JDM project po altersko

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.633
142
63
Evo, da udarimo eno oldschool forum debato in da ne govorimo le o SUV-ih, nizki porabi, k. uporabnosti itd.:norec:

V 2020 smo v lastni režiji izpeljali en zanimiv projektič, za naše slo razmere kar mal bolj konkretno predelavo.

Da smo si na jasnem, potrebe po večji moči realno ni :D je pa "problem" GT-jke, da je avto tolk čvrst in tudi nizko težišče naredi svoje, da : We Need More power!

HKS.jpg




First video: unboxing:


Komentarji, vprašanja: shoot

Nalepim tekom debate še ostale "korake". Spoiler: avto že in še dela
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.356
1.350
113
Čemu mreža na desni? :zmaga:

Se tam skriva svetišče, posvečeno švabskim RWD kantam iz 80ih let, s plakatom e30 v Jaegermeister barvi, da vaju besni JDM fanatiki na YT ne bodo do smrti sesuli s karate udarci? :D

In še: če sta posnela še kaj videov, na plan z njimi :aplauz:
 
  • Všeč mi je
Reactions: CupraR

Mato

Majstr
3. okt 2007
2.074
389
83
Ne štekam, sem se veselil tehnično zanimivega video prispevka, potem pa ta beden humor. Upam, da sem izjema in bodo ostali navdušeni.
Vsekakor čestitke za predelavo. Bom z veseljem pogledal slike, če boš še kaj objavil.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.356
1.350
113
Video je top... Cinični humor je seveda v mehankariji nujen, če ne bi človek z macolo vsak dan razsul ene tri avte... :aplauz:

Upam, da sta iz lopute za gas pred prvim vžigom spihala opilke od fleksarice... :zmaga: Kakšne objemke pa sta uporabila na cevkah pri tisti solenoidi? :cheer:

Še mene je prijelo, da bi dal v moj japanski jajček kompresor in bi potem imel v avtu kombinacijo turbine in kompresorja... :D (Ah, pustimo takšne sanje, FWD avta se mi tako ali tako ne bi dalo zares tiščati :bonk:)
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.633
142
63
Ne štekam, sem se veselil tehnično zanimivega video prispevka, potem pa ta beden humor. Upam, da sem izjema in bodo ostali navdušeni.
Vsekakor čestitke za predelavo. Bom z veseljem pogledal slike, če boš še kaj objavil.

J ga, pri naših vlogih oz kolega ki jih snema je tako kot pri vseh ostalih. Ti je všeč ali pač ne :) Fokus je bil bolj na predstavitev kakih "for", ki so v bolj specifične pri montaži, če bi šel res vsak korak snemat bi trajal par ur in kdo bo to gledal.
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.633
142
63
Video je top... Cinični humor je seveda v mehankariji nujen, če ne bi človek z macolo vsak dan razsul ene tri avte... :aplauz:

Upam, da sta iz lopute za gas pred prvim vžigom spihala opilke od fleksarice... :zmaga: Kakšne objemke pa sta uporabila na cevkah pri tisti solenoidi? :cheer:

Še mene je prijelo, da bi dal v moj japanski jajček kompresor in bi potem imel v avtu kombinacijo turbine in kompresorja... :D (Ah, pustimo takšne sanje, FWD avta se mi tako ali tako ne bi dalo zares tiščati :bonk:)

Itak, spucal vse tipi topi, triple check vse itd :norec:

P. te objemke so bile vse zraven, praktično vsako matico, objemko, cevko priložijo, da ja kaj ne zajeb. :) Niso pa nič posebnega.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.217
9.455
113
kod Džej-Zija
Malo opiši rezultat. Original NA je 200 KM. Kam tole seže? Kdo je mapo delal? Isti računalnik ali drug? Še kakšne modifikacije, recimo gewinde, zavore?
 

pleXwriter

Majstr
3. avg 2009
3.352
297
83
Se mi zdi, da sm tegale v Dajli videl na klančini pred hišo in mal popričal z enim okoli avta, lepa makina :zmaga:
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.633
142
63
Malo opiši rezultat. Original NA je 200 KM. Kam tole seže? Kdo je mapo delal? Isti računalnik ali drug? Še kakšne modifikacije, recimo gewinde, zavore?

Zadeva lavfa na safe, na cca 280 ps. Dokaj "malo" za tak kompresor, vendar je problem teh motorjev visoka kompresija (12.5:1). Plus subarujeve ojnice, pol si že na problemu z dovodom bencina. Da bi kej bolj konkretno motor odpiral, pa bi šli pol skoraj raj na turbino. Samo treba računat da ta avto za današnje standarde in "končno" ceno je izjemno lahek , kr lepo pod 1.300kg.

HKS ma centrifugalni tip kompresorja, po kmečko zvezno dodaja moč z obrati in ob zmerni vožnji niti ni feelinga da je kej več moči, kar je čist kul :D

99% teh motorjev se optimatizira z EcuTekom in je čist plug&play. Kupiš licenco za VIN številko, dongle kabel (oz rentaš)+generično HKS mapo. Je pa v mojem primeru šel avto na valarje in smo remotely z tunerjem iz Irske (TDP.ie) počasi rihtali mape.

