Kitajski vlak s hitrostjo 350 kilometrov na uro

erikson

Guru
25. avg 2007
22.365
6.153
113
Kitajski "blisk" ogrel železniške tire

Med Vuhanom in Guandžoujem je danes pričel voziti vlak CHR3/ICE3 (Siemens) s hitrostjo 350 kilometrov na uro.

Razdaljo 1097 kilometrov vlak prevozi v treh urah, na vlaku je prostora za 1200 potnikov.

Progo so pričeli graditi junija 2005, na celotni razdalji je 684 mostov in 226 predorov.


xin_5021206260954671825851.jpg


 

Madafaka

Fizikalc
18. feb 2009
3.343
0
36
27
Bronx
Sicer čestitke, vendar je novica malo zavajajoča - vlak je Siemensov, torej nemški, projekt štreke pa verjetno tudi.
 

decko

Pripravnik
17. sep 2007
144
0
16
Citat:
Uporabnik erikson pravi:

Progo so pričeli graditi junija 2005, na celotni razdalji je 684 mostov in 226 predorov.

Naši so nekje tolk cajta rabil za šentviški tunel
hysterical-1.gif


Drugače pa svaka čast, se vidi kaj denar dela...
 

Madafaka

Fizikalc
18. feb 2009
3.343
0
36
27
Bronx
Citat:
Uporabnik decko pravi:
Citat:
Uporabnik erikson pravi:

Progo so pričeli graditi junija 2005, na celotni razdalji je 684 mostov in 226 predorov.

Naši so nekje tolk cajta rabil za šentviški tunel
hysterical-1.gif
Pozabil si na miniranje okoli Trebnje-Karteljevo
bonk.gif

Kitajci bi ta čas že Himalajo zravnali
evil.gif
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.365
6.153
113
Kitajski gradbinci so pričeli konkurirati tudi pri projektih v Evropi (kjer so posle doslej dobivala samo evropska podjetja, kot sta Strabag in Skanska), tako da se utegne kmalu zgoditi, da se pojavijo tudi v Sloveniji.

Na poljskem je bilo kitajsko podjetje izbrano za izgradnjo avtoceste iz Varšave proti Berlinu, saj so ponudili ceno 44% nižjo od pričakovane. Seveda pa to pomeni, da bodo mnogo delavcev pripeljali iz kitajske.
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
lepo lepo, me zanima, kje najdejo potem kompozicijo ce jo slucajno odfuka pri 300
smile-1.gif
 

Madafaka

Fizikalc
18. feb 2009
3.343
0
36
27
Bronx
Zakaj bi jo sploh iskali?
confused-1.gif

Pri 2 miljardah ljudi in xyz kapitala par sto ljudi in nekaj k€ ne igra kake pomembne vloge.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Madafaka pravi:
Sicer čestitke, vendar je novica malo zavajajoča - vlak je Siemensov, torej nemški, projekt štreke pa verjetno tudi.
Vlak je kitajski, je tam narejen, čeprav je v osnovi res Siemensov. Štreka je pa njihova, brez skrbi, čeprav . Če znajo narediti 5000 km avtocest vsako leto, znajo najbrž tudi 1000 km štreke v 4 letih, je čisto ista zadeva, le da imaš namesto asfalta pač beton s tirnicami (čeprav je spet patent prišel iz Nemčije).
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.624
208
63
Kranj
Kitajska bo dominantna velesila v roku 10-20 let max. Gotovi smo.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Rulajo pri maksimalni brzini, ampak kot sem zasledil na forumu od enega Kitajca:
Citat:
Top speed 350 km/h (someone saw 353 km/h yesterday)
But rumor says after several days, it will slow down to 330 km/h, just like what they did on Beijing-Tianjin. That's why all the trains arrive 10 minutes early these days.

Tudi Španci so progo med Madridom in Barcelono naredili za 350 km/h, vendar so hitrost zmanjšali na 300 km/h. Namreč tekoči stroški, vzdrževanje in obraba z naraščajočo hitrostjo preko 300 km/h narašča ekspotencialno.
 

B81

22. jul 2007
37.010
10.539
113
Mislim...tisti na mostu so pa res boga za jajca prijeli, da so vidli vlak za pol sekunde, hehe
evil.gif


Sicer pa mi ni jasno, zgleda kot navadni vlak s kolesi na tirih, dobro, da ne iztiri...
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Sicer pa mi ni jasno, zgleda kot navadni vlak s kolesi na tirih, dobro, da ne iztiri...
No, saj to tudi je navadni vlak s kolesi na tirih. Pa tudi tirnice so čisto take kot recimo med Ljubljano in Brezovico, samo malo bolj ravno položene.
evil.gif

 
Nazadnje urejeno:

Fly

Guru
21. jul 2007
2.642
508
113
Kaj ti bodo potem razni maglev vlaki, lebdenje in ostalo sranje ki dosežejo 5km/h več
smile-1.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Saj imaš prav. Edini delujoči v Šanghaju vozi z veliko izgubo in so se mu Kitajci generalno odpovedali, čeprav so imeli plane, da bi z maglevom prepredli celo Kitajsko. A se je izkazalo, da je stara dobra tehnologija iz začetka 19. stoletja še vedno precej boljša izbira in tudi z njo daleč prideš.