Ok, čuden primer, zgodil se mi je danes ...
Pacient je VW Passat 98 ...
Odklenem vozilo, vstopim dam kontakt in po začetnem standardnem lightshowu (kontrola lučk) mi utripa na armaturki tista lučka, ki prikazuje avto in pod njim ključ (oranžne barve) .. nisem siguren ampak mislim da nista goreli niti lučki za ročno zavoro in akumulator kot je klasika pri kontaktu (mogoče se motim ker je tista druga luč bodla v oči). Potem probam vžgat in avto zavergla, parkrat obrne svoje drobovje in mrkne ...
Ponovim vajo in dela vse kot ponavadi, kontakt (brez da bi potem utripala una lučka) in vžge BP. Potem sem za foro še parkrat poskušal proces vžiganja, odklepanja, zaklepanja itd. pa se težava ni ponovila.
Naj ob tem povem da sem imel ob vklopu vklučene brisalce in pa gretje zadnje šipe/ogledal, preden sem avto parkiral pa sem prav grdo pribil čez robnik (ker se je nekdo spomnil da mora biti parkplatz 5 cm višje kot cesta). Je pa zunaj tudi dež, če je kaj povezano s temi simptomi.
a. Kaj je una lučka z "avtom in kjučem" ... do sedaj sem bil mnenja da gre za kontrolko "imobilizatorja", a mogoče pomeni (še) kaj drugega?
b. A bi znali biti simptomi povezani z elektriko? Recimo da je akumulator bolj pri koncu (čeprav je star dve leti)?
c. A je lahko računalnik vozila ob pretresu med "sekanjem" robnika doživel kakšno "napakico" in potem ob ponovnem zagonu deloval malo čudno?
Pacient je VW Passat 98 ...
Odklenem vozilo, vstopim dam kontakt in po začetnem standardnem lightshowu (kontrola lučk) mi utripa na armaturki tista lučka, ki prikazuje avto in pod njim ključ (oranžne barve) .. nisem siguren ampak mislim da nista goreli niti lučki za ročno zavoro in akumulator kot je klasika pri kontaktu (mogoče se motim ker je tista druga luč bodla v oči). Potem probam vžgat in avto zavergla, parkrat obrne svoje drobovje in mrkne ...
Ponovim vajo in dela vse kot ponavadi, kontakt (brez da bi potem utripala una lučka) in vžge BP. Potem sem za foro še parkrat poskušal proces vžiganja, odklepanja, zaklepanja itd. pa se težava ni ponovila.
Naj ob tem povem da sem imel ob vklopu vklučene brisalce in pa gretje zadnje šipe/ogledal, preden sem avto parkiral pa sem prav grdo pribil čez robnik (ker se je nekdo spomnil da mora biti parkplatz 5 cm višje kot cesta). Je pa zunaj tudi dež, če je kaj povezano s temi simptomi.
a. Kaj je una lučka z "avtom in kjučem" ... do sedaj sem bil mnenja da gre za kontrolko "imobilizatorja", a mogoče pomeni (še) kaj drugega?
b. A bi znali biti simptomi povezani z elektriko? Recimo da je akumulator bolj pri koncu (čeprav je star dve leti)?
c. A je lahko računalnik vozila ob pretresu med "sekanjem" robnika doživel kakšno "napakico" in potem ob ponovnem zagonu deloval malo čudno?