Imate kakšne izkušnje s tem, kako zadevo kupit na Ebayu, da bo za našo davčno priznana kot strošek. Namreč kupil bi dve računalniški zadevi v vrednosti 400 in 700 EUR in bi ju rad uveljavljal kot strošek, saj se bosta uporabljali za poslovno dejavnost. Za prvo predvidevam, da gre lahko direkt v strošek, druga pač v osnovno srednost. Katere dokumente torej rabim, da bo zadeva čista glede priznanja stroška? Bo dovolj, če dam kot kupca in prejemnika naziv podjetja, pa recimo pripnem zraven še izpisek avkcije, potrdilo od PayPal-a, pa še izpisek iz kreditne kartice? Nakup bo verjetno od nepravne osebe, tako da računa verjetno ne bom dobil. Bo to dovolj za davčno?
Še vprašanje: a imajo računalniki davčno priznano amortizacijo 2 leti? Ker kolikor vem je tako, vendar mi nekateri govorijo, da je sedaj 5 let.
Še vprašanje: a imajo računalniki davčno priznano amortizacijo 2 leti? Ker kolikor vem je tako, vendar mi nekateri govorijo, da je sedaj 5 let.