Kitajski električni avtobusi osvajajo svet.

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.275
4.098
113
Naletel na zanimivi video na youtubu , samo za Slovenijo to ni dovolj premijsko, še dobro da v Mariboru nimamo več Fištravca on je rad med Kitajce hodil,pa tovarno baterij obljubljal.


 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
Kar naj jih majo. Je dovolj EU proizvajalcev. Zakaj bi mogli še buse kitajske nabavlat.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Ne osvajajo, so že osvojili. BYD + četica ostaloih. Pa ameri tudi (Proterra). Je pa res, da so evropski proizvajalci vedno bolj produktivni. VDL, Volvo, MB, Solaris ...Ampak če hočeš daj floto električnih busov nabavit, je verjetno še vedno najbolje stopit k BYD ...
 

endvatri

Guru
Izključen uporabnik
2. mar 2018
18.547
2.934
113
Naj kitajci še svoje največje kontejnerske ladje spremenijo v električne....ker 15 kitajskih ladij bolj onesnažuje kot pa vsi avtomobili v Evropi SKUPAJ.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Konec

Floki

Guru
6. sep 2007
10.100
3.158
113
Naj kitajci še svoje največje kontejnerske ladje spremenijo v električne....ker 15 kitajskih ladij bolj onesnažuje kot pa vsi avtomobili v Evropi SKUPAJ.

A evropske pa ne, Grčija ima večjo floto kot cela kitajska. Je pa težko rečt ker jih je pol registriranih v Liberiji in Panami.
 

endvatri

Guru
Izključen uporabnik
2. mar 2018
18.547
2.934
113
16 velikih ladij prekooceank ustvari toliko onesnaženja v zraku, kot vsi avtomobili na svetu. Zato ladijski promet, poleg težke industrije, velja za enega največjih onesnaževalcev planeta.


Vse kaže, da je #onesnaževanje hit. Zaradi čim nižjih stroškov prevoza večina velikih tovornih ladij poganja težko kurilno olje, ki vsebuje višjo raven žvepla, kot dizelsko gorivo. #Motor tovorne ladje je v bistvu zver, ki golta vse, kar izgoreva. V ladijskih motorji lahko skurijo vse najslabše derivate in s tem zelo povečajo toxičnost zraka. Raziskave kažejo, da prav v okolici pristanišč največ asmatikov.

kontejnerska-ladja.jpg
kontejnerska ladja
Ena sama taka kontejnerska ladja velikanka planet onesnaži za približno 50 milijonov avtomobilov. Jp, 50.000.000 osebnih vozil. Če bi ta vozila postavili eno za drugo, bi naredili jekleno kačo dolgo dvesto tisoč kilometrov. S tem jeklenim trakom bi recimo lahko približno petkrat obvili Zemljo okoli Ekvatorja.


Kako Slovenci zastrupljamo odstale Zemljane?


Konec leta 2015 je v Sloveniji bilo registriranih samo, ja v tem kontekstu je to samo, 1.079.000 osebnih avtomobilov in še 316 tisoč drugi motornih vozil. To pomeni, da ena prekooceanka v enem dnevu onesnaži Svet toliko, kot v 35 dneh cela motorizirana Slovenija, vključno s tovornim programom. “Jebeš tako državo”, bi rekla Kitajska, ki zastrupi četrt planeta.


Večina mega ladjarji ne plačujejo davkov, ker imajo svoja podjetja v kriminalu prijaznih davčnih oazah. Plačujemo pa davke za ladjarje vsi Zemljani in morski prebivalci. Ko je ladja oddaljena 200 navtičnih milj od obale zanjo velja le še zakon države, pod katero zastavo pluje. To so navadno zahojene in s kriminalom prežete države, ki niti obale nimajo in bogatijo prav na račun nesreče in oškodovanja drugih. Ti ekološko zblojeni gereenpisovci lahko sredi Atlantika izpustijo svoje balastne tekočine, ki so jih natankali pri Pfizerju in iz njih kitom pripravijo atlanstki #koktajl ali morski #juice za delfi.


Vsakršno prizadevanje za zmanjševanje onesnaženosti je pri tovornih in tudi največjih industrijskih osnesnaževalkah zaman. Zmanjševanje onesnaženosti je preprosto pravljica za lahko noč ali predvolilna tema. Vse vlade tega sveta v možgani ne premorejo toliko ekološke zavesti, kot jo novorojeno pišče. Vse je ena velika prevara, goljufija, nateg, kajsijazvem kaj še. Denarja od zastrupljanja se ne more odreči nobena vlada, najbogatejši Zemljani na svetu (#kontejner MAERS) pa niti pomišljajo ne, da bi svoje bogastvo morali vlagati v preventivo.


