kako je s predelavo benc.skuterja v električnega ?

sulaco

Pripravnik
3. okt 2010
204
0
16
Na YT je cel kup predelav iz smrdečih dvotaktnežev v električne skuterje, jasno v low budget DIY izvedbah...Vprašam pa se, kako je potem z dovoljenji za vožnjo po cesti, homologacija, zavarovanje??
Ali je to sploh možno v Sloveniji čez tehničnega spravit...po moje ne? Kaj pa vi mislite...

Bi moral tele slovence vprašat: http://gemmotors.si/projekti/elektricni-skuter-gilera-runner/


LP
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.240
5.641
113
Predelava je čist na easy...

Kupiš malo boljše 2t olje ki ne smrdi tok...in popolneje zgoreva...je pa cena take 2t sintetike/estra tm od 18-25eur/liter
smile-1.gif


Recmo en Mal cenejši za začetek Ipone 2t z vonjem po jagodah
smile-1.gif

Ma ga euroton...pa še kak na netu online
tongue-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.240
5.641
113
Isto
smile-1.gif


Moje pravilo je če je serijski pol 2%....če je pa kaj predelano pa 3%

Na olju more izrecno pisat da se lahko meša 1:100 (1%)....recmo omv 2T-S je tak......ampak jaz osebno NE bi take mešance naredu
smile-1.gif
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.591
468
83
seveda se da spravit cez tehnicnega, kako pa predelan avto na elektriko spraviš
moje izušnje so, da dokler zadeva laufa na svinčene akuje, je to vse skup en pofl
od Pečjaka sem večkrat vozil skuter na Li-FE-Po (vsaj mislim, da so, al celo Li-Po) in gre kot strela
za osnovo je bil električni skuter z originalno baterijo (oblika cca 50ccm moped)

problem? hja, balanser in baterija so cca 3000 eur
 

Tom 2f4u

Zelenc'
11. jun 2018
4
0
1
Dan družba;

kaj rabite od GEM? Načeloma pripravljamo DIY komplet za 4kW motor. Rabili bi pa tudi entuziaste da te zadeve testirajo.

Lp,
T
 

Tom 2f4u

Zelenc'
11. jun 2018
4
0
1
Dober dan.

Smo ekipa 12+tih inžinirjev, elektornika, SW, strojniki.... V zadnjih 2, 3 letih smo razvili motor, kot ga vidite na nasi spletni strani GEMmotors. Tudi napajanje, BMS, baterije, regeneracijo energije, aktivno zaviranje z elektro motorji in še druge poslastice, ki bodo šele prišle na trg, svetovni trg.

Imamo svoje skuterje, predelave za teste svojih emotorjev - vidimo, da lahko to vnovčimo na trgu kot DIY, naredite lahko sami, pri nas ali pa mi za vas. Sam sistem bomo štartali po počitnicah; nekaj entuziastov se potika okol pri nas v delavnicah. Lol. Predlagam, da nas kontaktirate.

Želim povdariti, če je kaj "novega", potem je tudi naš interes razvijati skupaj z vami. Po drugi strani pa iščemo poslovne priložnosti (moramo živet).

Naš motor je odličen, izkoristki so neverjetni. Cena se začne dvigovati zaradi "bonbončkov", ki jih naročniki želijo. Recimo, avtonomija 200km ni problem... samo baterije so drage. Regenreacija energije in BMS... 500+eu.

Naša prednost je, da ZNAMO optimizirat sistem točno na "meje" želja stranke - tu smo nepremagljivi.

Lep vikend.
Tomaz
 
Nazadnje urejeno:

matofill

Guru
18. sep 2008
3.700
772
113
Delate tudi kaj v stilu Citycoco, ker ravno nekaj takega, bi bolj, ko ne za afnanje rabil, pa z malo močnejšim motorjem, da gre v kak klanec tudi....
 

Tom 2f4u

Zelenc'
11. jun 2018
4
0
1
Delate tudi kaj v stilu Citycoco, ker ravno nekaj takega, bi bolj, ko ne za afnanje rabil, pa z malo močnejšim motorjem, da gre v kak klanec tudi....

Jutro, dan,
Citycoco nam je poznan. Motor, ki bi ustrezal temu namenu je v nastajanju. Danes še nimamo izvedbe, vzorcev ali proizvodnje, ki bi jo lahko takoj ponudili.
lp, T
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.700
772
113
Boste šli na HUB motor ? Sicer ne vem zakaj razvijate, če so kitajci to že vse razvili in je dovolj le sestavljati in homologirati.....