Internet (Siol) ne deluje.

Mont

Fizikalc
19. avg 2014
3.193
2
36
Sicer ne gre zame, samo kolega mi je danes pojamral, da mu v Lj ne deluje že od srede.
Serviser naj bi rekel, da je zalilo nekaj.

Gre za fizično osebo.

Jaz sem mu rekel, da za čas nedelovanja ne bo plačal ustreznega dela pavšala.
On pravi, da v to ne verjame.

Kdo ima prav?
 

Ted

Guru
8. sep 2007
1.712
588
113
Če bo vložil reklamacijo na račun za čas nedelovanja, bi mu morali naročnino znižati. Kar sami od sebe pa pri Telekomu ali kateremkoli drugem operaterju zagotovo ne bodo znižali naročnine.
 

dentex

Guru
20. sep 2007
2.753
645
113
Popolnoma enostavno, kot napisano zgoraj, račun zavrne pisno reklamacija, pošlje priporočeno z povratnico na telekom. Treba je zavrniti račun v celoti, ne pavšalno. Reakcijski čas, tudi za podjetja ne samo za fizične osebe je preeeedolg. Rabijo tudi en teden preden se prikotalijo. In kaj lahko človek dela. Nič, kuri impulze prenosa podatkov mobilinh operaterjev.
Zavrni kompleten račun, zaradi neizpolnjevanja pogodbenih obveznosti, bodo požrli svoj drek in nebodo dobili dnarja od tebe
 

elrado

Pripravnik
21. apr 2008
350
0
16
On nima prav! Pokliče naj na naročniško službo in odda reklamacijo. Ko meni ni delovalo so mi znižali račun, pač ne tekočega ampak naslednjega.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.868
753
113
www.jernej.org
Če je napako uradno prijavil, se čas nedelovanja šteje od trenutka prijave. In če napake ne odpravijo v določenem času (odvisno od stopnje napake), je opravičen do določenega deleža nadomestila.

V tem primeru gre za zahtevnejšo napako (glede na to, da je nekaj zalito in je potrebno posušiti in zamenjati... mogoče celo zagotoviti rezervne dele). Višino nadomestila pa lahko pogleda v tabeli: http://www.telekom.si/Site%20Assets/dokumenti/Samoregulacijski_kodeks.pdf

od 72 do 96 ur 20% mesečne naročnine
od 96 do 120 ur 50% mesečne naročnine
nad 120 ur 100% mesečne naročnine