Kdaj se bo simi naučil subjekt v mail pisat ?

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Kdaj se bodo fantje pri SiMobilu naučili naslov(tema,subjekt) v emaile pisat ?
A je tako težko ?
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Slovensko ne bolj se da ne sploh?
crazy1.gif
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Verjetno slavist misli to..

Ko posljes kaksen email na Simobil in dobis odgovor ni nikjer napisanega subjekta oz. zadeve. Je tam le prazno polje.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik MViper pravi:
Ko posljes kaksen email na Simobil in dobis odgovor ni nikjer napisanega subjekta oz. zadeve. Je tam le prazno polje.
Sem mislil, da ste to že vsi vedeli.
Sicer pa ne vem, kaj ni jasno. Če pišem, kdaj bodo to-in-to, potem je očitno, da trenutno tega ne počnejo.
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Naslednjic te prosim, da napisi v kolikor toliko normalni besedni zvezi [to skropucalo, ki si ga napisal nima ne repa, ne glave], da ne bo nejasnosti. Sam se moral 13x prebral, da sem dojel kaj pravzaprav hoces sploh vprasat.

Kot kaze tudi drugim ni cisto jasno kaj zelis.

Velja tudi za ostale uporabnike.
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

Meni je bilo takoj jasno, kaj je želel povedati.


Če si Simobilov uporabnik z Gmailom, je jasno... zaradi izbrisanega subjecta Gmail ne sledi emailom v normalni strukturi, ampak meče vsakega zase.

Primer:

jaz->simobil: subject: Težave z internetom
simobil->jaz: subject: /
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Citat:
Uporabnik Jernej pravi:
Meni je bilo takoj jasno, kaj je želel povedati.

Ditto, ampak jaz sem le jaz
evil.gif


Najbrz avtorji takih sporocil prihajajo iz mlajse generacije, ki je navajena na MSN in podobne neumnosti. Naslovi, podpisi in podobno so zanje le odvecen balast. Mislim, da bi moralo podjetje imeti smernice za komunikacijo s strankami (kaj je obvezno oz. zazeljeno, kaj je se dopustno in kaj ni) in zaposlene izobraziti tudi glede tega. Tukaj je sicer omenjena konkretna firma, a ni edina z napol urejenim nacinom/izgledom kontakta s strankami.
 

AfterEight

Fizikalc
16. sep 2007
1.217
0
36
Tudi meni je bilo takoj razumljivo kaj hoče povedat. Ne vem kako je trenutno pri Simobilu, ampak njihov overall odnos do strank je porazen. Začne se pri billboardih s takšnimi in drugačnimi nategi, nadaljuje v centrih, kjer "prijazni" uslužbenci včasih mislijo, da so edini operater v celi EU, seveda se nadaljuje tudi kasneje.Očitno.
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
Vidim da ti pretiravanje ni tuje,...ne vem če si lahko privoščimo takšen odnos kot ga ti predstavljaš,...
Navedi nekaj nategov, kjer so bile stranke oškodovane (če spustimo da ne znajo brati drobnega tiska),
kaj tako poraznega je v trgovinah kar ni pri drugih operaterjih?
Bodi bolj konkreten,...

b
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
Vidim da ti pretiravanje ni tuje,...ne vem če si lahko privoščimo takšen odnos kot ga ti predstavljaš,...
Navedi nekaj nategov, kjer so bile stranke oškodovane (če spustimo da ne znajo brati drobnega tiska),
kaj tako poraznega je v trgovinah kar ni pri drugih operaterjih?
Bodi bolj konkreten,...

b
Kaj če bi se držali topica ?
Torej, maili iz info@simobil.net prihajajo brez naslova.
Tvoj odgovor ?
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

Se strinjam... v splošnem gledano je odnos do strank zelo na nivoju. Tudi tehnično bolj zahtevne probleme so še vedno rešili, včasih je sicer malo trajalo, ampak so jih.
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
moj odgovor,... v primeru da je to res,... jih opozorim na to,... saj smo se iz komentarjev pripravljeni kaj naučiti, popraviti se izboljšati,...

l.p. borovnica
 

Lord_Raiden

Majstr
2. nov 2007
4.543
297
83
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
moj odgovor,... v primeru da je to res,... jih opozorim na to,...
Ni "v primeru" ,ampak je "res".

Ja stem pa se morem strinjat nigdar ni v odgovoru zadeve..vedno piše ( ni zadeve) tko da fantje ne lažejo borovnica..
evil.gif
 

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
Vidim da ti pretiravanje ni tuje,...ne vem če si lahko privoščimo takšen odnos kot ga ti predstavljaš,...
Navedi nekaj nategov, kjer so bile stranke oškodovane (če spustimo da ne znajo brati drobnega tiska),
kaj tako poraznega je v trgovinah kar ni pri drugih operaterjih?
Bodi bolj konkreten,...

b
Kaj če bi se držali topica ?
Torej, maili iz info@simobil.net prihajajo brez naslova.
Tvoj odgovor ?

Imas veliko (prevec) prostega casa
bonk.gif

Glede teme.... Who f. cares! Da preberes taksen mail potrebujes 15 sekund in je cisto vseeno ali (n)ima teme. Ce smo ze pri temu bi moral obvezno imeti se priority flag, zahtevat potrdilo o branju, itd, itd, itd.
 

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
moj odgovor,... v primeru da je to res,... jih opozorim na to,... saj smo se iz komentarjev pripravljeni kaj naučiti, popraviti se izboljšati,...

l.p. borovnica

Ni treba pretiravat, mislim da vecina strank ceni vsebino in ne obliko. Pozitivno reseni in kratki maili so velik plus, romani z veliko doze sline pa minus (vsaj pri meni).
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Pa da preemptivno odgovorim na morebiten izgovor "gre za enkraten dogodek":
291366-simi.PNG
 

Priponke

  • 291366-simi.PNG
    291366-simi.PNG
    90,8 KB · Ogledi: 231