Koenigsegg freevalve

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
gOLD

Škoda, zgleda, da so neke tehnične omejitve, drugače bi že spravil v proizvodnjo vsaj pri svojih.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.750
5.904
113
Že zdaj nam crkujejo te 4 vžigalne tuljave ki jih imamo. Potem dvignemo možnost za crkovanje še za 16x, saj ne gre za druga kot elektromagnet.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.408
5.685
113
v bistvu so že neke rešitve v uporabi ki grejo v to smer.
Ni še čisto brez jermena ampak so že intake ventiki krmiljeni posebej preko ventilov.

Ko bo enkrat tole razvito v smeri kot je na videu bo super zadeva.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83

Boljši daljši video, kjer je vse razložen. Tud na Alterju smo že obdelal. Škoda, ker so že 2010 to meli v testnem Saabu, pa še zdaj ne kaže da bi blo kje uporabljeno tudi pri Regeri kolikor vem ni.
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
718
98
28
S stroškovnega vidika pri vzdrževanju je rešitev z jermenom zagotovo cenejša kot bo ta. Takšni aktuatorji nimajo neomejeno življenjsko dobo in, ko jih bo potrebno zamenjati 16 kosov, bo treba kar krepko odpreti denarnico. Bo pa ta rešitev imela prednosti pri višanju izkoristka motorja.
 

Gavran

direktor!
22. jul 2007
9.130
5.073
113
Nuku`Alofa
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Že zdaj nam crkujejo te 4 vžigalne tuljave ki jih imamo. Potem dvignemo možnost za crkovanje še za 16x, saj ne gre za druga kot elektromagnet.

Ni primerljivo, vžigalne tuljave crknejo zaradi preboja visoke napetosti kakšnih 20000 voltov. V elektromagnetih visoke napetosti ni. Pa še Reno tole ni
evil.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.408
5.685
113
Citat:
Uporabnik alfabet pravi:
A ni že Fiat nekaj eksperimentiral s tem?
multiair, multiair turbo in twin air imajo čas odpiranja sesalnih ventilov vodene preko elektromagneta. Še vedno je pa v uporabi odmična gre, ki sicer ne odpira direkt ventilov.
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
718
98
28
Ko bo tole razvito do popolnosti, pa dizelski motorji ne bodo več konkurenčni... S to zadevo lahko v bistvu skoraj poljubno spreminjaš kompresijsko razmerje in iz 250KM bencinarja med umirjeno vožnjo narediš 40KM motor z odličnim izkoristkom in obratno...
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Podobne fore že ima nov Lexusov 2 litrski turbo bencinski motor. Pod umirjeno vožnjo ima manj moči in višji izkoristek - uporablja Atkinsonov cikel, ko se potrebuje moč, pa nažge v navaden Otto režim in rukne ven tistih 240 konjičev.
Pri Toyoti pa imaš pa po istem kopitu nov 1.2 litrski bencinski turbo s 116 konjiči v Otto režimu.
 
Nazadnje urejeno:

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik cnpod pravi:
S stroškovnega vidika pri vzdrževanju je rešitev z jermenom zagotovo cenejša kot bo ta. Takšni aktuatorji nimajo neomejeno življenjsko dobo in, ko jih bo potrebno zamenjati 16 kosov, bo treba kar krepko odpreti denarnico. Bo pa ta rešitev imela prednosti pri višanju izkoristka motorja.
Hmmm. Običajen ventil poganjaš z elektomagnetnim pogonom (translacijski motor), ki se obrablja kako že?
Zadeva je stroškovno lahko težavna samo zaradi požrešnosti proizvajalcev.
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
718
98
28
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Citat:
Uporabnik cnpod pravi:
S stroškovnega vidika pri vzdrževanju je rešitev z jermenom zagotovo cenejša kot bo ta. Takšni aktuatorji nimajo neomejeno življenjsko dobo in, ko jih bo potrebno zamenjati 16 kosov, bo treba kar krepko odpreti denarnico. Bo pa ta rešitev imela prednosti pri višanju izkoristka motorja.
Hmmm. Običajen ventil poganjaš z elektomagnetnim pogonom (translacijski motor), ki se obrablja kako že?
Zadeva je stroškovno lahko težavna samo zaradi požrešnosti proizvajalcev.

Sicer se nisem poglabljal v izvedbo, ampak ob ogledu videa mi je ostal v spominu dotok komprimiranega zraka, ki na nek način sodeluje v tem mehanizmu in dotok motornega olja... Ni tako enostavno, kot se ti zdi... Zadeva naj bi imela namreč tudi spremenljiv hod odpiranja ventilov.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Nikakor... multiair je mogoče 20% freevalve-a? Desmo na dukatijih?
smile-1.gif


Multiair ne odpade nič kosov, full zakomplicirana zadeva pa ševedno ma jermen/ketno.
crazy1.gif