Kateri motor bi izbrali?

Bushez

Pripravnik
4. okt 2007
127
0
16
LJ
Imam veliko željo po motorju, ki jo bom naslednjo sezono uresničil. Odštel bi do 2000€, letnik pa okoli 1995, najbolj se mi dopadejo spodaj našteti. Zanimajo me informacije o motorjih, kako je z servisi, katerega bi izbrali in zakaj. Mogoče bi predlagali kakšen drug motor podobnih karakteristik. Hvala, lp.

Suzuki DR 650 R
Yamaha XT 600e
Kawasaki KLR 650
KTM LC4 620
 

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
Mogoče ne bi bilo slabo, če bi napisal, za kakšne vožnje ga boš uporabljal.
 

Bushez

Pripravnik
4. okt 2007
127
0
16
LJ
Največ za mestne vožnje in do vikenda (80km), ostalo pa za razne izlete (daljše, krajše).
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.756
6.750
113
pri taščici
za moje pojme preveč na hard(pa še bolj ali manj samo en cilider če me spomin ne vara) , razen če se boš tudi po makadamih vozil.
kaj pa kaka transalpa, v strom ali kaj podobnga
 

Anzee

Pripravnik
24. sep 2007
679
0
16
41
Ljubljana - Siska
www.facebook.com
Jaz imam 620 LC4 supermoto l. '97. Mi je vsec, naceloma ni kaj dosti crkovalo (edino odmicna mi je pred casom sla, ker je razpadel njen lezaj :p ). Servis na 500km - dva filtra ini 2L olja, okoli 50€.
Kar se ktmjev tice, nekateri (ce imas smolo) radi crkujejo, so mi pa vizuelzno najlepsi. Vsi motorji teh letnikov so nekako enduro variante (19, 21colska platisca, mehko vzmetenje, enduro gume), torej ce dobis takega, ki ima 17colska cestna kolesa je verjetno predelan. Razen seveda, ce je to Duke 1, ki je ze originalno tak.

Za ostale niti ne vem dosti, razen to, da je yamaha baje precej vzdrzljiva in zanesljiva. Po izgledu in kvaliteti izdelave (detajli) mi pa ni tako vsec.

lp Anze
 

Torque_monster

Pripravnik
4. avg 2007
547
0
16
Izmed naštetih najbrž Yamaho!
Drugače pa kot si že slišal se bi tudi jaz odločil za nekaj bolj cestnega. Celo bolj kot cestni enduro bi izbral najbrž nekega nakeda kot npr. Yamaha MT-03, ki je mešanica med nakedom in supermoto. Ali pa bolj klasičen naked, nikakor pa ne hard enduro glede na tip vožnje, ki so jo napisal. Ampak to sem samo jaz ... nekomu drugemu se pač dopade nekaj drugega.
Odvisno od proračuna, višine, všečnosti in uporabnosti za željeni tip prevoza.
Malo si poglej tudi višine sedežev izbranih motorjev saj so kr različne.
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Sej karkoli boš vzel, vprašanje če ti bo v vsem ustrezal. Vzami nekaj kar ni glih ekstrem v nobeno smer, pol po sezoni dveh, boš pa že boljše vedel kaj ti paše pri motorju.
 

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.367
159
63
37
Z XT-jem bi se prav lepo vozil po vseh cestah.

Bi ti pa priporočil tudi Transalpa, če se ti nebi zdel prevelik. Stric je naredil z njim že 40k km, brez vseh problemov. Sta pa pod 2000eur trenutno samo dva .
 
4. jun 2008
328
0
16
Oberkrain
Vsi stirje so navadne drvarnice. Ktm je se najbl agresiven, ampak je temu primerno vzdrzevanje. Klr pa se mi zdi se najbolj umirjen. Tako kot ti je svetoval @FuriousG - Transalp, bolj mirna tekoca voznja z dvem cilindroma, pa itak je honda, tle nimas kaj zgresit.

Ker tako kot si omenil "voznjo do vikenda 80km", bos recimo znorel na XT-jki zarad vibracij, ti motorji so delavni konji, ne pa za kilometre klepat.
 
4. jun 2008
328
0
16
Oberkrain
Citat:
Uporabnik motofrik pravi:
Nobenega popravila, tankaj in vozi.

To sicer ne drzi ravno najbolje, stroskov je se vseeno precej, mene recimo pride nekje ~600-800eur z nekje 14tkm/sezono, bencin seveda ni vracunan, pa imam enega najbolj "bulletproof" motorjev vseh casov.
wink-1.gif

Je pa kljub temu transalp definitivno dobra izbira!
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Svečke na okoli 60.000
smile-1.gif
razen če imaš navadne, hehe.
 
4. jun 2008
328
0
16
Oberkrain
Imas prav, samo da bi veckrat tedensko delal ture po 200+ km, te pa Xt-jko mine vozit. Kratke relacije, na mal preganjat po makadamu = super motor, sploh stara zracnohlajena, sicer mal nerodna, ampak odlicen nakup za svoj denar.