Kateri kros motor?

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Kaj priporočate? Dal bi tam nekje do 1500-2000 eur. za rabljeno zadevo, 125 ali 250 ccm.

Hvala.
smile-1.gif
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.252
328
83
Glede na to da verjetno sprašuješ za po gmajni (če bi hotel voziti kros bi vedel kaj rabiš) je po mojem vse dobro, kar dobiš za ta denar in ni čist zguljeno. Firma sploh ni važna, sam da laufa. Drugače pa 250 jasno, bo več užitkov.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Za po gmajni itak. Torej ni med samimi znamkami kakšnih večjih razlik v vzdržljivost?
 

getrag

Pripravnik
5. nov 2010
262
0
16
50
poglej prvo da dele dobiš bata ne moreš gonit več ko 10h.dobro je če se dobi vse cilinder bat pa glavna gred
meni osebno pri 125 najbolj izstopa husqvarna neprimerljiva zd rugimi.tudi suzuki rm125 je huda stvar pol pa še kaka honda. honda cr125 je ful razširjen ni pa najboljši
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Menjava bata na 10 ur je mišljeno verjetno na 10 delovnih ur, torej pod polno obremenitvijo? V kakšnem okviru se pa sploh gibajo cene za komplet bat pri 125 ccm modelih? Za 4t 450ccm yamaho vem, da je okoli 150 eur.
 

unknown_user

Pripravnik
3. sep 2007
236
1
16
No vidim, da se bom moral oglasit.

Torej prvo bistvo je ali kupuješ 2T ali 4T motor.

Drug pomemben podatek je tvoja teza.

Tretji, Yamaha ima najboljsi support, torej zastopnik ima večino rez delov na lagerju, Honda je malce drzaja pri vzdrzevanju, Suzukija pokriva Auner v Grazu..KTM je dober, ampak deli niso poceni.
Sam sicer vozim EXC 450, ce pa bi kupoval cross za 2 jurčka bi se odločil za kakšno Yamaho yz 125.Če imaš pa 80+ kil vzami pa 250...
Pa glede bata..samo pravo olje in dobro vzdrzevanje pa lahko menjas 1x na leto bat, ali pa še redkeje.Sploh pri 250 je to še manjši problem.Pogoj je samo redno čiščenje/oljenje zračnega filtra, ter kvalitetno olje za mešanico.Motul/Motorex
 

getrag

Pripravnik
5. nov 2010
262
0
16
50
saj nisem mislo 10 ur pa puf se vstaviš. komot ga voziš 15 ali pa 20 ur 5 ur od tega je utekavanje. proizvajalci pač priporočajo nov bat na 10 ali 12 ur, nov cilinder na 20 do 30 odvisno od motorja.
bate z rinkom pa sornikom dobiš za malo več kot 50 eur na ebay letno to po moje ni tak problem. filtri se pa operejo. tak da 50 eur+bencin letno ni noben strošek registracije pa itak ni. pametno je bat sproti menjavat ker pol je vsakemu žal dat 300 eur za celo novo garnituro in pol se taki motorji prodajajo na avtonet za 400 eur češ samo mali rajs ma na batu :D
 

sonick

Polo 6n2 frajer
22. sep 2007
3.091
0
36
on the run
Klko vidim bo 125 še preveč za tebe, ker če nisi neki profi še ti bo to preveč letelo...... pa cenejše je za vzdrževat..... bat pa bo tudi držal več ko 20 ur, če nisi ravno zaj neki Cairoli.....

Jaz sn mel crx125 (honda) ...... letelo, ko sto mater.....edino stroški so malo večji kot vzdrževanje nekega cestnega motorja, pa pokvari se rado bol pogosto kaj....... je fino, če znaš kaj sam pošraufat
wink-1.gif
 

lenovo

Pripravnik
17. avg 2009
193
0
16
Vzami v vsakem primeru 250ko. Bolj enakomerno vleče, pije isto, ker 125ke se boš zelo hitro naveličal. Jaz sem mel Y yz250 2taktno, zdaj dobiš za spodoben denar 4taktno. Če sem mel kako vprašanje je pa Štern(delavec) bil več kot prijazen na telefonu.
 

lanos

Majstr
4. feb 2011
6.653
450
83
smirk-1.gif
fantje, če ste hobi vozniki za čez gmajno glejte to, da ne bo preveč letelo. Najbolj mi je zanimivo, ko kater hobi voznik pravi, da mu 250 4t ni letela dovolj, pa je kupu 4504t. Tudi 125 2t je hudičevo hitra za po terenu in te lahko kaj hitro spravi v kliničnega.
Da so tud 125ke(2t) hitre se lahko prepričate tudi tako, da pogledate rezultate PP v motocrosu kako dečko zaostane za 450 4t za pičle 1,8sek.
Za učiti vožnje po terenu fantje priporočajo za začetek 125 2t. Če gre prepočas, pa mal bolj šaltaj pa več gasa dej.
4t so za začetnike premočni oziroma iskoristi se samo kakšnih 20-30% moči. Mislim, za vožnjo po cross stezah.... za afnanje po asfaltu, te motorji niso!!
Pri znamki pa glej samo to, da so rezervni deli najbolj ugodni in da so dosegljivi.
 
