot svinja z mehom se toliko ne menja.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.385
5.661
113
Citat:
Uporabnik joejoe pravi:
Menjava antifriza na dve leti... mogoče, čeprav tudi tu ne vidim haska delat to na tako malo časa. Ne rečem pet let, pa še tisto bolj zaradi dobrega občutka, razen če je z meritvijo jasno, da antifriz ne zagotavlja zadostne zaščite proti nizkim temperaturam.

Antifriz je tam zato da varuje sistem pred korozijo......sčasoma (z zobom časa) pa propada in postaja vedno bolj agresiven do materijalov s katerimi je v stiku! Zato menjava vsake tolko
wink-1.gif