Klobasanje o tem in onem s področja avtomobilizma in avto industrije

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.238
2.517
113
Oziroma drugače povedano, za fabriko morajo biti podatki, ki jih na ta način dobi dovolj vredni, da so se odločili plačati "naročnino". Verjetno spremljajo in analizirajo način uporabe avtomobila in podobno.
Podatki so vredni za marsikogar, recimo za gugl/TomTom/Here za posodabljanje podatkov o prometu.

Citroen ima TomTom navigacijo z brezplačnimi posodobitvami za 4 leta, potem spet plačaš naročnino, ali pa ne posodabljaš. Prejšnji teden je prišla posodobitev zemljevidov po cca 1 letu - sredi MB je narobe enosmerna označena! Dejansko rabi prenos podatkov samo za prometne info.

Mogoče je tudi, da je prenos podatkov dejansko zastonj (kaka EU direktiva o nujnih storitvah kot klici na 112) ali tako malo plačljiv (recimo Telemach ima 1€ za 18 (prej 24) mesecev), da se to pač vkalkulira v ceno vozila.
 
2. jul 2020
5.101
6.651
113
Samo tega ne razumem najboljše. Režejo stroškje kjer je mogoče (eni še uporabniških navodil nimajo v polni tiskani obliki, moraš na tablici brat).

Potem pa naredijo vgrajeno navigacijo z mobilno povezljivostjo. Zakaj?

Naredi wireless carplay/android auto. Če rabiš, uporabiš mobilnik za navigacijo. Za vsakodnevno uporabo dom-šola-služba-šola-lidl-dom-fitnes-dom pač ne rabiš navigacije.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.218
857
113
zato da lahko to napišejo na seznam opreme, ki jo nek avto ima. in na tem seznamu je vedno več opreme/storitev/funkcij, za katero se nihče ni vprašal, če to sploh dela kot je bilo zamišljeno pa če kdo sploh to uporablja. važno da je kljukica na seznamu, ki si ga je zamislil nek prodajnik, pa da je ta seznam čim daljši
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
722
100
43
Meni je OK tako kot je, vsekakor pa bode v oči ena zanimiva zadeva. Avto s tem sistemom je sledljiv vsak trenutek, ko je v obratovanju ali, ko miruje in je Aku priklopljen. Če se hočeš peljati, si viden, nimaš izbire. Zanimivo, a ne?
PS: pa zanimivo mi je, da se o tem sploh ne govori v javnosti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.836
2.116
113

Po mnenju strokovnjakov bo najbolj obremenjena tripasovnica v državi varnejša brez odstavnega pasu. Hkrati je v prihodnosti načrtovana še ena širitev istega odseka na 'pravo šestpasovnico in odstavnimi pasovi'.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.018
10.761
113
kod Džej-Zija
Če ne bojo razširili tudi ljubljanske obvoznice, bo učinka od tega natanko 0. Ker se zdaj vse zabije na Zadobrovškem razcepu. Potem se bo pa tudi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: krko

SamSvoj

Majstr
28. okt 2010
2.142
355
83

Po mnenju strokovnjakov bo najbolj obremenjena tripasovnica v državi varnejša brez odstavnega pasu. Hkrati je v prihodnosti načrtovana še ena širitev istega odseka na 'pravo šestpasovnico in odstavnimi pasovi'.
Biseri. Kako bo pa rešen uvoz na avtocesto? S črtkano črto? Torej v konici praktično nemogoče, v ostalem času pa zaradi izstrelkov neizmerno nevarno.
Ugibam, ker res ne vem kako bo ta detajl rešen.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.483
5.023
113
Za potrebe vzpostavitve dodatnega pasu je tako treba dograditi zaviralne in pospeševalne pasove oziroma jih umakniti iz linije bodočega prometa,« našteva Poznič glavne obrise gradbenega posega.
Še to: za začetek bi morali narediti daljše pospeševalne pasove, kjer bi bilo prvih 100 metrov fizično preprečeno vključevanje na avtocesto. Skoraj vsakič ko vozim mimo Domžal, prileti na uvozu padalec, ki poskuša že iz krivine "naciljati" prehitevalni pas, pri tem pa vozi mogoče 70 km / h. Nekaj takih na minuto in je 10 km zadaj stoječ zastoj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad, sass in tony

giovanotti

Fizikalc
20. dec 2012
182
103
43
Recimo tega... Je treba vseeno fejst gas pohodit. Podobno tudi na avtocesti skozi Mestre ali Milano, kjer so bili pač (tako kot pri nas) omejeni s prostorom.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.218
857
113
Biseri. Kako bo pa rešen uvoz na avtocesto? S črtkano črto? Torej v konici praktično nemogoče, v ostalem času pa zaradi izstrelkov neizmerno nevarno.
Ugibam, ker res ne vem kako bo ta detajl rešen.
mogoče ne bi bilo slabo, da prej prebereš članek, preden ga komentiraš:
"Za potrebe vzpostavitve dodatnega pasu je tako treba dograditi zaviralne in pospeševalne pasove oziroma jih umakniti iz linije bodočega prometa,"