ikea reklamacija ...

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.782
221
63
sem kupil nekaj omar in predalnikov (cca 60 postavk ) in sta 2 polici s poskodovanim robom.

kako resujete reklamacije robe kupljene pri ikei? nalozis tisti les pa nazaj v ikeo ali obstaja kaksna druga varianta?

tista pisarna v lj najbrz ni pristojna za resevanje reklamacij ali pac?

koliko casa od dneva nakupa je treba resevati zadevo? glede na to da v sloveniji nimamo ikee upam da kaj vec casa kot 8 dni ...
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.011
1.905
113
tam kam si ti namenjen je civiliziran svet, ne balkan. rešli ti bodo reklamacijo bilokdaj, brez komplikacij. meni so tudi že brez računa. boš pa moral gor it
 
22. jul 2007
13.583
1.764
113
124
-jaz sem 2 leti nazaj nabavil on-line v vrednosti nad 1000€ z gratis dostavo na dom
-ko sem robo dobil sem se čez par dni lotil sestavljanja in ugotovil da je nekaj stvari obdrgnjenih
-zaradi reklamacije sem poklical njihov klicni center in so mi rekli, da jim povem samo številke artiklov kateri so poškodovani in to je to, brez vsakega kompliciranja (stvari sem imel za vsak slučaj tudi poslikane vendar jih niso potrebovali)
-čez 13 dni je bil pri meni tovornjak dhl-a in smo v garaži odprli kartone ter ven pobrali dele kateri so bili poškodovani, nazaj so pa vzeli poškodovane kose
LPWWY
 

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
Kolk pa je treba naročit online da je brezplačna dostava?
 

Bossek

Pripravnik
24. sep 2007
668
7
18
bostjan.muha.cc
se mi zdi, da se je nekaj časa govorilo da ni več brezplačne dostave

Sam sem kupil omaro z drsnimi vrati (bila v akcij 50€). Pri sestavljanju, sem ugotovil da falita 2 utora po katerih drsajo vrata. Po e-mailu sem sporočil kaj sem kupil, kdaj sem kupil, št. računa ter točno kaj fali. V 1 dnevu so mi odgovorili, da se opravičujejo in so poslali novo. V 3 dneh sem dobil pakungo s štirimi (4) utori (rabil sem 2).
 
22. jul 2007
13.583
1.764
113
124
Citat:
Uporabnik WeWatchingYou pravi:
1000€
LPWWY
redface-1.gif
uups tega nisem vedel, da ne obstaja večLPWWY
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.782
221
63
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
tam kam si ti namenjen je civiliziran svet, ne balkan. rešli ti bodo reklamacijo bilokdaj, brez komplikacij. meni so tudi že brez računa. boš pa moral gor it

super. sem upal na tak odgovor. poskodovane kose nalozim v avto, poiscem racun pa gasa v villesse ...
cheer.gif
 

tejc007

Pripravnik
6. jun 2008
451
2
18
Včeraj v Ikei v Villesseju kupil omaro, brez pantov in vijakov!!!

Popi....iš k prideš dam in se lotiš sestavljanja. Pa niti mejla njihovga ne najdem, da bi reklamiral. Še enkrat se ne mislm tja vozt. Ima kdo kake izkušnje z rešitvami takih problemov?

Ima vsaj kdo email da jim pošljem račun in dokažem, da sem brez pantov....

Hvala
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.476
449
83
Na računu, ki ga imam v predalu pri sebi, spodaj piše IKEA SERVICE CENTER + telefonska številka + url, ki te pripelje do obrazcev za reklamacijo.
 

Bossek

Pripravnik
24. sep 2007
668
7
18
bostjan.muha.cc
sam sem kupil (v celovcu) omaro z drsnimi vrati....začnem sestavlat in ugotovim, da falija spodnja plastika za vrata

OK gledam račun, mal net in potem se odločim, da pišem kar na email (se mi zdi da preko spletnega obrazca). Spišem vse v angleščini, napišem KAJ (tudi št. artika) sem kupil, KDAJ sem kupil, KJE (katera njihova trgovina) sem kupil točen PART NUMBER, ki manjka. Zraven sem še pripisal vse podatke z računa kar se mi je zdelo smiselno ter svoj naslov.

Rezultat: Drugi dan dobim mail da je bila moja pošta posredovana v celovec. Naslednji dan mail iz celovca, da se opravičujejo in so naročili dele in pridejo po pošti. Čez par dni paket z mankajočimi deli.

Torej probaj tako...jaz sem bil kar malo presenečen kako dobro so vse uredili.

P.S. In to se je šlo za najcenejšo omaro z drsnimi vrati kar so jih meli (cca. 60€ se mi zdi)
 

alpek

Pripravnik
15. avg 2007
914
3
18
Kot se jaz spomnim moraš pri omarah okovje posebej kupit. Je še ena taka vrečka s šarnirji in pripadajočimi vijaki na drugi polici v skladišču.

Če pa govoriva o vijakih/moznikih, ki držijo omaro skupaj, potem pa reklamacija.
 

tejc007

Pripravnik
6. jun 2008
451
2
18
Pa ne najdem tega spletnega obrazca za reklamacijo niti emaila za ikeo v Villesseju. Res pa je da italjansk ne znam preveč. Bi kdo prlepu link k zna mal italjansk...
 

Rikolus

Fizikalc
19. jul 2007
2.369
89
48
če rabiš pante, ti jih za male pare jaz dam, lokacija ljubljana....ikeijne da ne bo pomote
 
Nazadnje urejeno:

Rikolus

Fizikalc
19. jul 2007
2.369
89
48
Citat:
Uporabnik alpek pravi:
Kot se jaz spomnim moraš pri omarah okovje posebej kupit. Je še ena taka vrečka s šarnirji in pripadajočimi vijaki na drugi polici v skladišču.

Če pa govoriva o vijakih/moznikih, ki držijo omaro skupaj, potem pa reklamacija.
panti pa vijaki so zraven, ko kupiš omaro
 

tejc007

Pripravnik
6. jun 2008
451
2
18
Kupil sem omaro celo omaro. Prilagam pa sliko kaj je blo zravn vrat. Namesto 6 pantov 4 in brez vseh vijakov... pomoje je to reklamacija, glede na to, da je v prospektu ki je bil zraven jasno napisano kaj paket vsebuje.
1269098-DSC01329(Medium).JPG
 

Priponke

  • 1269098-DSC01329(Medium).JPG
    1269098-DSC01329(Medium).JPG
    119,2 KB · Ogledi: 655

alpek

Pripravnik
15. avg 2007
914
3
18
Citat:
Uporabnik Rikolus pravi:
Citat:
Uporabnik alpek pravi:
Kot se jaz spomnim moraš pri omarah okovje posebej kupit. Je še ena taka vrečka s šarnirji in pripadajočimi vijaki na drugi polici v skladišču.

Če pa govoriva o vijakih/moznikih, ki držijo omaro skupaj, potem pa reklamacija.
panti pa vijaki so zraven, ko kupiš omaro

Jaz sem jih moral kupiti posebej. Konkretno za model PAX. Razen, če se je v zadnjem letu to kaj spremenilo.

Jih imam tudi jaz še nekaj vrečk kompletov po tri ali štiri.
 

Rikolus

Fizikalc
19. jul 2007
2.369
89
48
popravljam..... moja napaka. Žena pravi, da sva morala pante vzeti posebej.
redface-1.gif