Kilometrina na dizlu

Pri katerih kilometrih bi vi vzeli dizla


Rezultati so vidni samo po glasovanju.

masterr

Fizikalc
14. apr 2010
1.502
0
36
ok. Cerkno
Vsi pravijo, da se splača dizla vzeti šele pri 25.000km/leto, zakaj potem eni jemljejo dizla za 15.000km/leto ali celo manj, nesmisel.
Zdi se mi čudno, da se prodajajo dizli stari 8 let s 120-140.000km.

Če jih ima res samo nekaj, čez 100.000km, 8 let


 

predator

Fizikalc
20. jul 2007
5.141
0
36
Ausland
nad 31k

Trenutno jih letno delam okrog 40k

Od oktobra je pri bajti 206 hdi, prav tako letnik 2003 (maj) in je imel ob nakupu 147.000. Primarno se je lastnica vozila iz Grosplja v Lj na šiht in nazaj. Tako, da je povsem možno da ima zgornja Ibiza realne kilometre.

edit: kaj si zdaj dal drug avto gor
bonk.gif
, jaz sem govoril o tej
ibizaj.png

 

Fly

Guru
21. jul 2007
2.665
514
113
Ni nujno da nekdo vzame dizla ker bi rad nekaj prihranil. Tudi sama vožnja se kar razlikuje z dizlom ali pa z bencinarjem. Meni je dizel neprimerno boljši za vozit.
 

masterr

Fizikalc
14. apr 2010
1.502
0
36
ok. Cerkno
Mal statistika iz avto.net-a

Starost vozila 10 let, dizl

- do 150.000km jih je v ponudbi 55
- od 150.000-200.000km jih je 186 (tu folk kar napiše 200.000km v resnici pa jih ima lahko 240.000km+-)
nad 200.000km do 250.000km jih je 162
nad 250.000km pa samo 43

Ravno ta meja je 25.000km pa najmnj avtov s temi kilometr

Na avto.netu tega letnika in nad 300.000km so 4 eden je kombi

Največ kilometrov ima tale med letnikom 2001
Audi A6 Avant 1.9 TDI
Letnik 1.registracije:2001
340000 km
 

Dinotti

Fizikalc
27. sep 2010
1.226
0
36
Ljubljana
Definitivno je bencinar lepš za vozt! Un traktor dizelaški se nikakor ne more primerjat v lepoti in tišini vožnje bencinarja. Edina prednost je pri dizlu poraba i basta Drgač vožnja, vzdrževanje, zvok to je vse minus.
Bencinar je danessamo še za aristokrate.;)
 

masterr

Fizikalc
14. apr 2010
1.502
0
36
ok. Cerkno
Delam statistiko še za 5 let star dizl

Mal statistika iz avto.net-a

Starost vozila 5 let, dizl

- do 150.000km jih je v ponudbi 953
- od 150.000-200.000km jih je 330 (tu folk kar napiše 200.000km v resnici pa jih ima lahko 240.000km+-)
nad 200.000km do 250.000km jih je 31
nad 250.000km pa samo 3

Starost vozila 2 let, dizl

- od 5000 do 50.000km jih je v ponudbi 390
- do 100.000km jih je 132
- nad 100.000km do 150.000km jih je 35
nad 150.000km pa samo 9


 
Nazadnje urejeno:

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Kolega je vzel rabljenega passata (sel je ponj v Nemcijo). Vzel je TDI, ker pac manj pokuri, kljub temu, da dela manj kot 20K na leto, baje bencinar ni bil nic omembe vredno cenejsi, pri nas bo pa potem zagotovo lazje prodati dizelski "uberwagen", kot bencinarja, ko se ga enkrat navelica ...
 

masterr

Fizikalc
14. apr 2010
1.502
0
36
ok. Cerkno
Če pogledamo tole:
Starost vozila 5 let, dizl


- od 150.000-200.000km jih je 330 (tu folk kar napiše 200.000km v resnici pa jih ima lahko 240.000km+-)

in zgoraj za 10 let star dizl

nad 250.000km pa samo 43, če samo pomnožimo x2
10 let star dizl 300.000km-400.000km.
Največ kilometrov ima tale med letnikom 2001
Audi A6 Avant 1.9 TDI
Letnik 1.registracije:2001
340000 km
EDINI, ki je star 10 let in ima 340.000km.

