Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Že zdaj nam crkujejo te 4 vžigalne tuljave ki jih imamo. Potem dvignemo možnost za crkovanje še za 16x, saj ne gre za druga kot elektromagnet.
multiair, multiair turbo in twin air imajo čas odpiranja sesalnih ventilov vodene preko elektromagneta. Še vedno je pa v uporabi odmična gre, ki sicer ne odpira direkt ventilov.Citat:
Uporabnik alfabet pravi:
A ni že Fiat nekaj eksperimentiral s tem?
Hmmm. Običajen ventil poganjaš z elektomagnetnim pogonom (translacijski motor), ki se obrablja kako že?Citat:
Uporabnik cnpod pravi:
S stroškovnega vidika pri vzdrževanju je rešitev z jermenom zagotovo cenejša kot bo ta. Takšni aktuatorji nimajo neomejeno življenjsko dobo in, ko jih bo potrebno zamenjati 16 kosov, bo treba kar krepko odpreti denarnico. Bo pa ta rešitev imela prednosti pri višanju izkoristka motorja.
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Hmmm. Običajen ventil poganjaš z elektomagnetnim pogonom (translacijski motor), ki se obrablja kako že?Citat:
Uporabnik cnpod pravi:
S stroškovnega vidika pri vzdrževanju je rešitev z jermenom zagotovo cenejša kot bo ta. Takšni aktuatorji nimajo neomejeno življenjsko dobo in, ko jih bo potrebno zamenjati 16 kosov, bo treba kar krepko odpreti denarnico. Bo pa ta rešitev imela prednosti pri višanju izkoristka motorja.
Zadeva je stroškovno lahko težavna samo zaradi požrešnosti proizvajalcev.