Kako preveriti nivo olja menjalnika pri Peugeot 3008

PKamencek

Zelenc'
2. nov 2019
4
0
1
Morda kdo ve, kako in kje lahko sam preveriš nivo olja v menjalniku in kako veš, če ga je premalo? Kako ga lahko tudi sam doliješ?
Ko sem imel avto na pooblaščenem servisu, so mi omenili, da je preparelo tesnilo, pa bi rad vsake toliko preveril, če je v menjalniku dovolj olja. So mi le za menjavo tesnila dali predračun za 120 EUR. Gre za 10 let star Peugeot 3008, bencinar.
 

Robert

Majstr
21. jul 2007
2.653
472
83
Tolmin
Bo treba dati kakšen podatek več.
Barva vozila sicer ni pomembna vendar bi bila dobrodošla kubatura (oznaka) motorja, je avtomatik ali navaden, ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.711
159
63
Če je ročni, je skoraj gotovo treba doliti točno do "šraufa". Par kapljic steče ven, nazaj zategneš vijak - fertik.
 

PKamencek

Zelenc'
2. nov 2019
4
0
1
Hvala za odziv! Gre za Peugeot 3008 1.6 16V Vti, 88KW, z navadnim (ročnim) 5 stopenjskim menjalnikom.
Še dodatno vprašanje: kakšne težave lahko nastopijo, če je v menjalniku premalo olja, oziroma ga ni?
 
Nazadnje urejeno:

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.711
159
63
Zobnike začne brusiti, opilki pridejo v preostalo olje, s časom odtrga še kak "zob" kmalu gre rakom žvižgat.

Če olja sploh ni, pa se to zgodi zelo hitro, saj se tudi pregreje.
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
Če je olja premalo bo prestavljanje veliko težje, boš takoj občutil. Če ga ni - ravno tako.

Poglej, če je kaj mastno okoli tesnila.

p.s.

Definiraj še ali govorimo o tesnilu na spoju menjalnik- motor ali o tesnilu na čepu. Če je prvo.. potem je 120eur zastonj, če je drugo je ripoff.
 

PKamencek

Zelenc'
2. nov 2019
4
0
1
Prestavlja se za enkat brez težav. Pravzaprav niti ne vem, kje je to tesnilo. Sem preveril predračun. Morda je res govora o tesnilu na spoju med menjalnikom in čepom. Pod nazivom operacije je na predračunu za naziv skupine opravil določen semering, nato pa navedene postavke: tesnilo z robom, praznenje in polnjenje ročnega menjalnika, demontaža-montaža kompl desnega polosovina. Na avte se ne spoznam kaj dosti, tako da niti ne vem, kaj je to polosovina,....... no, sedaj vem.... sem prebral nekaj o tem v spletu :)
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
torej če je desna polosovina demontirana si predstavljam da se menja semering tam ko gre polosovina v diferencial.
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
aha semering na polosovini je spustil. 120eur je normalna cena, ker ni tako malo dela. samo nevem zakaj bi praznil menjalnik, nekaj malega steče ven, minus pač doliješ in voila.

ne bodo te oropali, če dobiš za 100e brez računa daj kar naredit.
 

Robert

Majstr
21. jul 2007
2.653
472
83
Tolmin
Če je semering na polosovini ne bo kar "ribnil" saj je v njemu še vedno precej olja - bo pa treba zamenjat
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
samo nevem zakaj bi praznil menjalnik, nekaj malega steče ven, minus pač doliješ in voila.
Ker je lažje šrauf odtegnit in olje ven spustit v enem curku direkt v lovilec, kot pa polos ven cuknit in pol met vse od olja okoli po mostu, po tleh, itd., nimaš pogojev da vse poloviš v posodo spodaj. Je treba to vse spucat preden začneš delat. Razen če rad vidiš, da ti za vrat kaplja ali pa če rad vidiš, da olje po tleh raznosiš po celi delavnici.
Prva verzija je v dveh minutah fetik, druga gladko pol ure.
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
polosovina je precej nad dnom, prejsni tedn sem na renoju pobral polosovine ven pa ni šlo en deci olja na vsaki strani ven
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
torej je pri vseh menjalnikih tako če je na renoju šlo samo deci na vsaki strani?
Nevem jaz raje tisti 1.7l olja vlijem ven kot, da sam sebe zajebavam s čiščenjem. Konec koncev pa po 10 letih ni nič narobe če dobi menjalnik sveže olje.
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
ni povsod isto ampak zna biti podobno.. novo olje ne skodi, naj zamenja vse da boš vesel
 

PKamencek

Zelenc'
2. nov 2019
4
0
1
Hvala za vse koristne informacije, a še vedno ne vem, kako in kje lahko sam preverim nivo olja v menjalniku?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
Srauf za dolivanja odtrgneš in naliješ olje dokler ne stece preko. Je bilo že napisano. Šrauf je nekje na strani menjalnika.
 

gorci31

Zelenc'
25. apr 2021
1
0
1
Hvala za vse koristne informacije, a še vedno ne vem, kako in kje lahko sam preverim nivo olja v menjalniku?
Pelji k mehankarju pa porihtaj to zadevo pa boš rešen 120 evrov pa ni nek denar ko boš pa sam nekaj delal in pojma nimaš si lahko samo kake dodatne stroške nakoplješ jas se nebi zajebaval.Govorim iz lastnih izkušenj men je semering popustil tik pred dopustom in niti nisem vedel ko sem prevozil 300 km brez zadostne količine olja v menjalniku sem opazil da nekaj kaplja pod motorjem k sreči menjalnik ni utrpel škode.