Z zanimivimi dokazi in dejstvi bi lahko številkal v nedogled, a ni časa. Hitim plačat okoljsko takso za uvoz novega avta, takso za razgradnjo teh gar. Mimogrede pa se ustavim še na Komunali, da poravnam takso za plastenke, ki sem jih včeraj lepo sortiral, stlačil in pripravil, da jih bo to javno podjetje peljalo prodat. Aja, pa dimnikarju plačam, da bo dimnik bolj zelen…



 
  • Všeč mi je
Reactions: DOMEK in koliko

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
16 velikih ladij prekooceank ustvari toliko onesnaženja v zraku, kot vsi avtomobili na svetu. Zato ladijski promet, poleg težke industrije, velja za enega največjih onesnaževalcev planeta.


Vse kaže, da je #onesnaževanje hit. Zaradi čim nižjih stroškov prevoza večina velikih tovornih ladij poganja težko kurilno olje, ki vsebuje višjo raven žvepla, kot dizelsko gorivo. #Motor tovorne ladje je v bistvu zver, ki golta vse, kar izgoreva. V ladijskih motorji lahko skurijo vse najslabše derivate in s tem zelo povečajo toxičnost zraka. Raziskave kažejo, da prav v okolici pristanišč največ asmatikov.

kontejnerska-ladja.jpg
kontejnerska ladja
Ena sama taka kontejnerska ladja velikanka planet onesnaži za približno 50 milijonov avtomobilov. Jp, 50.000.000 osebnih vozil. Če bi ta vozila postavili eno za drugo, bi naredili jekleno kačo dolgo dvesto tisoč kilometrov. S tem jeklenim trakom bi recimo lahko približno petkrat obvili Zemljo okoli Ekvatorja.


Kako Slovenci zastrupljamo odstale Zemljane?


Konec leta 2015 je v Sloveniji bilo registriranih samo, ja v tem kontekstu je to samo, 1.079.000 osebnih avtomobilov in še 316 tisoč drugi motornih vozil. To pomeni, da ena prekooceanka v enem dnevu onesnaži Svet toliko, kot v 35 dneh cela motorizirana Slovenija, vključno s tovornim programom. “Jebeš tako državo”, bi rekla Kitajska, ki zastrupi četrt planeta.


Večina mega ladjarji ne plačujejo davkov, ker imajo svoja podjetja v kriminalu prijaznih davčnih oazah. Plačujemo pa davke za ladjarje vsi Zemljani in morski prebivalci. Ko je ladja oddaljena 200 navtičnih milj od obale zanjo velja le še zakon države, pod katero zastavo pluje. To so navadno zahojene in s kriminalom prežete države, ki niti obale nimajo in bogatijo prav na račun nesreče in oškodovanja drugih. Ti ekološko zblojeni gereenpisovci lahko sredi Atlantika izpustijo svoje balastne tekočine, ki so jih natankali pri Pfizerju in iz njih kitom pripravijo atlanstki #koktajl ali morski #juice za delfi.


Vsakršno prizadevanje za zmanjševanje onesnaženosti je pri tovornih in tudi največjih industrijskih osnesnaževalkah zaman. Zmanjševanje onesnaženosti je preprosto pravljica za lahko noč ali predvolilna tema. Vse vlade tega sveta v možgani ne premorejo toliko ekološke zavesti, kot jo novorojeno pišče. Vse je ena velika prevara, goljufija, nateg, kajsijazvem kaj še. Denarja od zastrupljanja se ne more odreči nobena vlada, najbogatejši Zemljani na svetu (#kontejner MAERS) pa niti pomišljajo ne, da bi svoje bogastvo morali vlagati v preventivo.


Z zanimivimi dokazi in dejstvi bi lahko številkal v nedogled, a ni časa. Hitim plačat okoljsko takso za uvoz novega avta, takso za razgradnjo teh gar. Mimogrede pa se ustavim še na Komunali, da poravnam takso za plastenke, ki sem jih včeraj lepo sortiral, stlačil in pripravil, da jih bo to javno podjetje peljalo prodat. Aja, pa dimnikarju plačam, da bo dimnik bolj zelen…



Hac je rabil dobrih 6 let in pol, da je "povzel" novičko iz Daily Maila, češ da 16 največjih ladij onesnažuje Z ŽVEPLOM toliko kot ves avtomobilski promet. Istočasno pa v tistem članku piše, da ladja potrebuje toliko goriva kot manjša elektrarna - torej zapret tudi vse elektrarne na "dizel".

