kabelski operater-modemn-prekinja povezavo

jurek1973

Guru
3. sep 2007
4.127
1.076
113
Pri lokalnem kabelskem operaterju imam internet preko kabelskega omrežja.
Pred kratkim je začelo prekinjati povezavo po cca 20-30 minutah.
Ker imam vmes še brezžični router, sem najprej njega osumil.
Poskusil povezavo preko kabla, nato tudi brez routerja (direkt v kabelski modem).
V vseh primerih je povezava nehala delovati po nekem času.

Na koncu sem ugotovil, da moram za ponovno vzpostavitev
v windowsih narediti desni klik na ikono za mrežo in izbrati "Popravi".
Potem spet deluje nkaj časa.
Po "popravljanju" dobim nazaj isti IP, nič se ne spremeni, le povezava spet deluje.

Kaj bi lahko bilo narobe?
 

BureKm

Fizikalc
27. avg 2007
1.219
0
36
www.pokerklub.si]www.pokerklub.si
Kateri kabelski operater?

Večinoma imajo IP vezan na MAC adreso. Pomeni, da če priklopiš iz routerja na računalnik ti ne mora delovati, ker je MAC routerja drug kot MAC od mrežne kartice.
Ni pa nujno. Prepiši MAC od routerja na mrežno kartico in poskusi še enkrat direktno povezavo modem - računalnik.
 

jurek1973

Guru
3. sep 2007
4.127
1.076
113
Nimam pojma, kateri kablaš ima v Brežicah omrežje.
MAC je vpisan (oz. ga je kar router od računalnika pobral).

Štos je v tem, da je zadeva delovala pol leta čisto OK.
Zdaj pa naenkrat prekinja.

Če imam priklopljeno modem -> računalnik, potem zadevo popravim z desni klik na omrežje, Popravi.
ali pa z izklopom modema.
Če imam prilkjučeno modem->router->računalnik, pa zadeo popravi izklop routerja (samo modem ne pomaga).
 

BureKm

Fizikalc
27. avg 2007
1.219
0
36
www.pokerklub.si]www.pokerklub.si
http://www.ansat.si/

Hmmm...če ti pri postavitvi modem-router-računalnik pomaga samo reset routerja bi rekel, da je težava na routerju. Če...

Drugače je pač povezava...kateri modem imaš?

Svetujem ti, da priklopiš računalnik direktno na modem pokličeš operaterja in naj preverijo, če se MAC, ki ga vidijo ujema z njihovim v bazi oz. da tega, ki ga vidijo dajo v bazo.
 

Dwayne

Pripravnik
22. avg 2007
357
0
16
Maribor
Sem imel enak problem. Poklical sem na kabelsko in je prišel njihov "cable guy" in zrihtal stvar v pol minute. Menda je bila vtičnica za kabel narobe spojena. Zamenjal je kabla za TV in internet (imam razdelilec namreč). Zdaj dela normalno.

Mogoče je v tem finta. Pokliči jih... oni že na centrali "vidijo", če modem dela bp ali so kakšne težave.