IMT 533 zavore

danielt

Fizikalc
3. jun 2008
1.062
18
38
Na IMT 533 mam problem z zavorami, .... v zavorni boben priteka olje (verjetno iz diferenciala). Semering ki naj bi olje zadržal je bil menjan dvakrat v dveh letih, drugič je bil tudi naštiman nek luft na kolesih, z odstanitvijo nekih obročev. Od taktat se mi zdi da se je stanje s puščanjem malo poslabšalo?
Kaj je lahko narobe, je možno da je bil semering dvakrat montiran šlampasto?
Rad bi oz nujno je da so zavore 100%, to moram poštimat.
Kaj bi lahko blo narobe?

lp
 

danielt

Fizikalc
3. jun 2008
1.062
18
38
A je mogoče da je kaj narobe z diferencialom (izrabljen) in da se polosi me vožnjo dotakneta, in posledično zmakne semering iz ležišča?
Mislim pa da je tud verjetnost da je nekdo slabo zmontiral semering, da ne tesni na polosovini....
 

janko

Pripravnik
12. nov 2007
173
21
18
Če je na osi nastal zaradi obrabe kanalček, ga je potrebno spolirati, nato pa malo skrajšati vzmet v semeringu.
LP Janko
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.455
9.747
113
EU
Semering je narobe obrnjen. Vzmet mora biti znotraj na strani kjer je olje.
 

danielt

Fizikalc
3. jun 2008
1.062
18
38
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
nebi rekel ... edino če ima ležaj toliko zračnosti, da polosovina "opleta"...
zmaga.gif

Točno to je blo, plus to, da je ta ki mi je lani menjal semeringe, uničil polosovino med snemanjem prstana. Polosovina je bila obtolčena na mestu kjer teče semering, to smo pa vidli ko smo ležaj sneli ...
.. ... je pa res da so bile tudi polosovine malo obrabljene.
V glavnem zamenjal smo vse semeringe, oba ležaja, prstana, + obe polosovini. Za zdaj zgleda da je ok, sem pa napravil samo eno testno vožnjo, k pol je šel traktor v nadaljno obdelavo. ...... (menjava sklopke, nosilca prednjega mosta, oba nosilca kabine kjer sta tista dva droga pritrjena.... v glavnem traktor je doživel popolno obnovo. (Lani kpl elektrika, barvanje, obnova kabine, leto zgoraj opisano ...., motor je ok)
Hvala vsem za nasvete!
 
Nazadnje urejeno:

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.251
3.695
113
Ga na temle mestu lahko nadomestim kar jaz, pa ne s "polosovinami" je še ena druga cvetka.

Srednja šola za strojništvo, Aškerčeva. Ljubljana v prejšnjem stoletju, prof. Justin o "semeringih":
- za tesnenje gredi (osi) z ohišjem uporabljamo radialno oljno tesnilo, oz. Simmerjev obroč (Simmer-Ring).

Semmering pa je mesto in gorski prelaz v Avstriji.

Toliko na to temo
evil.gif
.
 

danielt

Fizikalc
3. jun 2008
1.062
18
38
jezen.gif

Spet je prscalo olje ven ..... pr unih 12 vijakih, zgleda da do bobna z zavorami ni pršlo.
Delo je bilo 100% v nulo narejeno, zdaj pa to
13.gif

Semering je lepo nalegu na polosovino, drugi pa tudi na ohišje.....

ne vem no ....
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.624
3.079
113
v lokalni ostariji
pa vedno na isti strani:)

a je kakša nepravilnost na polosovini ali pa morda semering slabe kakovosti (se tudi dogaja...)
a ščije al je samo "orošeno"
 

danielt

Fizikalc
3. jun 2008
1.062
18
38
Zmeri ena in ista stran ....
Prikapalo je med ohišjem polosi in plehom ko drži ferode. na notranji strani je že pršlo do ferod.
Majstri mi pravijo da je diferencial tok zluftan da polos pleše in s tem širi semering na ohišju in tam spusti olje skoz ....

Tu se vidi notranja stran kjer pride olje skoz... . in olje na ferodi...
1684875-IMG_0280.JPG
 

Priponke

  • 1684875-IMG_0280.JPG
    1684875-IMG_0280.JPG
    94,1 KB · Ogledi: 1.226
Nazadnje urejeno:

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.624
3.079
113
v lokalni ostariji
Vidim ja... no, polosovinw je vlezajena zdej c kksn lagr znucan... da b biu cel diff tok znucan... ne verjamem... mozn pa je...kaj pa polosovina ni nc kriva? Na drejponku jo zavrtite da sevid kaksno je stanje.....

Drugac pa hudic je v detailih:)
 

danielt

Fizikalc
3. jun 2008
1.062
18
38
Polos ni zvita....
kje bi lahko oz po kolko grejo rabljeni diferenciali in kako naj preverim da je ok?
 

tonek

Pripravnik
3. dec 2011
210
0
16
Čisto iz praktičnega vidika- enake težave sem imel zaradi preveč olja, in zamašenega oddušnika zraka iz diferencijala. Preveri !
lp