Dodatno ma še hladilnik za olje, ki sicer ni obvezen, sam od viška ne boli glave.

Največji mod pa je realno da sem šel z k. Prius gum na konkretne dimenzije, dobre Prepareli gume in je avto totalno drugačen za vozt. 18col (225/245 zadaj).

Tein gewinde (višin, trdota), ki so itak na najbolj soft nastavljene :D. Dodatn strut, oz mi še ležijo po garaži debelejši TRD swayi, brace set in pm..

Prednje zavore, Brembo od Impreze STI

En bolj đabe odprt catback, k bo itak treba neki na lupute gor dat+ razna styling krama (zadnja karbon havba..)

Pa še mapiranje:

 

tony

Guru
23. jul 2007
9.356
1.350
113
Zanimivo, 80 konjev oz. 40% se nepoznavalcu zdi ogromno... Koliko % več navora oz. KM pa je to pri 3000, 4000 RPMjih?

Še eno vpr.: v videu sta odstranila cev iz sesalnega kolektorja, ki je šla proti firewallu, verjetno zato, da je avto manj glasen/bolj udoben... Se to veliko pozna, je hrupa v kabini tako ful manj?
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.633
142
63
Ma tista cev je en k.. Original je narejeno da dobiš umeten zvok v kabino. Avto je serijsko tako tih da je za zjokat se. Res Clio 1.4 scena, ne pretiravam. Japonci pol prodajajo še ene vmesnike da še mal bolj žvižga. Tema.. Pri kompresorju pa je tako narejen da avtomatsko gre cev stran, tudi pri stock lahko kupiš silikonsko koleno za airbox.

Avto imam recimo vseeno pri 3.000rpm enako navora kot stock, s tem da: stock je dosegel nekje 200Nm pri 3.000 rpm in nato padel v fajn lukno med 3200 in 4.500rpm in nato spet skočil in držal teh 200 NM nekje do 6400, kjer kao doseže max 205 Nm. Tipičen NA boxer.

Sedaj kresne teh 200 Nm pr 3.000 rpm in zvezno narašča do 295 Nm pr cca 7000 rpm.

Žal pred montažo dynota nism delu, tukaj en generičen graf za občutek, +moj končn graf. Maš pa gor v videu tudi vmesno fazo ko je bil avto na +300ps.

Stock gt86.jpg



109706731_10157552637833543_6776955413764157745_o.jpg
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.217
9.455
113
kod Džej-Zija
CupraR: super opis predelav. Za malo večje konje bi moral razmisliti še o injektorjih. EcuTec smo uporabili tudi na mojem bivšem foresterju, poznam. Bob Rawle je Subaru legenda.
Si mislim, da je avto zdaj gokart. Original filozofija je menda bolj lahkoten driftmobil za manj zahtevne voznike.

Si vse to homologiral? Se javim za sovoznika, če boš kdaj pri volji. Še masko dam na nos in usta. :valjamse:
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.633
142
63
Aja, kaj pa benz pumpa? Si že na walbro 255 ali podobni ali furaš še stock?

Ni potrebe oz bi prej moral injektorje pomenjat, kar se dovoda goriva tiče. Ampak je za ta safe tune je stock puna kapa, ker bz da loviš tistih 20ps več in sam motor na limit spraviš. Treba bib ilo enostavno ojnice poštimat in še marsikaj, da bi vse štimalo. Hitro se lahko zakomplicira.

Homologiral pa zaenkrat nismo, je pa tudi opcija, se dobi papirje in se da legalno to zrihtat. Poznam nekoga, ki so mu v tujini rihtal, pa tudi to uredil. Sam vprašanje kolk je ekstra še odbil za to :valjamse:

ps: bomo kak track day letos spet nardil itd in se bp prisede :D

Pa še zadnji del tele zgodbe:

 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.633
142
63
A so kakšne težave z delovanjem? Pregrevanje, itd.?

Zaenkrat moram potrkat po glavi, da ne. Dodatno je tudi hladilnik za olje, ki sicer naj ne bi bil potreben in tudi moj stil vožnje je "vedno po pameti" in nikol materiala ne matram preveč. Po AC pa sploh nimam fetiša 200+ ga terat, da bi res obremenjeval motor.

Plus za žganje po pisti mam oz se rihta "fotr" tele GT-jke, AE86 :evil: tist je pa še bolj igračka..
 
Nazadnje urejeno:

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.217
9.455
113
kod Džej-Zija
Zanimivo. Pri turbo Subarujih je praktično prvi korak menjava pumpe. Original na foresterju ima pretoka nekje do 120 l/h, original STi pa 140-150. Bob, ki pri nas mapira večino Subarujev, se pod Walbro 255 sploh ne pogovarja.

Sprašujem zato, ker je mašina načeloma Subarujeva. Nimam pa pojma, čigava je pumpa.