Noben ne prodaja dizla s 400.000km+
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Ja pri nas ne, na mobile.de pa imaš kar nekaj ... Zadnjič je bil en HDi z 632.000 km ... letnik 2001
 

Silvio

Pripravnik
11. okt 2007
689
1
16
Dopolni anketo, po moje nas je kar nekaj, ki tudi pri 1.000.000 km letno ne bi prenašali klenkanja in smradu...
smirk-1.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.543
5.092
113
Ko sem jaz prodajal svoj star avto, sem malo preverjal na mobile.de cene itd... Takrat sem videl kar nekaj vozil nad 700.000 km. Npr. 6 let stara opel zafira 2.0 dti mi je ostala v spominu s cca 720.000 km. Taxi vozilo, cena skoraj 3000€. Ali se to sploh lahko proda? Avto se je že zdavnaj izplačal. Ali pa z nakupom taxi vozila dobiš kaj takega, kar ti omogoča obrt? Meni se je zdelo neverjetno.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.543
5.092
113
Še glede ankete: avto je strošek, ne pa profit za običajnega uporabnika. Zato so take ankete povsem brezveze. Ni racionalnih razlogov za večino lastnikov avtomobilov, da bi avto sploh imeli. Kombinacija javni prevoz/taxi/kolo/noge bi prišla mnogo ceneje.
Pa vseeno imamo avtomobile... Ali je strošek na mesečnem nivoju npr. 400€ ali 450€ nima veliko veze pri končni odločitvi. Odločijo neki subjektivni kriteriji, ne pa objektivni.
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Imam dizla in z njim delam približno 15.000 km letno, prej pa bencinarja 2.0 in z njim delal skoraj 30.000 km letno. Ne gre se mi toliko za porabo (čeprav je luštno videt 5l), kot pa za samo vožnjo. Nizki obrati, manj prestavlanja, brez navijanja obratov pri prehitevanju. Stroški servisov me pridejo bolj kot ne enako, ker olje+filter menjam sam, ostalo pa servis v žlahti.
Po izračunu se je letno delalo 26.000 km. 10 let star z 260.000 prevoženim.

Tako da bencin še samo v motorju, avto pa obvezno zame dizel
smile-1.gif
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Da je pri dizlu manj prestavljanja je pa smeh
smile-1.gif
Česa bolj neprožnega kot je dizel ni. Ima samo ozko območje zelo velikega navora. Za na ac je idealen, za po mestu je dizel trpljenje.
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Če ti vedno voziš v območju največjega navora/moči, potem verjamem da menjaš na dizlu za vsak drek.
Peto uporabljam od 50 naprej, v naselju pa 3-4, ne vem zakaj bi na dizlu več menjal kot na bencinarju, katerega vozis 2,5k obratov plus, dizla pa 1,2k obratov navzgor...
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Bencinar dela lepo od jurja do 6 jurjev (to ne pomeni, da vleče kot norc, ampak dela). Povprečen turbodizel pa je živ samo med 2 in 4k obrati. Z bencinarjem se ni problem vozit 40 ali 140 v peti. Lahko me prepričuješ, da gre z dizlom to lepo, ampak ni res. Umira in se trese, ko ima premalo obratov. In jaz bencinarja vozim nad 2.5k obrati samo ko je peti prestavi in se dovolj hitro vozim...

Poglej si enkrat krivuljo navora pri dizlu in bencinarju. Boš videl kako lepo široka je pri bencinarju in kakšna ozka špica je pri dizlu. Edino kar je, da je tista špica precej večja.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
brgo cisto prevec posplosujes, pri masini je pomembno se marsikaj drugega kot to ali je dizel ali bencinar. najmanj toliko pomembna je najprej prostornina motorja, potem gib in vrtina bata in v kaksnem razmerju sta (undersquare vs. oversquare motor), zasnova motorja in nastavitev ECUja. Lep primer je italjanski 1.9jtd, ki ima za isti motor razlicne (tovarniske) mape motorja. In sicer za tovorni del programa (Doblo, Multipla,..) in za osebna vozila (Bravo, Marea,..). Gremo naprej. Stari 2.0l bencinar VW, ki je prisel ven v zacetku l.00 je v Oktaviji delal cudeze, ker je po navoru in udobni voznji prekasal vsakrsnega dizla taksne prostornine, edina slaba stran je bila spet neumna euro norma kravatarjev v parlamentu in motor je zaradi malce visje porabe romal v kanto za smeti. Po drugi strani 2.5l M50 motor v BMWju trojki, podobno tezka rec, pod 4000rpm ne da od sebe nicesar. In tako naprej.