 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.689
1.048
113
Oh, ti ti kitajci. K da EU in ostali svet je pa brez ladij. Krneki. Kitajci bojo prej green k mi. Zapomn si tole.
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

Floki

Guru
6. sep 2007
10.100
3.158
113
16 velikih ladij prekooceank ustvari toliko onesnaženja v zraku, kot vsi avtomobili na svetu. Zato ladijski promet, poleg težke industrije, velja za enega največjih onesnaževalcev planeta.


Vse kaže, da je #onesnaževanje hit. Zaradi čim nižjih stroškov prevoza večina velikih tovornih ladij poganja težko kurilno olje, ki vsebuje višjo raven žvepla, kot dizelsko gorivo. #Motor tovorne ladje je v bistvu zver, ki golta vse, kar izgoreva. V ladijskih motorji lahko skurijo vse najslabše derivate in s tem zelo povečajo toxičnost zraka. Raziskave kažejo, da prav v okolici pristanišč največ asmatikov.

kontejnerska-ladja.jpg
kontejnerska ladja
Ena sama taka kontejnerska ladja velikanka planet onesnaži za približno 50 milijonov avtomobilov. Jp, 50.000.000 osebnih vozil. Če bi ta vozila postavili eno za drugo, bi naredili jekleno kačo dolgo dvesto tisoč kilometrov. S tem jeklenim trakom bi recimo lahko približno petkrat obvili Zemljo okoli Ekvatorja.


Kako Slovenci zastrupljamo odstale Zemljane?


Konec leta 2015 je v Sloveniji bilo registriranih samo, ja v tem kontekstu je to samo, 1.079.000 osebnih avtomobilov in še 316 tisoč drugi motornih vozil. To pomeni, da ena prekooceanka v enem dnevu onesnaži Svet toliko, kot v 35 dneh cela motorizirana Slovenija, vključno s tovornim programom. “Jebeš tako državo”, bi rekla Kitajska, ki zastrupi četrt planeta.


Večina mega ladjarji ne plačujejo davkov, ker imajo svoja podjetja v kriminalu prijaznih davčnih oazah. Plačujemo pa davke za ladjarje vsi Zemljani in morski prebivalci. Ko je ladja oddaljena 200 navtičnih milj od obale zanjo velja le še zakon države, pod katero zastavo pluje. To so navadno zahojene in s kriminalom prežete države, ki niti obale nimajo in bogatijo prav na račun nesreče in oškodovanja drugih. Ti ekološko zblojeni gereenpisovci lahko sredi Atlantika izpustijo svoje balastne tekočine, ki so jih natankali pri Pfizerju in iz njih kitom pripravijo atlanstki #koktajl ali morski #juice za delfi.


Vsakršno prizadevanje za zmanjševanje onesnaženosti je pri tovornih in tudi največjih industrijskih osnesnaževalkah zaman. Zmanjševanje onesnaženosti je preprosto pravljica za lahko noč ali predvolilna tema. Vse vlade tega sveta v možgani ne premorejo toliko ekološke zavesti, kot jo novorojeno pišče. Vse je ena velika prevara, goljufija, nateg, kajsijazvem kaj še. Denarja od zastrupljanja se ne more odreči nobena vlada, najbogatejši Zemljani na svetu (#kontejner MAERS) pa niti pomišljajo ne, da bi svoje bogastvo morali vlagati v preventivo.


Z zanimivimi dokazi in dejstvi bi lahko številkal v nedogled, a ni časa. Hitim plačat okoljsko takso za uvoz novega avta, takso za razgradnjo teh gar. Mimogrede pa se ustavim še na Komunali, da poravnam takso za plastenke, ki sem jih včeraj lepo sortiral, stlačil in pripravil, da jih bo to javno podjetje peljalo prodat. Aja, pa dimnikarju plačam, da bo dimnik bolj zelen…




To že vse vemo, koliko od teh 16tih je kitajskih? Pa ne da jih zagovarjam, so svetovni prašiči takoj ob Američanih.
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

Floki

Guru
6. sep 2007
10.100
3.158
113
Kitajskih tovornih je nekaj tisoč.

China’s fleet comprised 7,744 ships totalling 170 million gross tons at the end of August this year, above Japan’s 167.6m gt. The Greek fleet total was 222m gt. Gross tonnage is used in these statistics as a common ship capacity measure for all vessel types.
To je do konca 2018...
 
  • Všeč mi je
Reactions: jest5