Denis, lahko bi jo poslikal pa nam jo pokazal ...
, da ne bomo iskali po reklamah ali pa vsaj napisal firmo in oznako, da si jo malo pogledamo.
Praviš v grdem tonu ? Veš kako je, to je le njegova služba, čeprav se popolnoma strinjam da takšnega odnosa ne more imeti do stranke, ker kao "stranka je kralj".
Tudi sami smo kdaj pa kdaj tečni v službi ...
Tako je:
8 dni imaš čas, da izdelek vrneš v trgovino BREZ obrazložitve zakaj ga vračaš.
Kako pa je z vrnjeno kupnino je pa od trgovine do trgovine odvisno. Nekateri ti vrnejo keš, drugi ti dajo dopropis, tako da ...
Ampak mislim, da so to takšne zadeve, ki delujejo in kamera, ki si jo kupil danes v Šparu ni nič slabša, če bi isto znamko kupil pri Bofu. Takšen primer sem že dal zgoraj.
Pač ima Špar pogodbo, da prodaja artikle od ene računalniške trgovine ... tako Interšpar recimo, ko prodaja računalnike jih imajo od Comtrona.
@Odisej:
a glede garancij pa tega si mislil da se naj izogiba Comtrona ?
No jaz nimam teh problemov, kolega mi dela na servisu in imam vse rešeno v 5ih minutah če je treba izdelek menjat, če pa je treba kaj popravit pa sem na prednostni listi). Je pa res, da že 9 let kupujem compe v Comtronu, pa se mi je v tem času samo na enem računalniku zgodilo, da sem moral disk menjat v garancijskem roku, tako da računalniki njihovi meni delajo BP, pa ni moj računalnik prižgan 2 uri na dan, kvečjemu ogasnjen je dve uri na dan !
Prej pa sem računalnike oz. prvi računalnik kupil pri Jerovšku (domžale).
Toliko kar se tega tiče ....
Obilo snemalnih ur Denis ...