Pozdravljeni,
Vozilo izgublja hladilno tekocino, nekih vidnih sledi ni. Ekspanzijska posoda na max, naredim n km in vozilo javi da manjka tekocina. Ustavim, odprem cep posode in tekocina nazaj naraste na max. Odpeljem, vcasih lahko ponovim enako, vcasih pa ob odprtju cepa ostane posoda prazna. Pac tekocino se dolije in tako gre naprej, do naslednjega javljanja o pomanjkanju. Prevozeni km so lahko razlicni, lahko naredim samo 10km, lahko pa 100.
Gre se za motor 2.0 tdi 184hp, oznaka motorja pa CUPA, letnik 2014, 150000km prevozenih.
Na vozilu je ze bila menjana vodna pumpa, pa tudi zgorah hladilnik (interkuler al markoli je).
Na servisu so poizkusili narediti tlacni preizkus, endar brez uspeha, saj se izgublja tlak. Domnevajo na tesnilo glave. Ali obstaja kak preizkus, da bi se videlo kje izteka tekocina, kaksna barvila s tlacnim preizkusom ali kaj podobnega, da se ne gre v menjavo tesnila po nepotrebnem?
Hvala za odgovore
Vozilo izgublja hladilno tekocino, nekih vidnih sledi ni. Ekspanzijska posoda na max, naredim n km in vozilo javi da manjka tekocina. Ustavim, odprem cep posode in tekocina nazaj naraste na max. Odpeljem, vcasih lahko ponovim enako, vcasih pa ob odprtju cepa ostane posoda prazna. Pac tekocino se dolije in tako gre naprej, do naslednjega javljanja o pomanjkanju. Prevozeni km so lahko razlicni, lahko naredim samo 10km, lahko pa 100.
Gre se za motor 2.0 tdi 184hp, oznaka motorja pa CUPA, letnik 2014, 150000km prevozenih.
Na vozilu je ze bila menjana vodna pumpa, pa tudi zgorah hladilnik (interkuler al markoli je).
Na servisu so poizkusili narediti tlacni preizkus, endar brez uspeha, saj se izgublja tlak. Domnevajo na tesnilo glave. Ali obstaja kak preizkus, da bi se videlo kje izteka tekocina, kaksna barvila s tlacnim preizkusom ali kaj podobnega, da se ne gre v menjavo tesnila po nepotrebnem?
Hvala za odgovore