Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Kot prvo - RIP
Je pa to "lep" primer, kako je naša statistika prometnih nesreč zgrešena. Ta primer bo šel v "predalček" nepravilna sprememba smeri vožnja (ali kako se pač imenuje).
Mene bi pa zanimalo zakaj je prišlo do "nepravilne spremembe smeri". Ker nekako se mi zdi, da voznik tovornjaka ni imeli namen "zapreti" kombi in tudi voznik kombija nekako ni imel namena se zaleteti v tovornjak. Torej je eden ali drugi pač spregledal drugega - in tu se je treba vprašati "zakaj".
Pa gremo iz strani voznika tovornjaka:
Kombi v mrtvem kotu - ogledala vsa tako kot morajo biti?
Kombi brez ali s "preslabimi" lučmi in zato "neviden"?
Kombi sploh ni bil na voznem, ampak se je vračal iz prehitevalnega in ga zato ni bilo moč "videti".
Pa iz strani voznika kombija:
Tovornjak brez ustreznih zadnjih luči in ga je zato spregledal.
Nepozornost - klepet s sovoznikom in sploh ni opazil kaj se dogaja spredaj.
Glej 3 točko zgoraj - vračanje na vozni iz prehitevanja. Pa smo spet pri prejšnjih dveh točkah s strani voznika kombija.
In ta vprašanja, in verjetno še kaj drugih, bi bilo treba razrešiti, da bi našli dejanski vzrok nesreče. In potem se je treba vprašati kaj lahko storimo, da te vzroke odpravimo.
Torej:
boljša ogledala ali druge rešitve, da se zmanjšajo mrtvi koti
obvezna oprema vozila, da voznika opozori na nedelujoče luči
kontrola in "kaznovanje" vožnje z neprimerno osvetlenim vozilom (seveda ne ravno s poudarkom na prižgane meglenke - čeprav so tudi te potencialni razlog za kakšno nesrečo)
obvezna vgradnja asistenčnih sistemov - radarski merilnik razdalje (za kamione mislim, da že velja obveza) - tudi ESP je šele sčasoma postal "obvezna oprema"
Ampak ostalo bo pri "nepravilni spremembi smeri vožnje" - Mahoneyji pa bodo še kar nabirali ukrepe iz področja prevelike hitrosti.