Pozdravljeni,
V Intersprtu sem kupila športne copate, Asics Fuzex Lyte 2 in po 14 dneh in malo prehojenih kilometrih se je pojavila luknja v desnem opetniku.
Zadevo sem reklamirala in dobila zavrnitev reklamacije s strani trgovine in njihovega strokovnega delavca gospoda Jožeta Urankarja in sicer dobila sem odgovor, da sem kupila premajhne športne copate, da ne znam zavezati vezalk, da ne uporabljam pravih nogavic in da imam verjetno deformirano nogo oziroma stopalo.
Po vsem tem sem se obrnila na tržno inšpekcijo, kjer so mi povedali da moram imeti drugo mnenje. Tega sem pridobila od sodne izvedenke, katera je ugotovila, da je reklamacija upravičena, ker je to skrita napaka. Njeno ugotovitev, sem posredovala tržni inšpekciji, le ta pa Intersportu. Intersport pa ni reagiral oziroma nisem dobila nobenega odgovora.
Ker nisem dobila odgovora, sem se obrnila na sedež podjetja, ki se nahaja v Švici. Po celotni razlagi, sem dobila odgovor, da bodo kontaktirali podružnico Intersport ISI v Sloveniji.
Po dveh dneh sem dobila, pošto od gospoda Klemna Udoviča, ki mi je ponovno razložil, da nisem opravičena do reklamacije in, da je za njih zadeva zaključena, s tem da pošto, ki sem prejela ni bila podpisana s strani direktorja Intersporta ISI ampak samo od njega, kar je tudi ena izmed nepravilnosti.
Iz vsega navedenega je razvidno, da Intersport ne želi reševati reklamacij tudi, če so upravičene. Kljub temu, da sem v mailih in poštah omenjala, da se bom obračala na javnost, nisem dobila odgovora. Zato sedaj želim deliti to izkušnjo z vsemi prejšnjimi in naslednjimi oškodovanci, ker skupaj smo pa le vsi potrošniki močnejši.
Vsa mnenja in podpora je z vaše strani dobrodošla.
V Intersprtu sem kupila športne copate, Asics Fuzex Lyte 2 in po 14 dneh in malo prehojenih kilometrih se je pojavila luknja v desnem opetniku.
Zadevo sem reklamirala in dobila zavrnitev reklamacije s strani trgovine in njihovega strokovnega delavca gospoda Jožeta Urankarja in sicer dobila sem odgovor, da sem kupila premajhne športne copate, da ne znam zavezati vezalk, da ne uporabljam pravih nogavic in da imam verjetno deformirano nogo oziroma stopalo.
Po vsem tem sem se obrnila na tržno inšpekcijo, kjer so mi povedali da moram imeti drugo mnenje. Tega sem pridobila od sodne izvedenke, katera je ugotovila, da je reklamacija upravičena, ker je to skrita napaka. Njeno ugotovitev, sem posredovala tržni inšpekciji, le ta pa Intersportu. Intersport pa ni reagiral oziroma nisem dobila nobenega odgovora.
Ker nisem dobila odgovora, sem se obrnila na sedež podjetja, ki se nahaja v Švici. Po celotni razlagi, sem dobila odgovor, da bodo kontaktirali podružnico Intersport ISI v Sloveniji.
Po dveh dneh sem dobila, pošto od gospoda Klemna Udoviča, ki mi je ponovno razložil, da nisem opravičena do reklamacije in, da je za njih zadeva zaključena, s tem da pošto, ki sem prejela ni bila podpisana s strani direktorja Intersporta ISI ampak samo od njega, kar je tudi ena izmed nepravilnosti.
Iz vsega navedenega je razvidno, da Intersport ne želi reševati reklamacij tudi, če so upravičene. Kljub temu, da sem v mailih in poštah omenjala, da se bom obračala na javnost, nisem dobila odgovora. Zato sedaj želim deliti to izkušnjo z vsemi prejšnjimi in naslednjimi oškodovanci, ker skupaj smo pa le vsi potrošniki močnejši.
Vsa mnenja in podpora je z vaše strani dobrodošla.