Jaz ti svetujem kakega starejšega (model cca 8 let nazaj) srednje velikega, recimo mi imamo Canona IR3300 , življenska doba je nekje tam, da so še stroški normalni vzdrževanja 800.000 kopij no jaz sem preko ene veze dobil 4 leta starega z samo 40.000 kopijami ja to pride, ker imajo v celi firmi enake in ko menjajo floto jo menja tudi tajnica, ki bi lahko imela vsak kopirc najmanjši za svoje delo. Zadevo imamo 4 leta, obratovanje je skoraj đabe , en krat nam je hdd odletel , sva s kolegom, ki je serviser zrihtala , uporabljamo ga pa tudi kot FAX, Omrežni printer, skener (žal le ČB) novejši imajo barvne ................. če pa bi rad kaj več, ti lahko tudi kaj uredim, me kontaktiraj na ZS, samo znanec, ki je serviser se vrne šele čez 10 dni z dopusta on pa obvlada vse to , kje, kaj kupiti, kaj se splača...., vsekakor pa recimo sami delamo cca 40.000 kopij letno in toner nas stane 32 eur x 2 = 64 eur + cca 100 eur letno kake gumice ali pa še manj, torej 4,1 eur cca na 1000 strani, kar je skoraj đabe ..... kupili pa smo ga, ker sem se sam kot finančnik enkrat zgrozil, ko sem ugotovil, da samo za tonerje za male mašince zmečemo 1400 eur letno ob enaki količini in slabšem in počasnejšem printanju, jasno smo strošek nakupa dobili noter v cca 2 letih samo na razliki v potrošnem materialu !