Kateri BMW servis - Ljubljana?

MUC

Majstr
4. sep 2007
1.732
100
63
Žena ima na BMWju 2 za zamenjat zadnje ploščice, morda tudi diske.
Kateri nepooblaščeni servis v Ljubljani mi priporočate? Cena na uradnem je sicer 270 EUR (ploščice) oz. dobrih 500 EUR z diski vred.
Hvala!
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Kokalj, ni poceni je pa sigurno najboljši nepooblaščeni. Jaz sem mojega do izteka garancije vozil na cosmos ampak sem bil po odhodu Nejca skoraj vedno nezadovoljen.


Sicer pa zavore lahko kjerkoli...
 

R0KY

Guru
30. apr 2010
3.830
715
113
Predkratkim sm na 807 zamenju in je bil autocomerc (mercedes) najcenejsi za menjavo (25eur). Poklic jih.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Zanimivo s temi servisi. Vsi bi čim cenej pri avtih katerih je novonabavna cena 40.000 eur in več. Ko pa gre kaj narobe pa ni nobeden kriv ni nobene garancije ni nič. Saj vem pri diskih in ploščicah težko kaj narobe narediš ampak vseeno. Ne zdi se mi smiselno varčevati pri napravi, kot so zavore. Smo mel zadnjič primer, ko je nek šalabajzer na testerju obkljukal, da ima vozilo električni servo volan in pote ta naprava ni pravilno delovala. Avtomobilski računalnik, je javljal neke čudne napake.....
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
:bonk:

Kaj ti misliš, da najboljši avtomehaniki v Slo delajo na pooblaščencih za jurja?

Kar pojdi se ti ravno za zavore drk** na pooblaščenca, da spet tresejo, misliš da jih bodo kar sneli in ti dali nov set? ;)
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.736
15.779
113

Šumi, Kokalj šentvid, Boris Kogovšek Vrhnika...

Ali pa sam, ker je to 80€ materiala iz Autodoca in 30min dela. :p

Moj glas gre Šumiju, sodelujeva že več kot 11 let in sem zelo zadovoljen z njim oziroma z njegovim korektnim svetovanjem in strokovnim delom. Res pa ni ravno v LJ ampak spada bolj pod okolico LJ.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Malecky

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
+1 šumi za bmw.

drugač pa za zamenjat zadnje bremze rabiš lih 17 gedoro, 2 x 13 ključ in pol ure dela. razen če si nočeš rok umazat. potem pa k kateremkoli kater nima 2 levih rok, menjava diskov in ploščic ni raketna znanost.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Malecky

MUC

Majstr
4. sep 2007
1.732
100
63
Zanimivo s temi servisi. Vsi bi čim cenej pri avtih katerih je novonabavna cena 40.000 eur in več. Ko pa gre kaj narobe pa ni nobeden kriv ni nobene garancije ni nič. Saj vem pri diskih in ploščicah težko kaj narobe narediš ampak vseeno. Ne zdi se mi smiselno varčevati pri napravi, kot so zavore. Smo mel zadnjič primer, ko je nek šalabajzer na testerju obkljukal, da ima vozilo električni servo volan in pote ta naprava ni pravilno delovala. Avtomobilski računalnik, je javljal neke čudne napake.....

Se strinjam, da zavore morajo biti tiptop, ampak vseeno moram komentirat - če kupiš 5 let starega to ni avto za 40k€, ampak za 12k€. Kot drugo pa tudi na nepooblaščenem servisu pričakujem, da se bodo potrudili in naredili tako kot mora bit, samo za precej nižjo ceno. Če bi res hotel prihranit, bi se tega lotil sam, ampak.. zaradi mojega prvega stavka tega ne upam :)
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
Cena delov se gleda na novo vrednost in ne trenutno vrednost. Načeloma avto za 40k eur ima drazje dele kot nov za 12k. Isto je z cenami ur na pooblaščencih.

Pač več kot daš za novega bolj te pol molzejo :) ni vedno tak. Večinoma pa. Recimo M5 ma dosti dražje bremze kot nek "plebejski" 5

Pooblaščen-nepooblaščen. Pravilome se bolj potrudijo na nepooblaščenem. Se morejo potrudit, da stranka ostane.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.723
113
cist tako pod črto, tipa bodo na uradnem olupali kolikor se pač da. Menjava zadnji plošči je za nekoga z izkušnjami stvar pol ure in to je vredno 20 do 25 € niti centa več. Tudi zaradi tega in mal veselja se lotim sam.. in tako sva še menjala ž žlahtnikom na njegovi premiji, pa še šar dni za tem na eni kiji z diski vred. hkrati še mal bolj podrobno pogledala stanje drsni čepov itd...v glavnem tako kot mora bit.
Je res če si orto lev, potem to dat enmu naredit in je to to, dosti krat rabiš kakšno special orodje recim imbus 7 (ni special) ampak se ne najde kar tako v garazi) pa ša kakšne ožje gedore ključe, ker pri novih avtih ki imajo kup tehnike tudi pri zavorah zraven ne prideš...
je pa hec da brembo športne zavore je lažje ploščice menjat kot pri klasiki. dva štifta in jih od zgoraj zamenjaš, ne vem če sploh potrebuješ kak ključ ;)