Nazadnje urejeno:

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Ne gre se za to, kaj je premočno ali prešibko... 125 2T ima ozko območje, kjer nudi uporabno moč, medtem ko 4T ponuja veliko moči in predvsem navora v vsem območju vrtljajev. In posledično je 4T veliko lažje voziti...
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
ksz

Ker se glih o gmajnah pogovarjamo, ali se nebi za take gmajniste priporocalo raje kaksne hard endure, ali pa kaksen podoben motor, k ga je treba dosti manj vzdrzevat? Sej te prime k se mulci gonjo 250ccm3 sam k pa spet beres o teh 12h delovnih urah je pa to strosek in dosti sraufanja in te navaden motor endura ali neka hardendura vrjetno za faktor 10 manj stane? Torej kaj bi kdo predlagal od non cross motorjem ampak cimboljsi priblizek?
 
Nazadnje urejeno:

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Fantje, zavedajte se prosim nekaj: ko je govor o servisu na 5 ali 10 delovnih ur to pomeni 10 ur ožemanja do konca na cross progi in ne ljubiteljskega prdenja po gozdu. Jaz sem na progi v eni delovni uri pokuril poln rezervoar bencina, pri nedeljski vožnji s prijatelji po teenu pa je rezervoar zadostoval za 6-8 ur... za ta vaša nedeljska preganjanja po gozdu je dovolj servis 1x na leto, če nimate ravno 100km do prve lokacije, kjer se mislite voziti. Motor tako ali tako ne bo niti 5% časa deloval na maksimumu... Redno čistite zračni filter in verigo, ostalo pa brez skrbi...
 

lanos

Majstr
4. feb 2011
6.653
450
83
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Ne gre se za to, kaj je premočno ali prešibko... 125 2T ima ozko območje, kjer nudi uporabno moč, medtem ko 4T ponuja veliko moči in predvsem navora v vsem območju vrtljajev. In posledično je 4T veliko lažje voziti...
se strinjam! Ko enkrat malo obvladaš. Osebno mi je bil 2t bolj zanimiv (prestavljanje pa to). Si moral delati na njem. 4t pa kot praviš.... sam gas mu moraš priviti pa leti kot sneta skira. Sej to sem misli, da se pri tem, če je pri vseh obratih velik moči in navora, lahko pre-hitro kakšna bukva prikaže breblizu.
tongue-1.gif
Je pa razlika ja, če se voziš po gmajni, po makedamu ali pa po urejeni cross stezi. In ko si omenil, da si v eni uri ožemanja pokuril rezervoar si se verjetno tudi nanorel bolj in prej kot tistih nekaj ur po gmajni.
No, kot je že zgoraj napisano.... za gmajno... makedam in razne kozje stezice je bolj primeren kakšen hard enduro. Sem pač mnenja, da je bolje cross motor odpeljati na kakšno motocross stezo, kot pa ožemanje po gmajnah. In to zato, ker hitreje zadovoljiš svoje potrebe po adrenalinu. Sam se enkrat mulce iz mojga konca odpelu na eno stezo. In to zato, ker so mislili, da stvar obvladajo. (ja, po travnikih in potkah jo) Imel so pač vizijo, da je gmajna oh in sploh najbolj cool. Adrenalin je pa šprical najbolj takrat, ko so se polcaji pokazal. Ti ni nič.
Po 30min (po 10min) cross steze mi je mularija skoraj ležala pod prikolco. So rekli... "to te pa sf..ka!" Sej cilj tega je, da se znoriš. Pa če jo to v pol ure, ... tud prav.
smile-1.gif
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Za popoldansko rekreacijo bi bil zanimiv tudi kak trial motor. Se vse dogaja precej počasneje, tudi terena ne potrebuješ tako veliko...
 

lovelove

lovelove
23. jul 2007
2.788
0
36
116
zravn komšije
Kot je bilo omenjeno zgoraj, prvo je pomembno ali boš ime 2T ali 4T motor.

Jaz bom govoril za 2T:

NEUMNOST je izrekel vsakdo, ki je rekel, da je 250ccm imet bolje, ker bo več užitkov!!! IZJEMNA NEUMNOST, če nisi ravno treniran motokrosist!!!

125ccm že tako hudo divje trga, da je odličnemu rekreativcu VRH GLAVE, AMA VRH GLAVE.
250ke se boš samo bal, ker je NE MOREŠ obvladovat!!!!!!

Govorim pa iz lastnih izkušenj, ker sem se 2 leti zelo pogosto vozil po progi v Rakeku in na Dobu - imel dve kroski 125!!!!

Glede 4T motorjev pa ne bom pametoval, samo kakor pravijo tisti, ki so imel 2T in 4T, je isti šmorn, samo da je kubatura podvojena, ker je "izguba" na vrtljajih glede na Takte!!!!
 

lanos

Majstr
4. feb 2011
6.653
450
83
ja noo, to je nekaj povsem drugega. Zanimivo bi pa bilo ja. Da komu prideš na cofee v 4 štuk z mopedom.
 

lanos

Majstr
4. feb 2011
6.653
450
83
sej imaš prav. Če govorimo o rekreativcih je še 125 2t več kot dovolj za klinični center.
Če kaj spremljate naše crosiste, boste našli podatek, da je naš Tim G. z 125ko zasedel drugo mesto med 450 kategorijo.
PS Ponavadi se najdejo izgovori, če se kdo počasi pelje, da motor "prešvoh" Noben ne prizna, da ne upa gasa prtisnit več.
grims-1.gif