Žlahta gleda en lepo ohranjen golf plus, letnik 2013, 1.2 TSI motor, oznaka: CBZ, 77 kW. Avto ima narejenih 110k km in 11 servisev. Kilometri so realni, lastnik je znanec, ki se vedno manj vozi.
So imeli ti avti oziroma motorji kakšne znane hibe?
Avtu nima posebnih felerjev, vidno je le, da je sklopka trda. Prijemlje dovolj "globoko", le udobna za pritiskanje pa res ni... Mnogo vode je že minilo odkar sem vozil kakšnega 10 let starega švaba, je to normalno? Nova octavia ima mehkejšo sklopko, nov korejski malček tudi... Se da tukaj kaj enostavnega narediti, kot je npr. menjava bremz olja? Se da to lajtungo za sklopko kaj posebej odzračiti? Je to lahko znak le kakšne fuč komponente na bremz hidravliki, kot je clutch slave cylinder? Bi bilo vredno poskusiti kaj drugega, kar ni ravno menjava kpl sklopke?
Hvala vsem!
So imeli ti avti oziroma motorji kakšne znane hibe?
Avtu nima posebnih felerjev, vidno je le, da je sklopka trda. Prijemlje dovolj "globoko", le udobna za pritiskanje pa res ni... Mnogo vode je že minilo odkar sem vozil kakšnega 10 let starega švaba, je to normalno? Nova octavia ima mehkejšo sklopko, nov korejski malček tudi... Se da tukaj kaj enostavnega narediti, kot je npr. menjava bremz olja? Se da to lajtungo za sklopko kaj posebej odzračiti? Je to lahko znak le kakšne fuč komponente na bremz hidravliki, kot je clutch slave cylinder? Bi bilo vredno poskusiti kaj drugega, kar ni ravno menjava kpl sklopke?
Hvala vsem!