Seveda bi se dalo močno poenostaviti papirologijo in postopke, ampak zakaj, saj ima človek čas se s tem ukvarjati in letati naokoli za nekaj kar ni bil sam popolnoma nič kriv.
Ob nesreči potegneva ven evropsko poročilo. Osnovni podatki aktualnega zavarovanja in avtomobila bi bili lahko predizpolnjeni. Da ne omenim kakšne elektronske opcije.
Naprej, imam evropsko poročilo in poškodovan avto. V delovnem času moram peljati avto k cenilcu zavarovalnice od povzročitelja škode, kjer izgubljam čas s ponovnim izpolnjevanjem papirjev in cenilcem, ki oceni seveda čim bolj v mojo škodo, ne v korist popravila. Zakaj ne urejaš stvari s svojo zavarovalnico, kjer bi šli postopki čez hitreje, nato pa naj oni pošiljajo zahtevke naokoli in urejajo stvari za svojo stranko, ki jim nosi dovolj denarja.
Sedaj imam zapisnik cenilca. Kličem servis, ki želi, da pripeljem avto pokazati še njim, da bodo oni ponovno preverili vse skupaj in še enkrat ocenili kaj je za popravit/menjat. Torej izguba še enega dneva ali nekaj ur v delovnem času in novi papirji. Ko bodo pogledali in mogoče ugotovili, da je za popravit več kot je ocenil cenilec, sklepam, da povzroči novo papirno vojno in letanje. Zakaj cenilec ne pride na servis, kjer naj se skupaj zmenita vse skupaj? Zakaj delo cenilcev ne opravljajo serviserji? Zakaj ne obstajajo nevtralni cenilci, ki bi ocenili poškodbe fer in ne v škodo voznikov in v plus zavarovalnicam, kjer potem pride do kratkih stikov med servisom, voznikom in zavarovalnico?
Če ocenijo približno isto, dobim termin za popravilo avta, torej še ena izguba časa sledi takrat ko mi bodo dejansko popravili avto (čez kak mesec do dva, ker je gužva).
Vse to samo zato, ker se je nekdo zaletel vame.